Maailmanlaajuinen illuminati on totta.

Siis periaatteessahan nuo voi olla tottakin, mutta mua huolestuttaa lähinnä se että kaikki Echon aloitukset on viime aikoina koskeneet jotain vastaavaa ja Echo oikeasti jo pelkää sekä on ahdistunut.
Se että käyttää niin paljon aikaa tälläisten miettimiseen vaikka ne pelottavat, ei ole enää tervettä.
Perspektiivi kadonnut.
Nämä viittaa siihen ettei mielenterveys ole ihan kunnossa. :/
Juu, myönnän että olen kirjoittanut näistä asioista viime aikoina paljon, mutta tää on ollut prosessi joka on alkanut jo viime talvesta. Ei kannata pelätä että sekoaisin, mun arki on aika tiivistä ja ajatukset on arkisia, enkä aio illuminatille liikaa uhrata ajastani, mutta rukoilla aion.

Siis Raamattu on syntynyt Mesopotamiassa alueella, josta haarautui neljänlaista uskontoa ja mä halusin tietää miten juutalaisuus on suhteutunut muihin.

Siinä sitten tuli opittua ekojen kirjoitustaidon omaavien sivilisaatioiden (sumerit ym) uskonnoista. Samalla tuli selville se mihin new age-tyypit uskoo eli Atlantikset, Nibirut, Anunnakit jne, ja ne on mun mielestä tärkeitä tietää koska ne pomppaa aina väliajoin esille lehdissä ym.

Mä uskon että mun halu tietää oli Jumalasta, nyt ymmärrän sitä taustaa mistä Raamatun varoitukset muista jumaluuksista ja niiden symboleista on lähtenyt.

Mutta että ne on tulossa uudelleen nykyaikana, niin se on jollain lailla hurjaa. Jossain oli otsikko "Ancient gods are here again" tai jotain sinnepäin. Meitä ollaan taas viemässä niihin Horuksiin, Osiriksiin, okkultismiin mitä harjoitettiin Egyptissä ja Babylonissa.

Sit mua alkoi kiinnostaa penkoa vapaamuurariutta, he kun kehuvat olevansa kuningas Salomonin seuraajia (Salomon oli juutalainen mutta okkultisti). Ja sieltä sit paljastui Illuminati, jonka jäsenet puolestaan kehuvat jatkavansa katkeamatonta linjaa muinaisista Babylonian uskontojen harjoittajista aina tähän päivään asti.

Ympäri mennään, yhteen tullaan.
 
Ei kai Echolla ole iPhonea?

No ei kyllä tuo kuva vakuuta, mut kieltämättä mielenkiintoinen yhteensattuma tuo sana eye phone. :D

Mä olen jotenkin ajatellut että tuo Applen logo kuvaa hyvin syntiinlankeemustakin, kun Eeva rouskaisi palan hedelmästä.

Siri vois taas viitata Sirius-tähteen jossa new age-tyyppien mukaan on ollut saatanan majapaikka...no joo.

Taidan miettiä lähinnä nyt mitä söisin iltapalaksi. :)
 
Aa, nyt luin muinaisista uskomuksista että saatana ei vain asunut Siriuksella vaan se tähti edustaa saatanaa itseään.

Raamattu puhuukin saatanasta välillä tähtenä:" Voi kuinka oletkaan pudonnut maahan, sinä kointähti."

Mutta jännä tietää että Usan pääkaupunki Washington on suunniteltu astrologisen tähtikartan mukaan, kai kun maata perustamassa olleet muurarit tunsivat astrologiaa.
 
vierailija
Juu, myönnän että olen kirjoittanut näistä asioista viime aikoina paljon, mutta tää on ollut prosessi joka on alkanut jo viime talvesta. Ei kannata pelätä että sekoaisin, mun arki on aika tiivistä ja ajatukset on arkisia, enkä aio illuminatille liikaa uhrata ajastani, mutta rukoilla aion.

Siis Raamattu on syntynyt Mesopotamiassa alueella, josta haarautui neljänlaista uskontoa ja mä halusin tietää miten juutalaisuus on suhteutunut muihin.

