Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

Tervetuloa @Hilda18 ! Kiva että uskaltauduit liittymään mukaan ja toivottavasti saatte tällä kertaa pienokaisen syliin asti. :love: Doppleria mäkin olen pohtinut, mutta koska joskus olen lukenut ettei välttämättä täysin harmitonta kuunnella usein, niin en ole hankkinut aiemmin enkä nytkään. En kyllä yhtään muista mihin perustui haitat, eli lukisin niistä lisää ja miettisin sitten. Uskon kyllä, että sinulle varmaan voisi tuoda mielenrauhaa, kun saisi kotona varmistella että sydän jumputtaa ja kaikki hyvin. :)

On niin mukava lukea ultrakuulumisia ja neuvolajuttuja! :) @Jesy ja @rosmarin ihanaa että teillä kaikki hyvin, kun säikähdyksiä on tullut! :love: Tuntuu kuin oma odotus olisi jotenkin vielä enemmän alussa, koska mitään käyntejä missään ei ole vielä ollut. :rolleyes: Oireilua kuitenkin sen verran, että uskallan uskoa et kyytiläinen on. Vellova ällötys aaltoilee, aamuisin parempi ja iltapäivää/iltaa kohden huonompi. Myös paremmat ja huonommat päivät vuorottelee kuten vissiin monella.

Hannah ja pikkunelonen, 7+5
 
Anteeksi ku nyt kyselen tyhmiä, Mutta mitä pitää laittaa s-postii? Ja miks pitää s-postin kautta laittaa? (n)
Ja miksi on 60hlön rajoitus? Onko mennyt porukkaa sinne "suoraan" , ku ei listassa 55hlötä ole...o_O
Onko kukaan muu halukas uutta ryhmää perustaan? Vai yritänkö ehtiä mukaan tuohon olemassa olevaan..
Toisaalta haluan samaan missä te muutki täällä kirjoitelleet, on nii hyvän oloinen porukka :love:
 
Minä en ainakaan liity mihinkään fb-ryhmiin ennen nt-ultraa, mieluusti pysyttelen siihen asti anonyyminä. Että minä ainakin olisin myöhemmin perustettavasta ryhmästä kiinnostunut, jos tuohon jo perustettuun ei tuon enempää oteta.
 
En mäkään aio liittyä ennen nt ultraa, jos vielä sillonkaan :) oon vähän kahden vaiheilla et pitäiskö liittyä ollenkaan mut onneks on vielä jokunen viikko aikaa pohtia. Oon aika huono kirjottelemaan facessa mitään ja varsinkaan jos on jotain vähän enemmän henkilökohtaista. Oon usein se ryhmien taustahyypiö :cautious:
 
Itse ajattelin pysytellä täällä kirjoittelemassa nt-ultran jälkeenkin, tuskin liityn fb-ryhmään vaikka se kiva juttu varmasti onkin. Täällä on tosi mukavanoloinen porukka ja oon ehkä näissä nettijutuissa vähän tarkka etten halua (ainakaan vielä) nimelläni julki vaikka suljettu ryhmä olisikin.:)

Hitto, et mulla on ollut tänään taas hermot kireällä. Pikkujututkin ärsyttää ja parit itkutkin väännetty. Kaikki miehen sanomisetkin kuulostaa v-ttuilulta. Toivottavasti menee pian ohi, kun tympii itseänikin tämä synkistely. :confused:
 
