Maaliskuiset 2019❤

Heippa. Varovaisesti tiedustelen onko täällä muita plussanneita, joilla olisi laskettu aika maaliskuussa 2019?
Mikäli kaikki sujuu hyvin, itsellä olisi laskettu aika 5.3.19 :barefoot:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mikäli haluat mukaan listaan, laitathan omat tietosi PUNAISELLA niin lisään ne sitten tähän.

Lilja<3 / LA 1.3. / Seks / 23 / 1
Mamaiski/La 1.3/ KYS/28/esikoinen
Seleene/1.3./Naistenklinikka/32/3. lapsi
Panthea / La 2.3 / PHKS / 31 / 4
Ronjatar, LA 2.3./PHKS/3
iloistaelämää/2.3/KYS/24/2
Mixeli/La 3.3/HYS/34/4
Zelda/LA 3.3/Satks/33/1
Tehomamma/ la 3.3.2019/Kys/33v/5.lapsi
Krista3/ LA 3.3./ HUS/ 27/ 1
diamantine/LA 4.3/HUS/26v/2.lapsi
Carine / LA 4.3. / TYKS / 25 / 2. lapsi
SiSi90 / 5.3. / HUS / 27 / 2
Alia / LA 5.3 / HUS / 32 / 2
ishine-88 / LA 5.3 / ? / 29 / 1
auringonkukka89/6.3./PHKS/29v/2.lapsi
Vauhaave/6.3.19/oys?/30/2.lapsi
Önnö / LA 8.3. / HUS / 27 / 1.
inna-90/LA 8.3.?/KSKS/27v/1. lapsi
Pärsky19/LA 8.3/SATKS/23/1
Donatel /LA 9.3. / HYS / 33/ 1
Filb / LA 9.3 / HUS / 28 / 1
Helmi30 / LA 10.3. / ?/ 31 / 1. lapsi
iK / LA 10.3 / SEKS / 33v/ toinen lapsi
Lasithuurussa / LA 10.3. / OYS / 26 / 1.
Lilje / LA 11.3. / ?/ 25 / 1
Teede/11.3./KYS/27/2. lapsi
Mihangelie / la 12.3.? / HUS / 28 / 1
Ninnu118/LA 12.3./KSKS/31/5 ( 6 )
Nörtti87/ LA 12.3? / ? / 31 / 1.
yoona/ la 12.3.2019/?/27v/1. lapsi
eva/LA 13.3/jorvi/36/7
Kielokukka/LA 13.3/Naistenklinikka/HUS/31/ 2
elliiina / LA 13.3. / PHKS / 24 / 1
VonPuudelsson/14.3.19/Oys/30 v./2.lapsi
Tiukunen1982/ LA14.3./ 36v./ k-sks/4.lapsi
Ninuh/ LA 14.3.(?), Seks, 31, kolmas
Eppishoo/14.3/PÄKS/26/toinen
aavalvar / LA 16.3 / TAYS / 23/1
Toukokuinen, la 16.3. /2. lapsi
Vilmalotta/La 18.3/Hys/36/ 3
HMami/18.3/?/34/3 lapsi
Alisaa91/La 18.3/oys/26/1
Emiilie/LA 19.3/EKKS/24v/1. Lapsi
Maikea / la 19.3. / OYS / 28 / 2. lapsi
Mudilli/LA 20.3./HYS/29 v/2. lapsi
Sindalinda/La 20.3/23v/1 lapsi
Coconutt/LA 20.3./TAYS/32/1
maloon/21.3./OYS/24/1.lapsi
Valopallona/22.3./KYS/23/2.lapsi
Mansikka91/22.3/KYS/27/4.lapsi
Sasusa/?. 3./HUS/25/1
Veranda/La28.3/PHKS/33/4
annsaa / LA 28.3 / TYKS / 30 / 1
Likja/LA 31.3./TAYS/32/2
kikka81/LA 31.3./37/4
Kaksiviivaakiitos/ LA 31.3./ KOKS / 24 / 1
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa, odotellukkin koska joku tekee maaliskuisille keskustelun:ROFLMAO: en itse kehdannu:LOL::whistle:

Mul siis tilanne et oli keskenmeno viimeks.. mut nyt jos oviksesta laskee nii olis 1.3 LA
Ens viikol varaan ekan neuvolan. Nyt olis 5+0:love:
Tehäänkö joku lista johon tulee LA ja jotai muita tietoja?
 
Joo tehdään ihmeessä lista:) itsellä on vaan puhelin jonka kautta kirjoittelen, joten listan päivitys on hieman haasteellista. Voitaisiin laittaa listaan vaikka se la, ikä (mikäli tahtoo, synnytyspaikka (jos jo mietittynä)ja kuinka mones lapsi. Ihanaa että löytyy jo keskusteluseuraa vaikka epävarmoilla viikoilla vielä ollaan. :love:
Mä varasin itselleni juuri äsken neuvolan. Sain ajan 17.7 eli jo ihan pian siis.
Itsellä viikot laskurin mukaan nyt 4+3.
 
