Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

Rakenneultra takana. Ihana vauvamainen vauva siellä otti sormilla varpaitaan kiinni ja venytteli <3 Voi jestas :)

Tänään aamulla oli talvitakkiongelma..ei sitten mennytkään kiinni. Onneksi löytyi loppujen lopuksi yksi takki, joka ehkä viikon vielä käy :D
 
Huomenna on 20 viikkoa täynnä ja rakenneultra! Mihin tää aika menee o_O Samalla tapaan äitiyspolilla diabeteshoitaja-kätilön ja Taysin gyne ultraa. Nyt saadaan jännätä onko kaveri yhteistyökykyinen vai pitääkö mennä vielä erikseen Hatanpään äitiysultraan, kun Taysillä on kuulemma huonommat laitteen kun siellä o_O Jännittää huominen ihan törkeesti. Kunpa kaikki olisi hyvin :love:
 
@Onni ja Unelma onnea hyvistä rakenneultrakuulumisista! Ihanaa, että kaikki oli hyvin. Ja mulla kävi vähän samalla lailla kun sulla talvitakin kanssa. Lähdin eilen lenkille ja pitkästä aikaa ajattelin vetää ihan ulkohousut jalkaan, kun pakkasta kuitenkin oli. No, eihän ne housut (joita olen vuodesta toiseen käyttänyt) menneet ollenkaan kiinni, jäi vetoketju puoleen väliin. :ROFLMAO: Lähdin niillä housuilla kuitenkin, oli pidemmän mallinen takki niin ei kukaan nähnyt että sepalukset on auki. :LOL:

@Edith_87 Hui, tsemppiä ultraan! Muakin jännittää sun puolesta. :D

Meillä ultra huomenna... Vähän hassua, että viikonloppuna, mutta pääseepähän ainakin mies varmuudella mukaan eikä tarvi ottaa töistä vapaata. Meidän kunnassa ei ultralaitteita tällä hetkellä ole niin ultraan mennään naapurikaupunkiin Terveystaloon. Ilmeisesti siellä tehdään viikonloppuisinkin noita juttuja. :)

Miten teillä muilla hankinnat etenee? Musta tuntuu, että ollaan ihan jälkijunassa kaikista kun tällä hetkellä hankintoja on tehty niinkin runsaasti kuin 3 bodyn verran. :whistle: Meillä ei ole täällä kauheasti tilaa niin ajateltiin "isommat" hankinnat jättää ainakin tuonne joulun yli. Toki ollaan katseltu valmiiksi, mitä hommataan. Rattaat+kaukalo+telakka olisi tarkoitus hommata uutena, muuten voi olla vaikka kaikki käytettynä jos sattuu löytymään. Pinnasänky saadaan kaveriperheeltä. Noh, jospa sitä tässä pikkuhiljaa saisi kamppeet kasaan. Miehelle annoin takarajaksi, että rv34 mennessä pitää olla kaikki valmiina (ite oon nimittäin syntynyt rv35 ja pelottaa jos oma lapsi haluaa yhtä äkkiä maailmaan:rolleyes:)

Suikku + pieni 20+4
 
Ihana kuulla ultrakuulumisia ihmisiltä! :) Meilläkin oli oma ultraus eilen ja kaikki oli hyvin. Vaikka koin, että ihan rauhallisin mielin oltiin sinne menossa niin silti nukuin todella katkonaisesti edeltävän yön ja varsinaisessa ultrassa kaikki hiljaisuudet tuntui painostavilta ennenkuin sanottiin mittojen ja näkymien olevan aivan normaaleja. Ilmoitettiin eilen myös vauvan sukupuoli tuleville isovanhemmille.

Täällä ollaan puhuttu vatsan koosta jonkun verran. Itsellänikin on se tilanne että välilkä vatsa näyttää vielä olemattoman pieneltä vaikka vatsan seutu on jo pitkään tuntunut aika raskaalta. Olen tosi pitkä niin kohdulla on tilaa kasvaa ylöspäin aika pitkään ennen pullahtamista. Toisaalta vähän harmittaa kunnollisen vatsan puuttuminen mutta uskon ja jännitän sen kyllä ehtivän olevan ihan tarpeeksi iso sitten loppuvaiheessa.