Anteeksi ku nyt kyselen tyhmiä, Mutta mitä pitää laittaa s-postii? Ja miks pitää s-postin kautta laittaa? (n)
Ja miksi on 60hlön rajoitus? Onko mennyt porukkaa sinne "suoraan" , ku ei listassa 55hlötä ole...o_O
Onko kukaan muu halukas uutta ryhmää perustaan? Vai yritänkö ehtiä mukaan tuohon olemassa olevaan..
Toisaalta haluan samaan missä te muutki täällä kirjoitelleet, on nii hyvän oloinen porukka :love:
Sähköpostiin siksi, että muutenhan on vähän vaikea tietää kenet ryhmään pitäisi liittää mukaan. Liittäminen tapahtuu sähköpostiosoitteen kautta, koska ryhmä on salainen eikä sitä löydä haulla. 60 henkilön rajoitus taisi olla siksi, että ryhmä pysyisi mukavan pienenä ja ihmiset tuntisi toisensa. Jos joukossa kauheasti hiljaisia taustalla kyttääjiä niin kaikki ei varmasti halua näin henkilökohtaisista aiheista puhua. Aika monia meistä kyllä täältä taitaa tossa ryhmässä jo olla ja ilmeisesti oli ilmoitettu jollain toisellakin palstalla, josta porukkaa tullut mukaan :) Harmi, ettei kaikki mahdu mutta tosiaanhan aina voi sitten perustaa uuden... Mustakin olisi kyllä ollut kiva kohdata "tuttuja" täältä myös siellä.
 
Minulla oli muuten noista olemassa olevista lapsista huonompi olo pojasta. Mut yksilöllisiä juttuja on noi raskaudet, jopa samalla ihmisellä voi olla erilaiset keskenään, vaikka olisi samaa sukupuolta lapset. Mutta hauskaahan se on arvuutella :D.
 
Hei, kirjoittelen tänne nyt ensimmäistä kertaa, HUI!! Olen aktiivisesti ollut lukemassa keskustelua, mutta en ole vielä uskaltautunut kommentoimaan mitään. Aika varovainen olen, kun kaikki on vielä niin uutta eikä mitään varmuutta ole, että kaikki olisi kunnossa.

Ensimmäinen neuvola ensiviikolla ja kovasti jo odotellaan sitä ensimmäistä ultraakin, johon ei ole vielä tosin saatu aikaa, mutta se menee varmaan syyskuun puolelle.

Oireiluja on ollut jonkin verran. Huonoa oloa ja ruokahaluttomuutta olen kärsinyt ja muutaman kerran käynyt yökkimässäkin :sick: Toivon vain, että paha olo loppuisi pian, että pystyisi nauttimaan olostaan paremmin.
 
Jos vielä viikko sitten oli päiviä, kun ei ollut ollenkaan paha olo, niin ei ole enää. Tuntuu typerältä valittaa, kun ei se oksennus kuitenkaan lennä, mutta eipä tämä silti kivaa ole, kun aamusta iltaan on koko ajan semmoinen olo, että kohta oksennan. Toivottavasti ei kauan kestä tämä vaihe :sick:.

Pitäisi varmaan hiljalleen alkaa kartoittaa, mitä kaikkea sitä tarvii hankkia vauvaa varten. Vaikka lapsia on jo ennestään kaksi, niin vauvatavarat on aika pitkälti laitettu kiertoon.
 
Tervetuloa @antsukka :)

Eilen oli neuvola ja kaikki ok,vaikka terkka ei meinannut millään saada ultraan kuvaa,aluksi säikähdinkin kun mitään ei näkynyt,mutta kyllä siellä lopuksi epämääräisen möltin keskellä sydän pamppaili ♥
Np-ultraan nyt odottelen aikaa ja seulontaverikokeet viikon päästä. Pahoinvointi on välillä karseeta,oksentaa ei oo tarvinnu mutta töissä selviäminen välillä vähän haastavaa,huh! :confused: ja nyt on ollut kauhee päänsärky pari päivää,ei meinaa millään hellittää.. :(
En tiä koska jään töissä kiinni,kun ennen oon ollu kahvin suurkuluttaja ja aina töissäki kahvipannu kuumana ja nyt ei tee yhtään mieli. Jännä että siihen tuli stoppi kertaheitolla :censored:
Kerrottu ei olla vielä kellekkään,yritetään pitää salaisuus sinne ultraan asti,saa nähdä kuinka käy. Kaveri pyysi tänään saunomaan/paljuun ja yritän ny kovasti keksiä tekosyitä etten pääse.. (n)

