Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

Kiitos @rosmarin ja @mekkuli81 ! ❤ Kiva on käydä täällä kun vointi sallii, pitää jotenkin kiinni "todellisuudessa" sairaalan ulkopuolella. Kolmen ongelmattoman (eli tavallisia kolotuksia, iskiasta, närästystä jne sisältäneen) raskauden jälkeen tämän odotuksen eka kolmannes on ollut aivan hurja. Mutta opinpa taas, ettei elämä mene aina suunnitellusti. Tässäkin nyt voi jo uskoa olevan onnellinen loppu. Nyt hyvät kipulääkkeet, jaksan naputella. :D

Sä olet rosmarin saanut nukuttua mahtavat yöunet! :) Varmasti väsymyskin ollut suurta, uusi työ ottaa aikansa tottua ja väsyttää aluksi. Ja raskausväsymys myös.. Mun yöunet ei ole tuollaisia vaikka olisikin mahdollista, ei vaan unta riitä, tarvetta saattaisi ollakin. :ROFLMAO:

@Cumina mukavaa, et saitte asiat rullaamaan ja aika on tiedossa. Jostain noin seitsemästä arkipäivästä puhuttiin mulle... siinä ajassa suunnilleen pitäisi niptin tulosten saapua. Toki jos ne postitetaan (me saamme tulokset ensin puhelimitse), voi mennä pari päivää kauemmin. Toivon, että tulokset vahvistavat pikkuisenne näiden tutkittujen kromosomien osalta terveeksi. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Cumina
@Hannah4 Kuulostaa tosi pelottavalta tilanteelta! Ihanaa että vauveli on kunnossa ja toivottavasti itsekin toivut pian.

Mulla on jo niin selvä maha ettei voida salailla enää keneltäkään. Tästä ei voi vieraampikaan erehtyä.Töissä jouduinkin kertomaan heti, kun jouduin työturvallisuussyistä siirtymään toisiin tehtäviin.
 
Täälläkin alkaa maha jo pullottaa enemmän kuin tavallisesti. Kerrankin mies sai sanoa ilman, että saa raivareita päällensä, ett maha on hieman kasvanut :ROFLMAO:

Oltiin tänään ristiäisissä. Kovasti alkoi syyhyttää keksiä nimiä ja miehen kanssa jo muutamia kotimatkalla mietittiin :love: Neljä päivää ultraan!! Tää on kuin lapsena jouluaaton odotus :ninja: Voi kunpa kunpa kunpa kaikki olisi hyvin utrassa! Romahdan, jos tulee huonoja uutisia. Niin kovasti tässä on eletty sydän kurkussa :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Vvi ja Aurinkoinen#
Huomenta!

Aloitettaisiinko syyskuun ketju? :) Toi etusivun lista pitäisi päivittää ja saada mukaan sinne, mä olen vähän kehno enkä nyt ainakaan puhelimella kykene siihen. Jos joku aloittaa niin kiva! ;)

Päivän ilon aiheet:

- pääsen sairaalasta kotiin!!
- kaksi yötä nt-ultraan, myös niptin tulokset ensi viikolla
- sain todeta hätätilanteessa että kyllä meillä on ihanat läheiset ja tukiverkosto :love:
- tänään vihdoin 12+0!❤

Kiitos @Villavarvas sanoistasi, nyt näyttää hyvältä ja vaikka olen tuskainen, niin kaikki on asiaan kuuluvaa ja toivun. :)
 
  • Tykkää
Reactions: mekkuli81
Tänään käytiin Naistenklinikalla. Tehtiin uusi ultraus ja valitettavasti turvotuksen määrä oli sen suuremman tuloksen mukainen mikä saatiin viikko sitten eli lopulta 3,5mm. Turvotus ulottui myös pitkin selkärankaa keskivartalon alueelle. Lääkäri antoi vaihtoehdoiksi nipt-testin tai lapsivesipunktion ja suositteli tuolla turvotuksen määrällä suoraan punktiota, johon sitten päädyttiin.

Punktio meni ihan hyvin, mutta olihan se tilanne aika järkyttävä. Sattui tai ehkä enemmänkin tuntui hyvin epämiellyttävältä. Itku tuli punktion jälkeen. Ja nyt on olo aika tyhjä. Luojan kiitos mies oli mukana, en varmaan olisi selvinnyt edes osittain järjissäni tilanteesta. Järkyttävin hetki oli, kun piti tehdä päätös kumpi tutkimus tehdään. Onneksi mies tuki heti valintaa eli punktiota, joka tuntui itsestäkin siinä hetkessä parhaimmalta. Hetken tunsin päätöksestä huonoa omaatuntoa keskenmenoriskin takia, mutta en kuitenkaan enää. Tulokset saadaan perjantaina, siihen asti ei voi muuta kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta...
 
Niin ja laskettu aika aikaistui ja on nyt 25.2, kun tähän asti ollut 7.3. Saan varmaan vielä jäädä tähän ryhmään? Tuo lasketun ajan muutos ihmetytti hieman, sillä kahdessa edellisessä ultrassa vauva vastasi täysin viikkoja. Kierto oli säännöllinen ja tunsin vielä ovulaationkin. Tuo uusi päivä ei oikein edes voisi pitää paikkaansa, mutta viisaammat kai paremmin tietää...
 
  • Tykkää
Reactions: Aurinkoinen#
Niin ja laskettu aika aikaistui ja on nyt 25.2, kun tähän asti ollut 7.3. Saan varmaan vielä jäädä tähän ryhmään? Tuo lasketun ajan muutos ihmetytti hieman, sillä kahdessa edellisessä ultrassa vauva vastasi täysin viikkoja. Kierto oli säännöllinen ja tunsin vielä ovulaationkin. Tuo uusi päivä ei oikein edes voisi pitää paikkaansa, mutta viisaammat kai paremmin tietää...
Onpa erikoinen muutos, jos muissa on vastannut viikkoja... Mutta kaippa he tietävät! (n)(y) Tietenkin saa jäädä! :) Ootko huomannut että keskustelu jatkuu nyt täällä: https://kaksplus.fi/threads/maaliskuiset-2018-syyskuussa.2494109/
 
  • Tykkää
Reactions: Cumina

Yhteistyössä