Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

Tiedot muodossa: laskettu aika, nimimerkki, ikä, synnytyssairaala, monesko lapsi. Muutokset ja puuttuvat tiedot punaisella värillä. Kaikkia tietoja ei ole pakko ilmoittaa ja LA tarkentuu sitten neuvola käynneillä.

1.3
Karvatassut, 30v, SEKS, 2 .lapsi
celest, 25, TAYS, 2. lapsi


2.3
Jenniferia, 27v, OAS, 2.lapsi

3.3
hoo#, 28v, KYS, 1.lapsi


5.3
moolnap, 28v, SATKS, 2.lapsi
Henskula, --, HYS, 2.lapsi
Sarriina, 37v, OYS, --


6.3
marjutan 33v, JS, 2.lapsi
Hensku-, 29, TAYS, 1. lapsi


7.3
JossuT, 31v, TAYS, 1.lapsi
Meora, 25v, --, 1.lapsi
Rosmarin, 28v, 7.3, --, 1.lapsi
Cumina, 34v, KOKS, 2.lapsi
Hilda18, 31v, TAYS, 2.lapsi
Iimaka, 27v, OYS, 2. lapsi

8.3
Risukko, 29v, -- , 1.lapsi
mannanen, 31v, --, 1. lapsi
EveningStar*, 35v, SEKS, 3.lapsi

9.3
Aurinkoinen# ,28v, TAYS, 1.lapsi
Hilkku81 , 35v, TAYS, 1.lapsi


10.3
mussu81, 36v, OAS, 4.lapsi

11.3
Jenspanen, 30v, OYS, 3.lapsi
lloyd, --, --, 3.lapsi
Villavarvas, --, SatKs, 4.lapsi

12.3
Suikku1, 25v, -- , 1.lapsi
Mimzku85, --, --, 2.lapsi

13.3
Reveria, 31v, OYS, 4.lapsi
Lily79, -, 3. lapsi

14.3
skatta*, --, --, 3.lapsi
Jalei , 26v, NKL, 1.lapsi

15.3
Maamini, 35v, --, --
Pharaoh, 27v, --, 1.lapsi
minttuchrista, 20v, P-KKS, 1.lapsi

16.3
Mekkuli81 ,36, Oys, 6.lapsi
Iltatähti76, --, --, 2.lapsi
Teps, 27v, P-HKS, 2.lapsi
Edith_87, 30v, TAYS, 1.lapsi


17.3
NassuRessu, 27v, KAKS, 3.lapsi
kkatjah, 25v, TYKS, 1.lapsi

18.3
Hannah4, 31v, -- , 4.lapsi


19.3
Madre18 , 30v, SeKS, 2.lapsi


20.3
Citilda, 31v, LS, 2.lapsi
Tuut1kk1, 28v, --, 1. lapsi


21.3
Mamushka32, 32v, --, 1.lapsi
Täplämursu, 28v, --, 2.lapsi
Heity, 30v, NKL, 1. lapsi

22.3
Cätrik33, 31v, --, 2.lapsi (kolmas)
Cleffa, 33v, TAYS, 2. lapsi
Äiti26, 32v, K-HKS, 4. lapsi

23.9
mannamuu, 30v, NKL, 4.lapsi

25.3
Uuna, 32v, P-KKS, 3.lapsi

26.3
Tiuva, 24v, --, 1.lapsi (kolmas raskaus)

28.3
lintetsa, 31v, PHKS, 3. lapsi
Iiel, 27v, K-SKS, 1.lapsi


29.3
rubikinkuutio, 27v, OAS, 1.lapsi
Sanniss, 28v, KPKS, 4. lapsi
Jesy, 34v, --, 1.lapsi



30.3
Anni00, 30v, OYS, 3.lapsi

31.3
Julyah, 35v, Seks, 3.lapsi



Synnytyssairaalat:


E-KKS: Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
HYS: Hyvinkään aluesairaala
JS: Jorvin sairaala, Espoo
KAKS: Kainuun keskussairaala
K-HKS: Kanta-Hämeen keskussairaala, HML
K-PKS: Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KOKS: Kymenlaakson keskussairaala, Kotka
KOS(/H): Kätilöopisto (/Haikaranpesä), HKI
K-SKS: Keski-Suomen keskussairaala, Jyväskylä
KYS: Kuopion yliopistollinen sairaala
LKS: Lapin keskussairaala
L-PKS: Länsi-Pohjan keskussairaala
LS: Lohjan sairaala
MKS: Mikkelin keskussairaala
NKL: Naistenklinikka, Helsinki
OAS: Oulaskankaan sairaala, Oulainen
OYS: Oulun yliopistollinen sairaala
P-HKS: Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
P-KKS: Pohjois-Karjalan keskussairaala, Joensuu
PS: Porvoon sairaala
SATKS: Satakunnan keskussairaala, Pori
SEKS: Seinäjoen keskussairaala
SKS: Savonlinnan keskussairaala
TAYS: Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS: Turun yliopistollinen keskussairaala
VKS: Vaasan keskussairaala
 
Viimeksi muokattu:
Huh, @Hannah4! Onneksi kuulostaisi kaikki olevan nyt kunnossa!

Mua ainakin hengästyttää edelleen kaikki. Ja siis tätä jatkunee sinne asti, että vauva on jotain puolivuotias :D. Hemoglobiinikin oli ihan ok, joten ei pitäisi siitäkään johtua.

Täällä kans tuntuu varsinkin illasta jo maha näkyvän silleen, ettei kauheesti jätä arvailujen varaan... Tai tietty sitä voi miettiä, että onkohan toi lihonut vai raskaana (vai molempia, mikä taitaa olla todellisuus... :rolleyes:).
 
@Hannah4 jes, kiva kuulla et pääsit kotiin! Nyt vaan lepoa! Saitko pitkän sairasloman?

@mekkuli81 kiitos ketjusta! Huhhei jo kolmas ketju menossa!

Meillä alko koirien treenaus pois sängystä ja muutenkin pikkuhiljaa vähennetään huomiota, jos säästyttäisi pahimmilta kiukkushokeilta sit kun esikoinen vihdoin saapuu. Juttelin naapureiden kans ja heillä tais olla vähän haasteita kissojen mustasukkasuuden kanssa niin päätettiin tehä voitavamme etukäteen, saas nähä toimiiko :LOL:
 
@mekkuli81
Mielenkiintoista! Just juteltiin miten meillä tulee hankaluuksia meidän koiran kanssa (ovelle haukkuminen, telkkarin koirille haukkuminen...) mutta tuo on myös hyvä idea. Meidän koiralla vaan tapana tulla sänkyyn aamusta kun nukutaan, niin on vaikea huomata sitä.
 
Pikaista paranemista @Hannah4

Varasin tänään labran ja sokerirasituksen. Sokerirasitukseen en saanu ennen sitäpäivää mitä th käski. Pitää kysyä onko ok ja yritän ma kattoo jos joku olis perunu. Ärsyttää jotenki varata ja olla menossa ku tuntuu ettei tiedä edes onko siel eloa. Edellisissä löytyny syke jo eka käynnillä. Enkä tiiä toivonko et heti pomppais rasituksessa ku muuten joudun loppuraskaudessa uudestaan siihen.

Tuntuu nii oudolta ku tuntuu et aivan oireeton oon nyt tosin tää väsymys on aivan Välillä. Ei jaksa mikää kiinnostaa. Ärsyttää ku ei jaksa olla lasten kanssa.

Mua hengästyttää kun laulan lapsille. Muuten en oo huomannu mut en kyl tee mitään.

Me joudutaan antaan koirat pois ku nyt jo ollaan niiden kanssa äärirajoilla. Tai minä oon. Ku mies on töissä niin tosi hankala käyttää niitä. Jos päästäs omakotitaloon ni selvittäs. Mut ei tiiä millon se on mahollista. Nyt kerrostalo kolmio.

Äsken mies kysy haluunko omaa aikaa jos se menis lasten kaa mummolaan ni aloin pillittään.
 