Hankinnoistakin ensikertalaisena jännättää mitä kaikkea hankkia. Meillä on hoitopöytä ja pinnasänky kyllä hankittuna. Vaatteita ei vielä yksiäkään :/ täälläkin oli kai aiemmin keskustelua siitä hankkiako rattaat vai kantoliina? Toisaalta haluaisin nukuttaa tulokasta ulkona talvella rattaissa mutta kantoliina saattaisi olla kätevämpi täällä pääkaupunkiseudulla liikkumiseen (mahtuisi näppärämmin ratikkaan, bussiin yms.). Otan todella mielellään mielipiteitä vastaan :)

Vaatteiden kohdalla odottaisin jopa äitiyspakkauksen ja katsoisin mitä sieltä tulee. Eikös se jo tänä vuonna pitäisi tulla vai vasta joulun jälkeen?

Heity 20+1
 
Pari tuntia vielä piina aikaa jäljellä. Ja silloinkin pitää jaksaa malttaa jutustella sen diabeteshoitajan kanssa ensin :LOL: Lähetteessä luki, että aikaa pitää varata kaikkinensa kolme tuntia. Onneksi on mies mukana seuralaisena.

Meillä ei ole hankittu vielä mitään. Tuleva lastenhuone on tällä hetkellä romuhuone ja odottaa, että se tyhjennettäisiin ja rempattaisiin. Sen jälkeen vasta alkaa ostelut. Tosin ollaan jo hieman etukäteen kartotettu mitä ostetaan. Kaikki vaate ja muiden pientavaroiden hankinta sijoitetaan vasta joulun jälkeen. Meillä on molemmilla kutina, että saadaan joululahjaksi iso kasa tavaraa lapselle :ROFLMAO: Plus vaatteita on miehen sukulaiselta tulossa kumpaakin laatua isot säkilliset eli niitä meidän ei kauheammin tarvitse hankkia.
 
Onnea hyvistä rakenneultra kuulumisista kaikille, kiva että asiat on hyvin :) ja tsemppiä meille jännitykseen jotka ei vielä olla päästy :D

@Heity kyl mä suosittelen rattaita, niitä on nikn monenlaisia, pieneen tilaankin meneviä. Kyl varmasti se kantaminen alkaa sitten puuduttaa jos on pitkällä kaupunkireissulla et haluu laskee vauvan vaunuihin lepään. :D Tai ainakin itte
ajattelisin niin.

Mulla ei oo äitiystoppahousuja mut täytyy kattoo jos noi vanhat menis sillee et sepalus on auki ja pitkä mammatakki päälle :D

Mammatakin lisäks ei olla hommattu viel mitään kun esikoiselta on tallella nii paljo kaikkee. Tuplavaunut on harkinnassa ja kaukalo+telakka ostetaan kaverilta. Tiiä sitte tarviiko muutaku vaatetta jos on eri sukupuolta :D

Ei oo hirveesti ollu kirjoteltavaa ku arki on rullannu samalla lailla ja väsymystä on ollu. :D

Itellä rakenneultraan enää 3 päivää tän päivä lisäks :)

Teps 20+0
 
Puoliväli saavutettu! Ja tänään sain opinnot päätökseen(ainakin toivottavasti). Tentin yhtä pätevyyskokonaisuutta ja tentti loppui äsken. Muutaman viikon pitää tuloksia jännittää, mutta luotettava on, että läpi meni.
Hankintoja ei tarvitse juuri muuta tehdä kuin kaukalo+telakka. Ja sit vaatteita, jos ilmeneekin tarve muulle kuin esikoiselta jääneille vaaleanpunaisille... :rolleyes:
Viikon päästä rakenneultra. Nyt voi alkaa jännittää sitä. Tuo tentti on vienyt tähän asti kaikki ajatukset ja ajankin... nyt voi rentoutua. Aloitinkin sen heti menemällä hyvään ravintolaan syömään. :oops:
 