Siinä sitten tuli opittua ekojen kirjoitustaidon omaavien sivilisaatioiden (sumerit ym) uskonnoista. Samalla tuli selville se mihin new age-tyypit uskoo eli Atlantikset, Nibirut, Anunnakit jne, ja ne on mun mielestä tärkeitä tietää koska ne pomppaa aina väliajoin esille lehdissä ym.

Mä uskon että mun halu tietää oli Jumalasta, nyt ymmärrän sitä taustaa mistä Raamatun varoitukset muista jumaluuksista ja niiden symboleista on lähtenyt.

Mutta että ne on tulossa uudelleen nykyaikana, niin se on jollain lailla hurjaa. Jossain oli otsikko "Ancient gods are here again" tai jotain sinnepäin. Meitä ollaan taas viemässä niihin Horuksiin, Osiriksiin, okkultismiin mitä harjoitettiin Egyptissä ja Babylonissa.

Sit mua alkoi kiinnostaa penkoa vapaamuurariutta, he kun kehuvat olevansa kuningas Salomonin seuraajia (Salomon oli juutalainen mutta okkultisti). Ja sieltä sit paljastui Illuminati, jonka jäsenet puolestaan kehuvat jatkavansa katkeamatonta linjaa muinaisista Babylonian uskontojen harjoittajista aina tähän päivään asti.

Ympäri mennään, yhteen tullaan.
Et kai oikeasti luule, että Jumala (mikä sitten onkin eri kieleillä tai tarkoituksilla) liittyisi ihmisten keksimiin uskontoihin? Että se olisi niitä itse väkerrellyt?
Ei kannata päätään vaivata sekoamispisteeseen ihmisten puuhastelujen takia, Ihmisistä löytyy kieroutta, sairautta, ahneutta, psykopatiaa yms, ja uskonnot ovat keino hyödyntää muita. "Jumala" ei liity ihmisten keksimiin kirjoihin ja salaseuroihin. Ota ihan rauhassa vain.
 
9mmm
tarve nimetä asia on aina omituinen. olkoon illuminatia tai vaikka koi perhonen. kertoo vaan taas joukosta vallan sokaisemista ihmisistä. esim täällä päätökset tehdään pankkiirien toiveiden mukaan yksityistä luonnon varas. sä saat lainaa kun teet töitä ja olet nuhteeton saat tontin toisaalta kuka anto pankeille luvan tehdä näin?. päättää miten tää maailma toimii ? koska elämmehän me vain kun talouden pitää kasvaa aikaa. aina pitää saada enemmän rahaa kaikki muu on unohtunut?. työntekijöitä pelotellaan jatkuvasti potkuilla jos et tee noin tai näin. juopa työntekijöiden ja työttömien välillä kasvaa perus hajota ja hallitse taktiikkaa et pienet ryhmät sättii toisiaan.

vaikka pitäs kerääntyä yhteisen asian taakse. esim kirkot on hyvä esimerkki eristämisestä. muut ovat väärässä ja tämä meidän tapa on oikea. omituista sinällään kun jeesushan yhdisti :).

mut toisaalta jos oman eduntavotteliat nimetään illuminasteiksi voi sellaselle sekopäälle nauraa joka noin sanoo. mutta mulkut on aina mulkkuja nimellä niin väliä!. sellaset ihmiset vaan pitää saada pois vallasta jotka ajattelee valtaa eikä kansaa. se miten saamme yhtenäisyyttä tähänkin kansaan on tärkeämpi kuin imfn pankkiirien hölyn pölyt.

elä siis echo pelkää kieroilla vallantavoittelioilla on ollut aina monia nimiä. hitlerit , stalinit ja nyt niitä mulkkuja voi kutsua vaikka illuminaateiks jos huvittaa
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija joopas
...kieroilla vallantavoittelijoilla on ollut monia nimiä...ja niitä voi kutsua miksi vaan...vaikkapa uskovaisiksikin! Kyllä!

Ja puolustan vapaamuurareita (tunnen muutaman) ovat reilua väkeä, mitä monesta "uskovaisesta" ei todellakaan voi sanoa. Samoin kaikki salaliittoteoriat ja seurat on tosi jees. Siinä on sitten tiukkiksilla päänvaivaa mitä pähkäillä illat aamut läpeensä!

