Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Täälläpä on hiljaista.
Meillä täällä lähestytään H-hetkeä.
Vauva pää alaspäin ja asemissa tulla milloin vain mailmaan. Supisteluja joka päivä.
Kohtu auki sormelle.
Ultra vielä ensi viikolla, saapi nähdä ehditäänkö enään sinne.
Vauvalla nut kaikki hankinnat tehty, ja laiteltu valmiiksi.
Mitähän muille odottajille kuuluu?
I-k ja pikku nallu 37+6
 
Tänne kuuluu hyvää. Kaksoset kasvaa yläkäyrällä mut tasaisesti. Herra 2070 g ja neiti 1520 g, siirrytään äitiysultrasta äitiyspolille. Mittailen sokerit vielä kerran varmuudeksi mut eipä ole niissä vielä häikkää. Nyt 30+3 ja jäin ti saikulle. Selkä ei enää jaksanut ja olin muutenkin melko väsynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Iida-Karoliina
Ei ole tullut täällä käytyä, kun on niin hiljaista. Vastoin odotuksia mulla on kaikki hyvin ja raskaudesta ei ole ollut juuri mitään vaivaa. Ainoastaan raskausdiabeteksen sain jo alkuvaiheessa, ainoan jutun jota en osannut pelätä. Mutta kai se hyvää tekee että on ilman sokeria muutaman kuukauden, ja eipä kerry kilojakaan kun kaikki herkut on kieltolistalla. :D

Kiva, että muillakin tuntuu menevän hyvin. :)

Vauva ottaa jo lähtöasentoa pää edellä, laskettuun aikaan vajaa pari kuukautta. Nyt on sitten tullut mieleen vertaistukiasiat. Yritin Simpukan sivuille, ja tietokone laittoi hirveät virusvaroitukset eikä avannut sivuja:eek:. Mikähän viruspesä se nyt muka on (kaikille on pakolliset kuppatestitkin tehty). Ilmeisesti Facebookissa on joku ryhmä, en vain itse ole kovin innostunut jakamaan elämääni jossain yrityksen omistamassa sivustossa (tiedän, olen muumio :p). Oletteko te muut käyttäneet noita? Oletko @UusiElämä2016 miettinyt jotain tapaamisen järjestämistä tai vastaavaa, kun taisi olla jotain puhetta jos oikein muistan? Olisin kyllä varmaan itse kiinnostunut, varsinkin sitten kun lapsi on syntynyt, vaikka asun täällä hiukan kauempana. Minä olen myös yh. (Olen kyllä käynyt treffeillä raskausaikanakin, ja revin iloa siitä mitä klinikoiden henkilökunta mahtaisi siitä tuumata ja mitä psykologi kirjata lausuntoihinsa. :ROFLMAO::ROFLMAO: )

Hyviä odotuksia kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Milpin

Yhteistyössä