Kiitos @anni00 ja @lloyd , kyllä nyt parempaan mennään vaikka kunnossa en ole. @rosmarin sain kaksi viikkoa on saikkua (vaatii aika paljon järjestelyä, että on mahdollista elää "rajoittunutta"elämää tämä aika), mutta kuukauden verran on jotain rajoitteita.

Hengästymistä yhä mullakin, ei varmaan kans lopu ennen synnytystä. Nyt kun on myös leikkauskivut ja -turvotus, on tämä huohottaminen jo aika koomista. :ROFLMAO: Kuulostan ihan rapakuntoiselta.

Anni00 jaksamista oloosi. ❤ Ehkei olisi yhtään huono idea, jos mies ottaisi lapset mummolaan ja saisit levätä? Kirjoitit aiemmin avoimesti miten yllätys tämä raskaus oli ja teidän kuopuksen vielä muistaakseni vauva.. on sulla tosi paljon kaikkea pohdittavaa ja läpikäytävää. Pelot ja epävarmuuden kyllä ymmärrän hyvin, mutta ehkä tuohon väsymykseen ja pahaan oloon voisi myös neuvolan kautta saada jotain apua? Ihan konkreettista tai jotain keskustelua.. en toki tiedä miltä susta tuntuu ottaa apua vastaan, mutta teidän elämässä on mullistuksia ja ei se ole ihme jos myös vaikuttaa paljon kaikkeen. Myötätunnolla mietin sinua. ❤

@mekkuli81 kiitos uudesta listasta!:) Pitäiskö tuolta poistaa nuo pari nimeä, jotka ovat kokeneet menetyksen..? :unsure:
 
Oon ihan tän flunssan kourissa :(

@Villavarvas , mikä sun laskettu aika? :)

Ton listan muokkaaminen (varsinkin puhelimella) on aika haasteellista.. huikatkaa jos muutosta tai haluutte listaan, koitan päivitellä sitä.
Valitettavasti en nyt uskaltanut siitä jetään poistaa, en luota omaan muistiin.. katsotaan jos pääsisin huomenna koneelle niin olis helpompikin.

Räkäinen kuumeinen Mekkuli ja mini6 12+2
 
Kiitos @Hannah4 ihanasta vastauksesta. Mä aina kuvittelen ettei kukaan mua muista ja ettei musta tykätä. Mies tosiaan meni sinne mummolaan. Taisin itkeä kun se oli niin hyvä ajatus . Oon nyt muutenki ollu herkkis. Itken tv-ohjelmille ja eilenki itkin kaupassa enää en muista miksi vai oliko se eilen.. kyllä kai mä voin apua ottaa jos jotain on. Tuntuu että inhoan sitä kun miehen pitää mennä töihin. Tavallaan myös tuntuu että kaikki olis helpompaa jos ei olis tulossa kolmatta. Otetaan vauva kuitenkin vastaan jos pysyy loppuun asti matkassa. Uskon että kun konkretisoituu niin sitten rupeaa innostumaankin asiasta. Nyt pystyy vähä niinku välillä unohtamaan/olemaan niinkuin ei olis.

Anteeksi kaikille kun mun on tosi vaikea täällä palstalla hahmottaa kuka on kuka ja kuka kerto mitä. En tiiä muistanko aina lukea kuka kirjottaa. Jos vastaan jollekin niin joudun aina käydä ettiin kuka se oli. Ja sit pelkään et puhun liikaa vaan itestä
 
Nyt on tiedossa tosi tiukat pari viikkoa töiden kanssa. Lueskelen kyllä täällä, mutten tiedä miten paljon ehdin osallistua. Hengessä mukana kyllä koko ajan! Voi vitsi että onkin muuten tekemistä, että työt sa ajallaan valmiiksi tämän pahoinvoinnin kanssa. Mutta kaitpa se huonovointisuus kertoo, että kaikki olisi hyvin. :) Ihan joka kerta en saa dopplerilla sydänääniä kuuluviin, mutta yleensä sitten kuuluukin hirveästi molskintaa ja loiskahduksia jos sydänäänet pysyvät poissa. Vilkas pikkuinen vaikuttaisi olevan.
 