Mulla kans vain puhelin käytös. Enkä oikein oo perehtynyt listan tekoon:LOL:
vois siihen laittaa sairaaloiden lyhenteet myös(y)
Oon tänä vuonna 23v, esikoista odotan ja sairaala tais olla lyhenteeltään sekso_O

Katoin mm helmikuisten keskustelua. Ne muokkaa aivan ensimmäiseen viestiin kaikkien tiedot.
 
Heippa!

Täällä myös laskettuaika maaliskuussa jos kaikki menee hyvin! Hiukan maaliskuinen kkm kummittelee mielessä eikä täysin uskalla iloita nyt raskaudesta Todettiin Vu 8+2 ja tyhjennettiin lääkkeellisesti. Oireitakin oli silloin joten sekään ei merkinnyt että kaikki hyvin!

Mutta varovaisesti mukana ja La 3.3.2019 ja 4 odotelleen ❤
 
Tervetuloa mukaan @Mixeli :love:

Mimmosia olotiloja, oireita teil on ny ollu?
Täälä väsyttää, on nälkä, rinnat arat, kylmä, äklö olo ei ny aivan joka päivä mut kummiski. Jotakin flunssan oirettaki ollu. Mul yks digi viä kaapis, kattoo jos vkl sais 3+:whistle:
 
Heippa!

Täällä myös yksi plussannut :love: nyt rv 4+6, laskettu aika 2.3. Oireita on ollut pahoinvointi (muutaman kerran jo joutunut halailemaan pönttöä :confused:), väsymys (!!!) ja kammottava nälkä.

Eppishoo/2.3/PÄKS/26/toinen
 
Tervetuloa mukaan @Mixeli :love:

Mimmosia olotiloja, oireita teil on ny ollu?
Täälä väsyttää, on nälkä, rinnat arat, kylmä, äklö olo ei ny aivan joka päivä mut kummiski. Jotakin flunssan oirettaki ollu. Mul yks digi viä kaapis, kattoo jos vkl sais 3+:whistle:
Täällä oireina ainostaan jatkuva vessahätä ja ehkä on myös hieman ruokahalu kasvanut.mä yein myös digin pari päivää sitten noin niinku varmistukseks ja siinä oli raskaana 2-3 viikkoa :barefoot:
 
Joo unohtuikin laittaa tiedot, kiitos :)

eli Mixeli/La 3.3/HUS/34/4

oireita ei vielä kummoisia. Jos menee samalla lailla kuin tyttöjen raskauksissa niin etova olo + muut alkaa siinä rv 6+ . Ikinä en ole joutunut oksentamaan, toivottavasti menisi nytkin samalla lailla!

Minkä ikäisiä lapsia teillä on ennestään? Meillä tosiaan 3 tyttöä, 8,5v, kohta 7 & reilu 4. Niin se vauvakuume vain nosti päätään vuosi sitten vaikka silloin kun tytöt pieniä tuntui että lapsiluku tässä ;)
 
Viimeksi muokattu:
Itsellä yksi tyttö ja hän on juuri tänään 1v2kk. Ikäeroa lapsille tulisi näin ollen noin 1v11kk. Itse olen kaksonen jotwn kummasti sitä välillä pohtii josko olisikin kaksi tulossa. :whistle: toki mitkään oireet eivät ainakaan viittaa siihen tällä hetkellä.
 
Ihanaa, kiitos keskustelun aloituksesta! ❤ Täällä yksi maaliskuun odottaja, joka varovasti alkaa uskoa olevansa oikeasti raskaana :D oli vähän jännät paikat, kun viivat ei meinannut millään vahvistua testeissä. Kierron mukaan tänään pitäisi olla 4+4, mutta luulen, että tuosta saa pari päivää napsasta pois eilisen hcg arvon mukaan. Odotuksissa toinen lapsi, esikoinen on parivuotias tyttö ❤ Väliin ehti mahtua yksi KKM, kuten Mixelillä, ja siitä seurannut pelko pyllyssä...

Oireina on ollut ajoittaista kuvotusta, heikotusta, väsymystä, lisääntynyttä nälän tunnetta, alavatsan jomottelua, vessassa ravaamista ja rintojen turvotusta sekä arkuutta.