Mulla samat fiilikset kuin Edithillä, että tullaan saamaan isot kasat vauvatarvikkeita ja -vaatteita joululahjaksi. Siksikään ei vielä uskalla ostella. Rattaat on ainakin mun vanhemmilta tulossa, pitäisi vaan miehen kanssa käydä testailemassa että mikä olisi meille sopiva (ollaan niin eri kokoisia, että pitää varmistaa että molemmilla mukava työnnellä vaunuja. Minä oon lyhyt ja hoikka, mies tosi pitkä ja roteva :ROFLMAO:)

@Heity mulla on kans ollut nyt huonoja öitä kun olen jännittänyt ultraa. :oops: Oon nähnyt tosi paljon outoja unia ja heräilen jatkuvasti (yleensä en herää ollenkaan paitsi nyt raskaana ollessa pissahätään). Viime yönä näin sellaista unta, että olin menossa rv23 ja tuli keskenmeno, jonka jälkeen vauva vain kaivettiin ulos. :eek: Meni kyllä aamulla muutama minuutti ennen kuin tajusin huokaista, että unta se vain oli.
 
Äitiyspoli käynti takana. Rakenteita ei päästy ultraan, koska laite oli kuulemma niin huono. Lääkäri oli kuulemma jo paniikissa ennen meidän aikaa soittanut kätilölle, että eikai hänen tarvitse sillä laitteella rakennetta tehdä :ROFLMAO: Eli varsinainen rakenneultra on vasta ensi viikon alussa. Nyt vain kurkattiin kokoarviota ja että kaverilla on kaikki hyvin. Olihan sillä <3 Linkkuasenossa siellä möllötteli. Että olkaapa ite jalat korvissa rentona :LOL: Nyt ei tuleva rakenne niin paljoa jännitä.

Joudun samalla tablettihoidolle, koska paastot on koko ajan vähäsen koholla. Ja käymään säännöllisesti äitiyspolilla ultrassa. Voi harmi sentään... :LOL:

Meinasi muuten myötunnosta sydän särkyä lääkärille odotellessa, kun lääkärin huoneesta tuli meitä ennen varsin pitkällä ollut nuori nainen kyynel silmäkulmassa. Hän jäi yksin käytävälle itkemään odotellessaan pääsyä kätilön luokse. Teki niin pahaa kuunnella toisen epätoivoa ja pelätä ettei vaan itse joudu samaan tilanteeseen. Toivottavasti hänellä ja vauvalla olisi kaikki hyvin ja itku olisi vain hormoonien vaikutusta :unsure:
 
Mulla on tiistaina rakenneultra ja mua jännittää ihan kamalasti..!

Ja näen just niin paljon unia nykyään ja muistan ne. Olen tosiaan vaihtamassa työpaikkaa, jossa en kerkiä olemaan edes koeaikaa ennen mammalomalle jääntiä. Ni näin unta, että oltiin kokouksessa kaiken maailman isojen pamppujen kanssa 20hlö, suurin osa miehiä vielä. yht'äkkiä sanon vaan, et joko kusin housuuni tai multa meni lapsivedet, että mun pitäisi varmaan päästä sairaalaan, kun tää on 2kk etuajassa. Toisaalta naurattaa tuo uni...

En ole hommannut mitään vielä. Jotenkin tuntuu niin uskomattomalle tää koko raskaana olo. Ehkä se tiistaina sit realisoituisi ja näkisi, että kaikki hyvin. Olen saanut jotain vaatteita ja kantorepun. Luulen, että saan paljon myös tavaroita. Sisaruksillani ja ystävälläni on 1v tenavat, joten vaatteita tulee sieltä päin. Ainoastaan kaukalo, telakka ja vaunu sit jos joulun jälkeen uskaltaisi ostaa.