Listaan voisi päivittää mulle LA 15.3. kun se ultrassa muuttui :) kiva oli päästä faceryhmään, mutta nyt lomailen sieltä tovin. Mulla on faceboikotti kun siellä pommitetaan ihan liikaa työasioilla. Eikä mun mielestä työasiat ja niistä tiedottaminen kuulu faceen :D
Koirista ei hölmömpi idea toi ennakointi! Meillä mä en tykkää että koira tulee sänkyyn, mutta mies ei paa sitä pahakseen (ja ne on karvakuonon kanssa eläny poikamieselämää ilman mua yli viis vuotta) joten voitte kuvitella millasia keskusteluja täällä välillä käydään :D
Muuten yleisesti fiilikset ollu hyviä mitä nyt väsymys vaivaa edelleen.
 
@anni00 hyvä että annoit miehen antaa sulle vapaata. Ja sekin on hienoa asia, että sun mies ymmärtää tilannetta niin että tarjoutuu lähtemään reissuun lasten kanssa.

Älä ihmeessä soimaa itseäsi osallistumisesta täällä palstalla tai mieti mitä sinusta ajatellaan! Eiköhän jokainen osallistu keskusteluun ihan niillä voimavaroilla mitä on, ja myötätuntoista porukkaa täällä tuntuu olevan. :love:

On teidän perheessä ja sulle varsinkin tämän vauvan odotus varmasti ihan erilainen odotus (jo lähtökohdiltaankin) kuin kaksi aiempaa. Hienoa jos pystyt sallimaan itsellesi kaikenlaiset tunteet, hyvä niitä on käydä läpi nyt raskausaikana. Neuvolassa aivan varmasti ymmärretään tarjota sulle ja teille jonkinlaista tukea tilanteeseenne, jos koet voivasi sinne soittaa. ❤ Ja juttele ihmeessä täällä tunteistasi, jos se yhtään helpottaa. Olitteko te vielä kertoneet vauvasta kenellekään, et onko sulla ketään siellä jolle voisit puhua..?

@*Louhi* tsemppiä kiireisiin työviikkoihin! Onko sun pahoinvointi siis iltapäivä-/iltapainotteista? Mä yritän ainakin ottaa ällötyksen just noin, että ehkäpä se kohdallani kertoo että kaikki on kunnossa. (y)

@Pharaoh kiva että ultra takana ja ilmeisestikin siellä kaikki kunnossa! :love: Faceboikotin ymmärrän huvin! Mua kuormittuisi kesän alussa vielä ihan hirveästi, sinne tulee niin paljon töihin liittyvää ja vaikka mitä.. nyt olen vaan vähentänyt fb:ssa oloa, käyn kerran viikossa-kolmessa katsomassa ja ihan tarpeeksi hyvin tiedän asioista. Mutta esim. tämän ryhmän kannalta voi olla mulle hankalaa, ja siksi pähkäilen yhä että liitynkö vai en.

@mekkuli81 lle pikaista paranemista! ❤ Listasta.. nimimerkki pienimatkassa joutui poistumaan aika alussa, siitä olen varma.

Hannah ja pikkunelonen 12+1
 
@Hannah4 paranemisia sinulle! Samoin @mekkuli81 lle joka taisi olla flunssan kourissa. Sitä tuntuu aina näin syksyisin olevan liikkeellä. :unsure:

@anni00 älä missään nimessä soimaa itseäsi täällö palstalla kirjoittelusta! Uskon, ettei kukaan aina muista kaikkien kirjoituksia. Saat kirjoittaa tänne mitä vaan ja purkaa omia tuntemuksiasi :love: Mun mielestä tää maaliskuisten ketju on aivan ihana, kun niin tsemppaavaa porukkaa ja erilaisia elämäntilanteita. Toivon sulle Anni tosi paljon voimia ja jaksamisia ja on hienoa, jos uskaltaa myöntää että nyt ei jaksa, olen väsynyt, raskaus ei niin innosta jne. Se ei tee sinusta huonompaa. Voimia tulevaan ja toivottavasti väsymyksesi helpottaa.