Ajatuksissa on käydä varhaisultrassa, kunhan niille viikoille päästään :rolleyes:

SiSi90 / 5.3. / HUS / 27 / 2
 
Ihanaa ku tulee lisää väkeä, tervetuloa:)
En oo ajatellu käydä varhaisultrassa. Meil ultrataan ku menee ekaan neuvolaan(y)
Tein digin tänään. Tuli 2-3. Vaiks perjaattees olis pitäny jo olla 3+ eilen. Kandeeko huolestua? Eihän ny nuo oo mitää 100% varmoja:cautious: maanantaina soitan ny joka tapaukaes sinne neuvilaan. Mulla on ollu km 5/18 eli edelliset 'menkat':cautious: ja täälä kans pelko persiis kokoajan:unsure:
 
Tervetuloa @SiSi90 :) Kiva kun meitä on jo näin monta(y).
Epävarmoilla viikoilla kun mennään niin uskon että kaikilla meistä on hieman pelko siitä että meneekö kaikki hyvin. Olo luultavimmin huojentunee hieman vasta sen jälkeen kun ensimmäinen ultra on ohitse ja näkee että kaikki on hyvin. Me ollaan kaikki samassa tilanteessa ja hienoa pystyä purkamaan omia tuntojaan täällä.
Itse en ollut ajattellut mennä varhaisultraan. Täytyy toki katsoa kuinka pitkälle tuo ultra menee, että jaksaako sitten odottaa sinne asti. Oletteko jo kertonee joillekin raskaudestanne? Itse ollaan vielä miehen kanssa pidetty asia omana tietonamme:):cry:
 
Ihanaa ku tulee lisää väkeä, tervetuloa:)
En oo ajatellu käydä varhaisultrassa. Meil ultrataan ku menee ekaan neuvolaan(y)
Tein digin tänään. Tuli 2-3. Vaiks perjaattees olis pitäny jo olla 3+ eilen. Kandeeko huolestua? Eihän ny nuo oo mitää 100% varmoja:cautious: maanantaina soitan ny joka tapaukaes sinne neuvilaan. Mulla on ollu km 5/18 eli edelliset 'menkat':cautious: ja täälä kans pelko persiis kokoajan:unsure:
En usko @Lilja<3 että sinun täytyy tuosta huolestua. Teitkö testin aamupissasta? Tuolla ajankohdalla kun tuntuu olevan merkitys ja sillä, kuinka kauan on aikaa edellisestä vessakäynnistä. Toisilla nuo hcg arvot on jo heti suht korkeat kun taas toisilla ei.
 
Mulla myös tuntuu nousevan hcg hitaallaisesti, sen takia varmaan ensimmäiset viikot menee ilman huonoa oloa (n) Noi viikkonäytilliset on siinä mielessä pahoja kun aiheuttavat turhaa huolta!

Oon kertonut mun siskoille + yhdelle kaverille. Viimeksikin kerrottiin lähimmille, oon sellainen että haluan jakaa ilot ja surut muiden kanssa :)
 
Täytyisi olla vain iloinen, ettei ole vielä pahoja raskausoireita, mutta jotenkin niitä vaan toivoo että tämä raskaus tulisi hieman enemmän konkreettisemmaksi.
@Lilja<3 en usko että sinun tarvitsee murehtia tulosta kun sinulla ei kuitenkaan ole mitään vuotoa. Mulla testit yleensä näyttää aluksi tosi haaleeta viivaa eli kuten mixelillä , mum hcg arvot nousee nähtävästi hitaasti.
 
Ihanaa ku tulee lisää väkeä, tervetuloa:)
En oo ajatellu käydä varhaisultrassa. Meil ultrataan ku menee ekaan neuvolaan(y)
Tein digin tänään. Tuli 2-3. Vaiks perjaattees olis pitäny jo olla 3+ eilen. Kandeeko huolestua? Eihän ny nuo oo mitää 100% varmoja:cautious: maanantaina soitan ny joka tapaukaes sinne neuvilaan. Mulla on ollu km 5/18 eli edelliset 'menkat':cautious: ja täälä kans pelko persiis kokoajan:unsure:
Ei kande huolestua, se raja on vissiin melko hiuksenhieno et millon just vaihtuu ne viikot siihen. Ehkä ens viikolla kannattaa testailla jos viel mietityttää.

Itse oon menossa varhaisultraan kun täällä se tehdään kaikille. Soitin neuvolaan niin aika on varattu rv8+6, tekis mieli mennä melkein aiemmin jo :whistle:

Ja kolme ystävää tietää, mies tietysti ja yksi miehen kaveri.
 
Hei kaikille

Varovaisesti uskallan tänne kirjoitella..
Kolmatta päivää testeissä positiivinen.
Taustalla kolmen vuoden yrittäminen, lapsettomuustutkimukset, joissa kummastakaan ei vikaa löytynyt. Syksyllä piti hakeutua hoitoihin. Tulikin sitten tälläinen yllätys! Ensimmäiset positiiviset testit ikinä. Jännittää ihan hirveästi kestääkö matkassa. Meidän taustan takia meinattiin mennä varhaisultraan, muuten ei mentäisiin. Kahdelle lähimmälle ystävällä olen kertonut, joilla on sama tausta kuin meillä ja nyt lapset myös tulossa.

Esikoinen siis kyseessä meillä. Laskettu olisi 9.3. Ikää miulla 33v. Hyvinkää olis synnytyssairaala.
 
  • Tykkää
Reactions: quinque

Yhteistyössä