La 19.3, Kaarina83, 34v., TAYS, 1. Lapsi

Kaarina83 19+4
 
Viimeksi muokattu:
Hankinnoista... Olen innostunut hamstraamaan jonkin verran vaatteita, varsin neutraaleissa väreissä koska sukupuolesta ei ole vielä tietoa. Muuta ei olla hankittu, kun mies toppuuttelee minua jo noiden vaatteiden hankinnan kanssa :oops: Vaikka kyse on max 15 vaatekappaleesta kokohaarukalla 56-72. Imetystyynyä ja rattaita on tullut googlailtua, sitten toki pitää muistaa pinnasänky ja auton turvaistuin. Tarviiko muuta isoa tai elintärkeää tarviketta näin ensialkuun? (n) Miten esim rintapumppu? Tietämätön ensari täällä taas ihmeissään :D

Minä näen myös todella eläväisiä unia, mm kerran näin että rakenneultrassa selvisi ettei vauvalla ole kehittynyt maksaa! Toivottavasti ei ollut mikään enneuni, reilu viikko vielä sinne ultraan. Muuten nukun tosi hyvin, ihmeekseni en enää edes heräile pissahätään kuten ekalla kolmanneksella, mitä kyllä ihmettelen. Juon vissiin vähemmän vettä tai jotain.

Puoliväli lähestyy, tänään 19+3!
 
Heips vaan!

Täällä poksahti eilen 20+0 ja enää viikko rakenneultraan! :)
Jänskättää kyllä kovasti...

Me ei olla hankittu vielä mitään, eikä varmaan ennen ensivuotta hankitakkaan. (Tosin ei tarvitakkaan ku uudet (käytetyt)vaunut ja vähän vaatetta)
Sitä tavaraa kyllä kertyy sitte :whistle: ... uskokaa pois vaan :LOL:

Tämä vauva on kyllä rauhallinen masulainen, muuan muksaisuja iltaisin vaan tuntuu, ja satunnaisesti muulloin.

Sokerit mulla nyt meinaa vähän pomppia :(
Mua masentaa älyttömästi jos ne nyt alkaa nousta ja joudun lääkityksen aloittaan :cry:

Paino taas on pysynyt +-0 tasolla, tulee siitä sentään semmonen "onnistumisen-fiilis" , että ees jokin asia menee niinkuin pitää...
Päänsärkyä on nyt ollut jonkunverran o_O

Muutoinpa täälläkin semmosta "seesteistä" aikaa :)
Kivaa viikonloppua!

Mekkuli ja mini6 20+1 :love:
 
Ihanaa että monilla on jo ollut rakenneultra ja siellä saatu hyviä uutisia! Mulla rakenneultra ylihuomenna, jännittää ja pelottaa ihan hitosti. Viimeksi kun mentiin rakenneultraan niin kaikki romahti ja jouduttiin pahimman eteen mitä voi... Toivon niin paljon että tällä kerralla saatais lähteä sieltä onnellisina kotiin vauvaa odottamaan.

Voinnista: nukun tosi huonosti, selkä puutuu öisin ja vessassa saa hypätä jatkuvasti. Aamupäivät on aika kamalia kun verenpaineet on matalalla, korvissa kohisee ja pulssi hakkaa sadan tietämillä, supistelee jne. Ei oo uus juttu, ollut samantyyppistä aiemmissakin raskauksissa mutta en muistanutkaan miten kurjalta se tuntuu. Puolenpäivän jälkeen yleensä alkaa helpottaa.

Hankinnoista sen verran että oon peräti yhden bodyn ja housut ostanut. Nekin sellaisessa puuskassa, kun halusin jotenkin valaa itseeni uskoa siihen, että tällä kertaa kaikki menisi hyvin ja pääsisin oikeasti vielä niitä jollekin pukemaankin. Odottelen sitä äitiyspakkausta niinkuin joku muukin sanoi odottavansa. Laskeskelin että sen kyllä luulisi tämän vuoden puolella tulevan. Ainakin toivottavasti, että pääsisi hypistelemään niitä pieniä ihania vaatekappaleita! Meillä siis ei ole enää juurikaan isompien lasten vanhoja vaatteita jäljellä, joten otetaan äitiyspakkaus kun siinä on niin hyvin kaikkea.