Hurraa valinnanvapaus ja erilaisuus.(y)
 
9mmm
...kieroilla vallantavoittelijoilla on ollut monia nimiä...ja niitä voi kutsua miksi vaan...vaikkapa uskovaisiksikin! Kyllä!

Ja puolustan vapaamuurareita (tunnen muutaman) ovat reilua väkeä, mitä monesta "uskovaisesta" ei todellakaan voi sanoa. Samoin kaikki salaliittoteoriat ja seurat on tosi jees. Siinä on sitten tiukkiksilla päänvaivaa mitä pähkäillä illat aamut läpeensä!

Hurraa valinnanvapaus ja erilaisuus.(y)
riippuu mitä tarkoitetaan valinnan vapaudella nyky maailmassa annetaan valinnat valmiiksi. kun rakenettais kaikki alusta itsessään eka sitä on mielestäni valinnan vapaus aidosti. valmiit vastaukset ei oo mun juttu eihän se ole omaa vaan laiskuutta?.
 
9mmm
...kieroilla vallantavoittelijoilla on ollut monia nimiä...ja niitä voi kutsua miksi vaan...vaikkapa uskovaisiksikin! Kyllä!

Ja puolustan vapaamuurareita (tunnen muutaman) ovat reilua väkeä, mitä monesta "uskovaisesta" ei todellakaan voi sanoa. Samoin kaikki salaliittoteoriat ja seurat on tosi jees. Siinä on sitten tiukkiksilla päänvaivaa mitä pähkäillä illat aamut läpeensä!

Hurraa valinnanvapaus ja erilaisuus.(y)
no uskovaiset jotka noudattaa rakasta kaikkea elämää eikä vetoa mihkään jonkun ihmisen käsitykseen. miten pitää elää kunhan et alista toista. ei jeesus tarkoittanut rakkaudellaan että eristäydytään muista vaan tullaan yhteen. silloin kunnioittaa jumalan sanaa kun yhdessä rakennetaan maan päällinen paratiisi. jumala ei tarvitse temppeleitä eikä prameutta ainoostaan sen että erimielisyyksistä huolimatta rakennamme yhteisen paratiisin maanpäälle. ei ole mitään heitä teitä jnee. ainoostaan me kaikki yhdessä ikuiseen rakkauteen vaipuneina :) pienin askelin sitä oli tahto.
 
joopasen joo
Ikuiseen rakkauteen vaipuneena-ja meikä tippui kärryiltä. Ihan suoraan jostain Doorsin biisistä :whistle:
Minä en saa selvää sepustuksestasi-oletko siis puolesta vai vastaan vai vaipuneena jonnekin?

Joten, kannatan kaikkia Illuminati yhteyksiä- ja liittyisin jos voisin. Hmmm...miköhän salaseura ottaisi salaiseksi jäsenekseen, anyone? Jokin coven ehkä...
 
9mmm
Ikuiseen rakkauteen vaipuneena-ja meikä tippui kärryiltä. Ihan suoraan jostain Doorsin biisistä :whistle:
Minä en saa selvää sepustuksestasi-oletko siis puolesta vai vastaan vai vaipuneena jonnekin?

Joten, kannatan kaikkia Illuminati yhteyksiä- ja liittyisin jos voisin. Hmmm...miköhän salaseura ottaisi salaiseksi jäsenekseen, anyone? Jokin coven ehkä...
noh onnellisuuteen on hyvä vaipuu aukeaa kaikki aistit ja haluut tehä pelkkää hyvää maailmalle :) ratkaista ongelmia . ei sättimistä ja poteroivaa keskustelua eteenpäin menemistä. siinä se inhimmillisyyden ja ihmisyyden kuva. "uhrata" itsensä yhteisen tulevaisuuden edessä. kun ei valitse puolta voi katsoa kokonaiskuvaa paremmin?.
 
...kieroilla vallantavoittelijoilla on ollut monia nimiä...ja niitä voi kutsua miksi vaan...vaikkapa uskovaisiksikin! Kyllä!