Täällä oli eilen kunnon pahoinvointipäivä - pitkästä aikaa. Olen jo kerennyt sekä täällä että neuvolassa hehkuttaa kuinka pahoinvoinnit ovat historiaa. :LOL: Aamulla piti heti herättyä oksentaa ja illalla tuli sitten mäkkäriruuat pihalle. Meillä on ollut miehen kanssa tapana sunnuntaisin herkutella roskaruualla, mutta taitaa mun osalta toistaiseksi jäädä kun niin etoo kaikki rasvainen. :rolleyes:

Tänään ajattelin pitkästä aikaa jatkaa rakasta kuntosaliharrastusta. Täytynee varmaan aika iisisti aloittaa kun raskauden aikana ei ole oikein tullut käytyä. Ja huomenna vihdoin se nt-ultra, jännittää tosi paljon.

Suikku + pieni 13+0 poks!
 
Tämän aamun saikin aloittaa vessanpyttyä morjestamalla.. ilmeisesti tää flunssa pahensi pahoinvointia :sick:
Muutoin olo on kohtalainen. Kiitos parantumistoivotuksista.

Huomenna olis ultra... jännittää taas aikalailla :unsure:

Mun pää on ihan mössöä, enkä muista mitä piti kommentoida jne, mutta kaikille kivaa uuden viikon alkua! :)

Mekkuli ja mini6 12+3
 
Voi lisätä myös listaan:
20.3 jalei, 26v, NKL, 1. lapsi

Tällä viikolla vihdoin nt-ultra ja sen jälkeen voi kertoa läheisille raskaudesta :love: Jännittää sekä kertominen että ultra, onneksi oon saanut sydän äänet kuulumaan dopplerilla, niin en oo ihan paniikissa.

11+6 (apua, huomenna jo 12!)
 
Viimeksi muokattu:
Hmm, mulla olikin sellainen olo että jotain siitä listasta jäi uupumaan... :D La on 11.3.

Meillä on sellainen tilanne että eniten tällä hetkellä kuormittaa koira! Se tuli meille puoli vuotta sitten kodinvaihtajana löytöeläinkodin kautta. Mukamas omistajien eron vuoksi eikä pitänyt koirassa olla mitään vikaa. Aika pian kuitenkin kävi ilmi, että sillä on kutakuinkin kaikki käytösongelmat mitä kuvitella saattaa. Välillä on edistytty oikeinkin kivasti, mutta nyt on taas tullut niin rajua takapakkia, että oon valmis jo luopumaan koko eläimestä, kun on tässä arjessa ihan riittävästi pyörittämistä muutenkin. Mutta lapset ei tietysti kestä edes ajatusta että annettais se pois...

@anni00, sun arki kuulostaa kyllä tosi rankalta kahden pienen kanssa ja kaikki raskausväsymykset ja huonovointisuudet päälle. Minkä ikäinen sun esikoinen olikaan, olisko mahdollista saada häntä muutamana päivänä viikossa johonkin kerhoon tai puolipäivähoitoon, että voisit vaikka vauvan kanssa levätä? Onko teidän asuinpaikkakunnalla mitään matalan kynnyksen perhetyötä, mistä vois saada apukäsiä arkeen? Täällä ainakin ihan neuvolan kautta on mahdollisuus saada perhetyöntekijää auttamaan arjen pyörityksessä, eikä siis tarkoita mitään lastensuojeluasiakkuutta tms.
 
Jospa pääsisin minäkin listalle :)

9.3 Hilkku81 35v TAYS 1.lapsi

@Aurinkoinen# :D Meillä on sama laskettu päivä ja sama sairaala. Hyväs lykyssä ollaan siellä yht'aikaa. :D

Mulla ei maha vieläkään oikein näy, mutta laitoin tänään silti ekaa kertaa äitiysfarkut jalkaan. Oli mukavampi olla :)
Toivottavasti ette kaikki karkaa facen puolelle keskustelemaan. Itse ajattelin pysyä vain täällä.
Huomenna taas neuvola. Tällä kertaa siellä on lääkärikin. Saas nähdä millainen tapaus. Jotenkin jännitän kauheasti noiden uusien julkisen puolen työntekijöiden ensimmäisiä tapaamisia. Tähän mennessä henkilöt ovat onneksi osoittautuneet ihan mukaviksi.
 