Joku kyseli kannattaisko hankkia vaunut vai kantoliina. Mä kannatan molempia. Vaunut on hyvät nukuttamiseen ja vaunulenkkejä varten ja jos esim. käy kaupassa niin niihin saa lastattua kauppatavaroita. Mutta joku kantovälinekin on todella hyvä. Meillä on onneksi vielä tallella Manduca kantoreppu, mikä on todella huippu vekotin! Tälläiselle tumpelolle helpompi käyttää kuin liina ja ergonominen sekä vauvalle että kantajalle. Meillä varsinkin nuorempi lapsi tykkäsi paljon olla kantorepussa, ja se vapauttaa kivasti kädet muuhun puuhaan.
 
@Villavarvas uskon että jännittää, tsemppiä odotukseen! Toivotaan parhaita uutisia :love:

Täällä vauvalla on aamuisin jumpat kun syön aamupalaa, tai ainaki luulen niin :LOL: en oikein enää keksinmistä noi vois muuten tulla, kun ilmat kuitenkin liikkuu ja nää muksaukset on samassa kohdassa samana päivänä.

Te joilla on jo lapsia tai käsitys lapsien koosta, miten noi äitiyspakkauksen tavarat on tarpeellisia/tulee käyttöön maaliskuista ajatellen? Mietin lähinnä et tuleeko joku haalari edes käyttöön kun se on koossa 68-72? Pähkäilen tässä että haluanko pakkauksen vai en :LOL: Ja lisäksi, en oo koskaan nähnyt kovin pieniä vauvoja, joten olen ihan noviisi tässäkin asiassa :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Villavarvas
Jännittävä rakenneultra takana. Oli ihana nähdä vauva. Rakenteet oli muuten kunnossa, mutta sydämmen suonet eivät näyttäneet risteävän. Päästiin lääkärin ultrattavaksi. Piiitkiä hiljaisia aikoja, kuvia, kelailuja jne ja lopuksi lääkäri totesi, että kyllä ne oikein päin menee. Huh. Oli kyllä ihana kätilö ja lääkäri ettei mitään paniikkia tullut, mutta kyllähän se hermostutti. Olisi pitänyt synnyttää Helsingissä ja vauva olisi pitänyt leikata. Sukupuolikin saatiin selville :love:ja sanotaanko näin, että tuo ihana aavistuksen vaaleanpunainen
Muuramen pinnasänky täytyy myydä :rolleyes:

@rosmarin Meillä se pakkauksen haalari on ollut sopiva molemille lapsille. Syntyneet tammikuussa ja maaliskuussa. Otan pakkauksen vaikka ne värikkäät raidalliset vaatteet jää kyllä pitämättä. Haalari on ollut sopiva siis seuraavan talvena.
 
Meillä on yksi lapsi syntynyt helmikuussa ja muistaisin että äitiyspakkauksen talvipuku oli sitten syksyllä ihan sopiva. Yksi on syntynyt lokakuussa ja siinä taisi käydä niin että se oli ekana talvena liian iso ja seuraavana sitten liian pieni, kun oli jo 1 -vuotias. Mutta luulisin että maaliskuun vauvalla tulisi hyvinkin käyttöön äitiyspakkauksen ulkoilupuvut. Mä oon kyllä aiemmilla kerroilla ollut tosi tyytyväinen äitiyspakkauksen sisältöön. Varmaan siellä on aina joku vaate joka ei tule koon tai jonkun muun asian puolesta kunnolla käyttöön, mutta yksittäisiä vaatekappaleita lukuun ottamatta meillä on ollut pakkauksen tarvikkeet kovassa käytössä.

