Luupatti ikenessä

  • Viestiketjun aloittaja Onko kenelläkään?
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Mulla on alhaalla torus, ollut nyt ehkä noin vuoden tai jtn. Ei ole siinä ajassa kasvanut ollenkaan, ei vaikuta elämääni mitenkään muuten kuin että sitä pitää aina joskus kielellä kokeilla onko vielä tallessa ;) Jos kasvaa häiritsevästi niin käsittääkseni sen poistaminen ei ole hirveän vaikeaa.
 
en tiedä
onko mikä, mutta mulle ilmestyny alaleukaan kielen puolelle ikeneen kova patti...ensin ajattelin että onkohan tulehdus hampaassa, mutta ei ainakaan särkyä ole.Ja välillä on pienempi, välillä isompi..kokemuksia?
 
aapeee
[QUOTE="...";27147196]Mulla on alhaalla torus, ollut nyt ehkä noin vuoden tai jtn. Ei ole siinä ajassa kasvanut ollenkaan, ei vaikuta elämääni mitenkään muuten kuin että sitä pitää aina joskus kielellä kokeilla onko vielä tallessa ;) Jos kasvaa häiritsevästi niin käsittääkseni sen poistaminen ei ole hirveän vaikeaa.[/QUOTE]

Onko sinulla vain yksi torus? Monesti kai nuo ovat pareittain... Oletko kysynyt siitä hammaslääkäriltä? Minulla on ollut noin puoli vuotta eikä kukaan hammaslääkäri ole siitä mitään sanonut. Olen vain netistä kuvia katsonut, niin taitaa juuri tuollaisesta olla kyse. Sellainen kova, liikkumaton pahkura tuolla suun puolella ikenessä alhaalla.
 
aappee
Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä;27147208:
onko mikä, mutta mulle ilmestyny alaleukaan kielen puolelle ikeneen kova patti...ensin ajattelin että onkohan tulehdus hampaassa, mutta ei ainakaan särkyä ole.Ja välillä on pienempi, välillä isompi..kokemuksia?
No voisikohan sinullakin olla kyse toruksesta. Se tosin ei kai ainakaan pienemmäksi missään vaiheessa muutu...
 

Yhteistyössä