Viimeksi muokattu:
@Hilkku81 Sehän olis hauskaa! :D
Jännitän kanssa suuresti kaikkia uusia tapaamisia ja yleensä heti kun jännitys laukeaa alan itkeä (ja usein se tapahtuu heti, ennen kuin ehdin mitään sanoa) :D Pitävät mua varmaan jonkin verran outona tapauksena...
Ihanaa kuulla että on muitakin kellä vatsa ei vielä näy, luulin jo olevani yksin! :) Mutta vaikka vatsa ei näy, ajatus vähääkään kireistä housuista saa mut ahdistumaan! :LOL:
 
Heipsan pitkästä aikaa !

Mä oon ollut niin lomalla ja reilun viikon Malagan auringon alla etten oo kerinnyt mitään kirjottamaan :D
Mutta koetan lueskella rästiin jääneitä pikkuhiljaa...

Yhtäkkiä tuli 12 viikkoa täyteen ja tänään ultrassa korjattiin LA 17.3 eli viikkoja kasassa 12+2. Ultrassa kaikki hyvin, turvotusta 1mm <3
Vielä odottelen seulontatulokset postilla kotiin.

Mitään oloja ei oikeestaan 10 viikon jälkeen oo enään ollut luojan kiitos, oon alottanut uudessa työpaikassa ja nyt jaksaa tosi hyvin :) maha kyllä mun mielestä jo näkyy, ja pohdinkin miten töissä kerron asian... onneks määräaikanen soppari niin eipä oo töiden kannalta väliä !

Ihanaa odotusta kaikille ja koitan vastailla vähän ahkerammin jatkossa <3
 
Jospa pääsisin minäkin listalle :)

9.3 Hilkku81 35v TAYS 1.lapsi

@Aurinkoinen# :D Meillä on sama laskettu päivä ja sama sairaala. Hyväs lykyssä ollaan siellä yht'aikaa. :D

Meilläkin on koira, mutta se on osoittautunut onneksi erittäin lapsirakkaaksi ja superkiltiksi. Äitini on jo naureskellut, että siinä meille sitten oikein hoitoapulainen - voin hyvin kuvitella.

Mulla ei maha vieläkään oikein näy, mutta laitoin tänään silti ekaa kertaa äitiysfarkut jalkaan. Oli mukavampi olla :)
Toivottavasti ette kaikki karkaa facen puolelle keskustelemaan. Itse ajattelin pysyä vain täällä.
Huomenna taas neuvola. Tällä kertaa siellä on lääkärikin. Saas nähdä millainen tapaus. Jotenkin jännitän kauheasti noiden uusien julkisen puolen työntekijöiden ensimmäisiä tapaamisia. Tähän mennessä henkilöt ovat onneksi osoittautuneet ihan mukaviksi.
Unohdin sanoa, että saitpa pian ton seuraavan neuvolan+lääkärin, mulla on vasta kahden viikon päästä!! :cautious:
 
Kirjoittelin tuossa pari tuntia sitten vanhaan ketjuun, mutta kopsataan vielä tänne. Kiitos @Aurinkoinen# kun huomasit :)

"Tänään käytiin Naistenklinikalla. Tehtiin uusi ultraus ja valitettavasti turvotuksen määrä oli sen suuremman tuloksen mukainen mikä saatiin viikko sitten eli lopulta 3,5mm. Turvotus ulottui myös pitkin selkärankaa keskivartalon alueelle. Lääkäri antoi vaihtoehdoiksi nipt-testin tai lapsivesipunktion ja suositteli tuollaturvotuksen määrällä suoraan punktiota, johon sitten päädyttiin.

