Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Listaus


@Seesam78 ikä 41 vuotta, esikoista yritetään. Yritys aloitettu 5/2014. Kolme tuloksetonta ICSIä omilla soluilla. 1. lahjamunasoluhoito.
@Florie 39v, ya 2018, 1. lapsi, takana 2/3xIVF, lahjasoluhoidot alkamassa syksyllä.
ron-Da (ikä 43v), yritys aloitettu 2019 omilla soluilla, nyt lahjasolut, 3. lapsi (puolison ensimmäinen)
@Plusyks, 42v, yritys aloitettu 10/2016, 1.lapsi, 1.donorhoito 2.PAS, takana 2x omasolu-IVF. (km 4/2019), (km 8/2019)
@Papupilvi 35v. ya 1/2018, 1.lapsi, 1.lahjasoluhoito, 3x omasolu-IVF
@Mirumarumoru, (44 v.), 4. / IVF x 3 vuonna 2017 ei tulosta, sterilisaation purku 06/2018, aloitettu luomuna 7/2018, --> luomuraskaus 03/2019, joka päätyi keskenmenoon, 1. lahjamunasolusiirto marraskuun lopussa
@Netty79..... (40v).... takana yksi inssi ja 3*ivf omilla soluilla....esikoinen.... yritys alkanut 9/2017

Tulevat tapahtumat:


@Seesam78 Plussannut!, ultra 13.1
@Mirumarumoru Plussannut!
@Plusyks Plussannut!


Plussanneet:

@Ramiina, ikä 34, yritys aloitettu 2005, Elite-Klinik, 2. IVF, 1. Pas. 1. lapsi, la29.9.2019, syntynyt 23.9.2019 tyttö


@IiDa, 1. lahjasoluhoito/ ikä 46-v/ yritys aloitettu 4/2016/ 2. lapsi, la 10.2.

@nyuu 2. Lahjahoito 1. Pas/23v/yritys aloitettu 6/2016 /1. lapsi/ 4x km/ LA 27.2.2020

@Sukkis, Ikä 39v, 1. lapsi, yritys aloitettu 2017, Felicitas: 1xIVF, 1x hoidon keskeytys, 2xICSI, Dextra: 1xICSI, 1x lahjasoluhoito (josta plussa), LA 6.2.2020.


@kirsillevauva, ikä 46-vuotta, yritys aloitettu 12/2013/ Dextra/ 4. lapsi (ensimmäinen lahjasolulapsi), km 2/2019 (8+0)/km 6/2019 (5+5), LA 30.4

@Aallotar19 (ikä 45), yritys aloitettu 12/2017, enkelipoika 09/2018 (rv 27), 1. lahja-alkiohoito. km 7/2019, LA 20.5

@Silmu75 (ikä 43), ya 2013, 1.lapsi, LA 29.7
 
@Plusyks, ihania uutisia :) Kunpa luoja nyt suo, että saatte molemmat pikkuiset pitää!!!!

@Silmu75, en kyllä ymmärrä, miksi et saanut aikaa. Eihän juuri kukaan normaaliodottaja käy ultrassa. Oikea isä ;) No, ei se mitään, minullakin nykyään lipsuu ajatus "toiseen äitiin" ja en siitä ole enää milleksikään. Niin ne vaan omat ajatukset muovautuu tässä. Toki korrektisti puhun aina luovuttajasta, mutta lähinnä tulee mietittyä, mitä häneltä perii. Mieheni on kielellisesti hyvin lahjakas, toivottavasti perii ainakin sen häneltä <3
 
Kysymys teille asiasta viisaammille: miten lasken tarkat raskausviikot/päivät? Siirto oli 13.12. ja kyseessä oli 5-päiväinen alkio —> onko siis näin laskien hedelmöityspäivä 8.12. (vaikka oikeasti oli jo aiemmin, kun alkiot jäädytettiin) ja siitä laskien voisin katsoa laskettua aikaa?
Netistä löytyy ainakin englanniksi erilaisia laskureita just tähän tarkoitukseen. Sun laskettu aika on tasan kuukautta myöhemmin kuin mulla, eli 30.8.
 
Miten menee @Mirumarumoru ja @Seesam78? Onko teillä oireita? Mulla alkoi aamuyöstä pahoinvointi, joka on vaan pahentunut päivän mittaan. Oon oksentanut kaksi kertaa senkin vähäisen, mitä oon saanut sisälle. En pysty tekemään mitään. :sick:
Toivottavasti tämä ei kestä kauan. (n)
Huonoa oloa on ollut nyt enemmän, mut en vielä ole onneksi oksentanut, vaikka läheltä on pitänyt muutamaan kertaan. Syöminen auttaa oloon, mutta ruokahalu on ihan pohjamudissa. Mikään ei oikein maistu ja tuntuu, että olo on täysi jo parin ruokalusikallisen jälkeen. Röyhtäilyttääkin koko ajan. Välillä olo on ollut ihan hyvä ja jopa normaalikin, välillä taas tosi hutera. Odottelen kovasti sitä keskiraskauden seesteistä aikaa...:cautious:
 
@Silmu75 Hieno etappi tuo lääkkeiden pois jättäminen!

Pitäkää mulle peukkuja. Huomenna on Ultra. Tänään iltapäivällä alkoi menkkajomotus ja lugemömmön mukana ruskeaa... Toivottavasti tämä ei enteile huonoa. Keskenmenon pelko on kova
Mulla kun ei koskaan vuodot ole olleet viattomia.
Pahoinvointi on ollut tosi häiritsevää, parina päivänä oksennuksiin saakka. Hain apteekista Sea-Band rannekkeen, josta ehkä jonkin verran on ollut apua.
 
@Silmu75 Hieno etappi tuo lääkkeiden pois jättäminen!

Pitäkää mulle peukkuja. Huomenna on Ultra. Tänään iltapäivällä alkoi menkkajomotus ja lugemömmön mukana ruskeaa... Toivottavasti tämä ei enteile huonoa. Keskenmenon pelko on kova
Mulla kun ei koskaan vuodot ole olleet viattomia.
Pahoinvointi on ollut tosi häiritsevää, parina päivänä oksennuksiin saakka. Hain apteekista Sea-Band rannekkeen, josta ehkä jonkin verran on ollut apua.
@Plusyks täällä sormet ja varpaat ristissä puolestasi!
 
Paljon tsemppiä ja onnea matkaan @Plusyks !!!!

@Netty79 Meillä alkaa toivottavasti jossain vaiheessa. Kuukausi on nyt mennyt jonottaessa, eli tuskin kuitenkaan ihan heti.

Oletteko muut tehneet jotain odottaessa mahdollisuuksien parantamiseksi? Yritän nyt syödä vitamiineja yms. mutta jotenkin olisi kiva voida edes kuvitella edesauttavansa asiaa jotenkin.
 

Yhteistyössä