EveningStar 9+3
 
  • Tykkää
Reactions: Suikku1
Vasta ultran jälkeen minäkin liittyisin, jos silloinkaan. Olen aika varovainen tulemaan omalla nimelläni noihin, toisaalta jos sitä kautta vaikka löytyisi myös vauvatreffiseuraa... Täällä on mulle toistaiseksi ihan riittävä, somen käyttöä olen pyrkinyt tänä kesänä aivan tietoisesti vähentämään. :ROFLMAO:
 
Terveisiä Itävallasta! Oli pakko tulla sopivan hetken tullessa lukemaan mitä tänne kuuluu :D vilkasta keskustelua ainakin:)

Täällä pärähti rv 8+1 käyntiin. Viime viikolla tuli oksennettua kaksi kertaa muuten hyvä olo koko ajan. Jos rinnat ei olisi arat koko ajan ja öisin välillä repäistkipuja en edes tietäisi olevani raskaana :D välillä epäilen itsekin että mikä olikaan homman juju.

Viime yönä näin hirveän painajaisen missä ultrassa havaittiin pienen kuolleen ja muuttuneen syöpäkasvaimeksi (??!!!) :ROFLMAO: jännityksellä ootan ensi viikon ultraa. Jos sen jälkeen uskoisi kaiken olevan hyvin. Tuhrut ja kaikki muu ylimääräinen vuotokin on onneksi viikko sitten loppunut.

Ps. En ole koskaan himoinnut olutta mutta nyt täällä ollessa tekisi kovastikin mieli. Samoin joka aamupalalla olevaa briejuustoa :cry: ei auta kuin kärsiä :ROFLMAO:
 
@*Louhi* , joo muistankin nyt :)
Voit perustaa ryhmän (y) ehdotus: tässä kaksplussan sivuilla kirjoittelijat (me) jotka haluttais ryhmään, voitas laittaa sulle yv:llä nimi, ja kuvaus fb-profiilikuvasta, näin sää voisit liittää ryhmään joko suoraan, tai laittaa eka kaveripyyntö (ja kavereista voi poistaa kun on ryhmässä sisällä).

Säikähdys aamulla.. vessassa käydessä jäi tuhrua paperiin..nyt ei mitään oo näkynyt, mutta täytyy myöntää että pieni vainoharhaisuus nousee..tarkkailen jatkuvasti oloa/tuntemuksia.. toivottavasti hätäilen turhaan.

Pahoinvointi on helpottanut kyllä kovasti, enää iltaisin ja jos pitkään syömättä, tulee vellova olo.

@mannanen , kiitos että selvensit (y)

@Edith_87 ,huih mikä uni! :eek:
Mää uneksin kokoyön vaan ...no ..semmosesta patukasta .. :whistle:

@antsukka , tervetuloa!

Tuli himo riisipuuroon, sitäpä nyt keittelen :)

Lauantaiterveisin mekkuli ja papu 10+1
 
Tervetuloa @antsukka :)

@mekkuli81 toivottavasti tuhru on vaaratonta ja kaikki olisi hyvin!

Täällä pahoinvoinnit jatkuu. Oli aika kipakka tilanne kun tulin vanhemmilleni käymään ja tätini oli kylässä. Oksennus oli kurkussa ja odotin vaan koska täti lähtee niin voi huoletta huuto-oksentaa kylppärissä. Samalla sekunnilla kun ovi kävi niin juoksin vessaan, oli sekunneista kiinni. :ROFLMAO:

Olen huomannut, että nään nykyisin paljon enemmän unia kuin ennen raskautta. Oikeastaan joka aamu muistan edellisen yön unet. :rolleyes: Onneksi painajaisia ei juuri ole ollut.

Tänään 8+5 (tämä viikko mennyt tosi hitaasti:whistle:)
 

Yhteistyössä