Punktio meni ihan hyvin, mutta olihan se tilanne aika järkyttävä. Sattui tai ehkä enemmänkin tuntui hyvin epämiellyttävältä. Itku tuli punktion jälkeen. Ja nyt on olo aika tyhjä. Luojan kiitos mies oli mukana, en varmaan olisi selvinnyt edes osittain järjissäni tilanteesta. Järkyttävin hetki oli, kun piti tehdä päätös kumpi tutkimus tehdään. Onneksi mies tuki heti valintaa eli punktiota, joka tuntui itsestäkin siinä hetkessä parhaimmalta. Hetken tunsin päätöksestä huonoa omaatuntoa keskenmenoriskin takia, mutta en kuitenkaan enää. Tulokset saadaan perjantaina, siihen asti ei voi muuta kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta...

Niin ja laskettu aika aikaistui ja on nyt 25.2, kun tähän asti ollut 7.3. Saan varmaan vielä jäädä tähän ryhmään? Tuo lasketun ajan muutos ihmetytti hieman, sillä kahdessa edellisessä ultrassa vauva vastasi täysin viikkoja. Kierto olisäännöllinen ja tunsin vielä ovulaationkin. Tuo uusi päivä ei oikein edes voisi pitää paikkaansa, mutta viisaammat kaiparemmin tietää...
 
@Cumina voi ei, tosi ikävää että nyt löytyikin turvotusta ihan oikeasti. Onneksi olitte tilanteessa yhdessä, ja varmasti punktio oli oikea ratkaisu tuossa hetkessä. Jaksamista tähän viikkoon ja odotukseen. Hyvä ettei viikonlopun yli tarvitse odottaa. Pidän peukkuja että olisi kumminkin väärä hälytys ja jos ei jostain syystä ole, niin rohkeutta jatkaa raskautta, jos siltä itsestä sydämessä tuntuu, että lapsi on silti tervetullut. ❤

@kkatjah kiva kuulla sinunkin kuulumisiasi! :) Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :love:

@Aurinkoinen# mäkin jännitän kohtaamisia (ammatin puolesta jotenkin koomista kyllä:ROFLMAO:), ja itku pääsee helposti. Huomenna nt-ultra ja mennään toiseen kuntaan, kiireiseen paikkaan... jännitän kovasti vastaan tulevaa henkilöstöä. Luulisi, että jo olisin päässyt tästä kolmessa raskaudessa yli mutta ei! :rolleyes:

Vatsa ei vielä näy, jännitän miten on sitten, kun kaikenmaailman leikkausturvotukset on joskus ohi. Odotan kyllä vauvavatsaa tämän turvotuksen tilalle!:D
 
@Cumina voi ei, onpa ikävä kuulla huonoja uutisia.:( Teitte varmasti punktion osalta oikean ratkaisun, siihen olisin varmasti itsekin päätynyt. Tämä on teille varmasti pitkä viikko odottaa vastauksia. Toivon todella kovasti, ettö kohdallenne olisi osunut väärä hälytys ja kaikki olisi perjantaina hyvin. ❤ Jaksamisia teille! Ja tietenkin voit tähän ketjuun jäädä kirjoittelemaan. :)

Huomenna vihdoin meillä nt-ultra. Mulla on jotenkin alkanut pelottaa, miten kaikki suhtautuu tähän raskauteen (huomisen jälkeen siis kerrotaan jos kaikki hyvin). Oikeastaanhan meillä on hyvä tilanne, on oma asunto ja miehellä vakityöt. Itse olen vaan tällä hetkellä opiskelija niin jännittää tuomitaanko tämä kesken opintojen lisääntyminen.. Meillä on onneksi ihanat perheet, suuri tukiverkosto ja kaikin puolin hetki vaan tuntuu oikealta vaikka omia haasteita onkin ja jaksaminen voi olla kovilla. Opiskelen paljon etänä niin tavoitteena olisi edetä opinnoissa vauvasta huolimatta (ainakin yrittää, saa nähdä miten käy). Ehkä taas huolehdin turhaan, oon vähän tämmönen stressi-erkki:rolleyes:
 

Yhteistyössä