Luvallista esiintyä väärällä nimellä ja tiedoilla?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Muutaman kerran olen joutunut vaihtamaan huutonetissä osoite ja puhelinnumerotietoni sekä oikean nimeni keksittyyn, koska vastapuolen huutaja on ollut epäilyttävä. Siis tuotteet joita olen myynyt on K18-tuotteita ja vastapuoli on ollut 0-palautteinen. Tuohon oman nimeni ja osoitteen vaihtamiseen keksittyihin oli syynä se, että aloin saada seksistisiä tekstiviestejä sekä puheluita parilta mieheltä ja alkoi pelottaa josko ne on kohta ovenkin takana. Tiedot vaihdoin oikeiksi taas heti kun nämä epäilyttävät kaupat oli tehty. Onko kyseessä rikos kun vaihdoin tiedot? Keksityn henkilön nimi on yleinen suomalainen naisen nimi ja näitä saman etunimen ja sukunimen omaavia on suomessa paljon.
 
"Niin"
Väärällä nimellä esiintyminen on kiellettyä ainoostaan petostarkotuksessa. Jos välittömästi huudon sulkeuduttua annat oikeat tiedot, ei rikosta ole tapahtunu. Mut jos annat ostajan pysyä maksuun asti siinä uskossa että oot joku muu, niin sit on petos.

Mulla on huutiksessa väärä puhelinnumero, koska myyn enimmäkseen naisten vaatteita (omiani), ja muutaman kerran kävi niin että ostaja olikin mies joka halus soitella mulle ja jutella kuinka hän siellä mun vaatteet päällä haistelee niitä ja jotain ihan outoa.

Jos myytte hameita ja teille tulee kysymyksiä siitä että "onko helma sellanen että lentää helposti tuulessa korviin niin että pikkuhousut näkyy?" tai muuten kysellään vaikka paidasta että "vilahtaako helposti rintsikat vahingossa näkyville niin ettei huomaa itte?", niin älkää vastatko mitään. Se on vaan joku pervo joka haluaa naisten kertomuksia siitä onko niillä joskus hame vilahtanut.
 
"vieras"
[QUOTE="Niin";23001873]Väärällä nimellä esiintyminen on kiellettyä ainoostaan petostarkotuksessa. Jos välittömästi huudon sulkeuduttua annat oikeat tiedot, ei rikosta ole tapahtunu. Mut jos annat ostajan pysyä maksuun asti siinä uskossa että oot joku muu, niin sit on petos.

Mulla on huutiksessa väärä puhelinnumero, koska myyn enimmäkseen naisten vaatteita (omiani), ja muutaman kerran kävi niin että ostaja olikin mies joka halus soitella mulle ja jutella kuinka hän siellä mun vaatteet päällä haistelee niitä ja jotain ihan outoa.

Jos myytte hameita ja teille tulee kysymyksiä siitä että "onko helma sellanen että lentää helposti tuulessa korviin niin että pikkuhousut näkyy?" tai muuten kysellään vaikka paidasta että "vilahtaako helposti rintsikat vahingossa näkyville niin ettei huomaa itte?", niin älkää vastatko mitään. Se on vaan joku pervo joka haluaa naisten kertomuksia siitä onko niillä joskus hame vilahtanut.[/QUOTE]

Kyllä ne loppuun asti luulivat minun olevan sen toisen niminen. Kauppa kuitenkin meni ok eli maksu tuli ja tuotteet saivat. Kyse juuri näistä ihme soittelijoista ja mies alkoi epäillä minulla olevan jonkun toisen ukon kun lopetin puhelun lyhyeen ja sanoin miksi. Selkeästi mietti jälkeenpäin kun kyseli sen jälkeen monesti kuka soitti jne.
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";23001803]Muutaman kerran olen joutunut vaihtamaan huutonetissä osoite ja puhelinnumerotietoni sekä oikean nimeni keksittyyn, koska vastapuolen huutaja on ollut epäilyttävä. Siis tuotteet joita olen myynyt on K18-tuotteita ja vastapuoli on ollut 0-palautteinen. Tuohon oman nimeni ja osoitteen vaihtamiseen keksittyihin oli syynä se, että aloin saada seksistisiä tekstiviestejä sekä puheluita parilta mieheltä ja alkoi pelottaa josko ne on kohta ovenkin takana. Tiedot vaihdoin oikeiksi taas heti kun nämä epäilyttävät kaupat oli tehty. Onko kyseessä rikos kun vaihdoin tiedot? Keksityn henkilön nimi on yleinen suomalainen naisen nimi ja näitä saman etunimen ja sukunimen omaavia on suomessa paljon.[/QUOTE]

Ei ole rikos.

Suomeenhan tulee päivittäin useita ulkomaaneläviä väärennetyin paperein valehdellen kaiken mahdollisen ikäänsä myöten. Palkkioksi näille annetaan oleskelulupa, turvapaikka ja mahdollisesti lopulta jopa kansalaisuus.

Joten sinuna en olisi huolissani. Ties vaikka joku pieni palkkio tai bonus olisi jo tulossa sinullekin. :)
 
"vieras"
Jos sinulla on ylimääräinen toimiva kännykkä, niin hanki siihen pre-paid ja pidät sen huutonetissä puhelinnumeronasi. Silloinhan kysessä on sinun oikea numerosi, vaikka ei se varsinaisesti käytössä oleva.
 
harmiton toivottavastii
[QUOTE="Niin";23001873]Väärällä nimellä esiintyminen on kiellettyä ainoostaan petostarkotuksessa. Jos välittömästi huudon sulkeuduttua annat oikeat tiedot, ei rikosta ole tapahtunu. Mut jos annat ostajan pysyä maksuun asti siinä uskossa että oot joku muu, niin sit on petos.

Mulla on huutiksessa väärä puhelinnumero, koska myyn enimmäkseen naisten vaatteita (omiani), ja muutaman kerran kävi niin että ostaja olikin mies joka halus soitella mulle ja jutella kuinka hän siellä mun vaatteet päällä haistelee niitä ja jotain ihan outoa.
[/QUOTE]

Moi,

olen yksi niistä mieshenkilöistä jotka ostaa hameita ja mekkoja huuto.netistä mutta minä ostan niitä siksi että olen transvestiitti ja kun olen ostokseni maksanut ja tavara on tullut perille, niin en soittele perään enkä kommentoi sähköpostitse muutenkaan ja palautevistissä kirjoitan vain että "ostos oli odotusten mukainen ja kiitokset kaupoista".

Olen ilmoittanut omista tiedoistani niukimman nmahdollisen ja pyytänyt myyjiä lähettämään ostokseni työpaikkani osoitteeseen että muu perhe ei saisi tietää tästä kiusallisesta harrastuksestani. Muutaman kerran olen noutanut itse huutamani ostoksen sovitusta paikasta ja sillloin olen joskus valehdellut sen tulevan vaimolleni.

Joskus kyselen noiden hameiden ominaisuuksista ennenkuin huudan niitä ja tottahan se on että haluan mahdollisimman seksikkäitä ja pikkasen paljastavia mutta jotka kuitenkin mahtuvat päälleni.

Toivottavasti ette närkästy tai säikähdä tästä.
 

Yhteistyössä