Paitsi naisten kondomi, joka oli äitiyspakkauksessa esikoisen aikaan. :D Mutta sai siitä hyvät naurut kun avasi sen ja alkoi lukea metrin pitkää käyttöohjetta, oli se aika kapistus kaikkiaan. :D
 
Onnea kivoista ultrakuulumisista. Mulla vielä noin kuukausi siihen aikaa.

Meillä on kummallaki ollut ulkopuvut sopivia seuraavana talvena. Esikoinen synty lokakuussa ja oli pienikokonen ja tyttö synty helmikuussa ja kasvaa keskikäyrällä. Mut eihän siinä pakkauksessa oikeen mitään tuu heti käyttöön vaatteista.
 
Voi miten ihanaa,että monet on jo saaneet hyviä ultrakuulumisia. Täällä vielä monta viikkoa siihen aikaa. Kamalan kärsimättömäksi tässä tulee,kun tuntuu,että muut ovat jo niin pitkällä ja omat viikot ei vain tunnu etenevän. :ROFLMAO:

Välillä pahoinvointi tuntuu hitusen rauhoittuneen ja kyllä tätä on odotettukin. Eihän se loppunut ole, mutta väheneminenkin tuntuu lottovoitolta. :p

Ihmettelen miten tässä raskaudessa jotenkin pelottaa kaikki enemmän. Luulisi, että kolmatta odottaessa ei niin stressaisi enää, mutta mulla on kyllä päinvastoin. Lieviä oireita, jotka voivat viitata raskausmyrkytykseen, tai moneen muuhunkin asiaan, on silloin tällöin. Ja koska neuvolassa arvelivat myrkytyksen mahdollisesti tähänkin raskauteen tulevan, niin jotenkin stressaa enemmän. Edellisissä oireet on alkanu kuitenkin vasta siinä 36vkolla eli paniikkia ei ole ollut. Jos nämä oireilut nyt on myrkytykseen liittyviä, niin saattaa vielä tulla hätä. Nyt kun on vasta 18+1.:( Mutta ehkäpä tämä menee ihan normisti loppuun asti ja stressaan vain turhaan.
 
@Julyah Minä olen myös ressannut ehkä eniten tätä kolmatta raskautta. Päätin ottaa rennosti kun mitään syytä stressiin ei ole, mutta etenkin tuo rakenneultra ressasi paljon. Heräsin jo kolmelta ko. aamuna. Nyt ehkä voisi vähän relata, kun kaikki oli ok. Tosin päätin myös olla tekemättä liikaa hankintoja..Tein vauvanvaateinventaation ja 56cm bodeja oli 11kpl, housuja 7kpl :ROFLMAO::whistle:

Muuten hankinnoista puuttuu enää kaukalo, pinnasänky, sänkyvaatteita.. ja parit vaatteet :LOL:

Jotenkin uskon, että nyt aika alkaa kulumaan nopeammin. Tähän asti viikot ovat madelleet, kun on odottanut jotain seuraavaa ultraa tms. Tosin onhan maaliskuun vielä piiitkä aika.

Lily79 20+5
 
Täällä on myös vihdoin rakenneultra takana, jännitti ihan kamalasti mennä sinne. Mutta kaikki oli juuri niinkuin pitää, ehkä ihan vähän hoikkanen on meiän vauva sekä vartalolta että päästä viikkoihin nähden (pituus kyllä täsmää), mutta kuulemma tuo pienikokoisuus voi olla periytyvää (itsekin ollut melkoinen rimpula, samoin äitini jne.) ja vielä ei niin pieniä olla että tarvisi missään nimessä huolestua.