Ja puolustan vapaamuurareita (tunnen muutaman) ovat reilua väkeä, mitä monesta "uskovaisesta" ei todellakaan voi sanoa. Samoin kaikki salaliittoteoriat ja seurat on tosi jees. Siinä on sitten tiukkiksilla päänvaivaa mitä pähkäillä illat aamut läpeensä!

Hurraa valinnanvapaus ja erilaisuus.(y)
Mutta jos muurarit ja muut looshit on niin harmittomia, niin mikseivät voisi julkaista livekuvaa vaikka heidän 33.asteen seremonioista? :) Kristillisten seurakuntien kokouksia kuvataan ja lähetetään tv:ssä, ei niissä ole mitään salattavaa.
 
no uskovaiset jotka noudattaa rakasta kaikkea elämää eikä vetoa mihkään jonkun ihmisen käsitykseen. miten pitää elää kunhan et alista toista. ei jeesus tarkoittanut rakkaudellaan että eristäydytään muista vaan tullaan yhteen. silloin kunnioittaa jumalan sanaa kun yhdessä rakennetaan maan päällinen paratiisi. jumala ei tarvitse temppeleitä eikä prameutta ainoostaan sen että erimielisyyksistä huolimatta rakennamme yhteisen paratiisin maanpäälle. ei ole mitään heitä teitä jnee. ainoostaan me kaikki yhdessä ikuiseen rakkauteen vaipuneina :) pienin askelin sitä oli tahto.
Sori vaan pumpulimies, mutta Jeesus ihan omien sanojensa mukaa itse erottelee aikanaan ihmiset lampaisiin ja vuohiin, pelastuviin ja ei-pelastuviin. ;)

On niin kuin yksi saarnaaja sanoi: Elämä on kuin valintatalo, kaikkea saa tai annetaan kokeilla - mutta lopulta mennään kassan kautta.
 
vierailija
Sori vaan pumpulimies, mutta Jeesus ihan omien sanojensa mukaa itse erottelee aikanaan ihmiset lampaisiin ja vuohiin, pelastuviin ja ei-pelastuviin. ;)

On niin kuin yksi saarnaaja sanoi: Elämä on kuin valintatalo, kaikkea saa tai annetaan kokeilla - mutta lopulta mennään kassan kautta.
nääh kopsasko joku sen sanan sillon. tarkoitti lampailla pelkoa sydämmessä . jeesus puhui rakkaudesta ja kuinka pelastuu kun selättää omat pelkonsa joka on jokaisen oma helvetti. kun vapautuu pelosta astuu taivaaseen maanpäällä
 
nääh kopsasko joku sen sanan sillon. tarkoitti lampailla pelkoa sydämmessä . jeesus puhui rakkaudesta ja kuinka pelastuu kun selättää omat pelkonsa joka on jokaisen oma helvetti. kun vapautuu pelosta astuu taivaaseen maanpäällä
Anna Raamatunkohta jossa
-Jeesus sanoo että selättämällä omat pelkonsa pelastuu
-lampaat ovat oma pelko sydämessä
-että helvetti on vain ihmisen pelkoa eikä mikään tietty kuolemanjälkeinen paikka
-ja että Taivas tulee olemaan maan päällä.

Muussa tapauksessa voit lakata vääristelemästä Jeesuksen sanoja.
 
vierailija
Anna Raamatunkohta jossa
-Jeesus sanoo että selättämällä omat pelkonsa pelastuu
-lampaat ovat oma pelko sydämessä
-että helvetti on vain ihmisen pelkoa eikä mikään tietty kuolemanjälkeinen paikka
-ja että Taivas tulee olemaan maan päällä.

Muussa tapauksessa voit lakata vääristelemästä Jeesuksen sanoja.
tiätääkseni jeesus ei kirjoittanut raamattua vaan hänen "seuraajansa"?

no loogisesti ajateltuna kun et pelkää olet onnellinen? lammas on ollut aina kuvailmissa pelokas? jokainen meistä luo oman maailmansa onko se helvetti vai taivas? minun taivaassa vallitsee iänkaikkinen rauha elämän edessä:).
 

Yhteistyössä