Kaikki sisäelimet näytti siltä kuin pitääkin ja kovin kova oli liikkumaan pikkuinen. Ja pakko myöntää, meni aivan metsään mun sukupuoliveikkaukset. Naama kukkii, pahoinvointia on ollut todella paljon, sykkeet vauvalla korkeat... - ajattelin että selkeitä tytön merkkejä. Mutta rakenneultrassa selvisi, että ihan selvästi pienen pieni poika tulossa meille. Ollaan kyllä onnesta soikeina. Vaikka sukupuolella ei meille väliä olekaan, niin olen silti huomaavinani miten mieheni innostui kun saa esikoiseksi pojan. :love:

Tasan kahden viikon päästä olisi seuraava neuvolakäynti. Kiva kun on kuitenkin taas mitä odottaa. Saan kuulemma sillä käynnillä jo Kelalle paperit kuntoon. Hullua, miten sitä onkin jo pitkällä tässä raskaudessa, vaikka välillä tosiaan tuntuu ettei aika oikein edes etene. :ROFLMAO:

Mukavaa uutta viikkoa kaikille! Ja tsemppiä rakenneultran odotteluun niille, joilla se ei vielä ole ollut. :)

Suikku + pieni 21+0!
 
Ihania ultrakuulumisia kaikilla. Hienoa, että on tullut hyviä uutisia - toivottavasti itselläkin niitä samoja huomenna :)

Suunniteltiin miehen kanssa eilen, että minkälainen hienovarainen ilmoitus tulevasta perheenlisäyksestä laitettaisiin faceen. Saatiin joku keksittyäkin, mutta ei siis vielä toteutettua. Yöllä näinkin sitten painajaista, että yksi facekaverini (tai pikemminkin tuttu vaan) oli kirjoittanut minun faceseinälleni kaikkien näkyville viestin, josta sai hyvin pääteltyä, että meille on tulossa vauva. Sen oli ehtinyt näkemään jo ainakin seitsemäntoista ihmistä, koska niin monta tykkäystä se oli saanut. Suutuin tälle naiselle unessani ihan silmittömästi.
Pitänee siis itse ilmoittaa ennen kuin joku muu ehtii... :D
 
Piti tulla nopeesti kirjoittamaan, että rakenneultrassa on nyt käyty ja kaikki vaikutti hyvältä, mitään poikkeavaa tai epäilyttävää ei löytynyt! Oli vieläpä mun lempparilääkäri ultraamassa ja tutki tosi tarkkaan, nyt käski vaan nauttia ja huokaista helpotuksesta. <3
 
Ihania ultrakuulumisia jo monella! ONNEA jokaiselle hyvistä uutisista! :love::love:

Lukenut olen teidän kuulumisia, en vaan oikein kirjoitellut. Raskaus saa mut oikeaksi flunssamagneetiksi! Muutoin olen tosi terve, juuri mikään ei tartu.. Nyt raskaana ollessa on jo syksyn kolmas ihan kunnon kuumeflunssa menossa. :ROFLMAO: Ehkäpä nämä loppuvat kun raskauskin päättyy?

Rakenneultraan vielä reilu viikko, nyt sitä alkaa selvästi jo odottaa! Ja niin toivon että saamme vahvistuksen tähän todella vahvaan uskoon poikavauvasta. Olisi kivempi sitten ostella kaikkea.:D Tämä pieni on kyllä kovin liikkuvainen. Joka päivä tuntuu kunnon möyrimiset monta kertaa päivässä, yöllä havahtuu myös herkästi, jos minäkin. Alan kyllä olla epäileväinen lasketun ajan suhteen.. niin voimakkaita on olleet liikkeet jo kauan. Nt-ultrassahan meille lupailtiin viikkoa isompaa pikkuista, mutta ei silti muutettu la:a. Voidaanko sitä muuttaa vielä rakenneultrassa, jos on tarve?

Hannah ja pikkunelonen 20+1 (jes, puoliväli ohi!:love:)
 
Rakenneultra täälläkin viimein takana. Pieni poika siellä jääräpäisesti köllötteli jalat inkkariasennossa. :love: Kätilö yritti pitkään saada vauvaa oikaisemaan jalkansa, mutta eipä tuo suostunut. Tarvittavat jutut saatiin mitattua ja kaikki näyttäisi olevan tällä hetkellä ihan mallillaan.
Nyt pääsee suunnittelemaan paremmin huoneen sisustustakin.
 

Yhteistyössä