Maaliskuiset 2020

Joo perustetaan faceryhmä mut mä kans haluan, että se on pienehkö(y)


Mä voin sen tehdä salaiseksi, mutta tarvitsen siihen jonkun mun kaveriksi, että sen pystyy luomaan. Eli jos joku voi laittaa mulle yksityisesti oman nimen ja vaikka jonkun tunnistuskohdan profiilikuvasta niin olis kiva ;)
Moi! Just plussasin, la taitaa olla 16.3. Jännää!
Mä voin lähtee mukaan perustamaan pienehköä maalisryhmää facebookiin
 
  • Tykkää
Reactions: Tättä86
Kyllä mä oon päätökseni tehny et tää on mun oma elämä ja me teen sillä mitä haluan. Oon halunnu kumminki sen toisen mutta sitä sopivaa parisuhdetta ei vaan tunnu löytyvän niin mun kohdalla tää ratkasu tuntuu oikealta. Itte oon kumminkin tuon 5v kin yksin kasvattanu, vaikka oli mies kuvioissa mutta ei siltä ikinä mitään apua saanut. Joten tämä ei poikkea millään lailla. Ystävät on ottanu uutisen todella hyvin ja on sanonu et oon vahva ihminen joka pärjää kyllä yksinkin ja apua niiltä saa kun vaan pyytää. Äidinki mieli kyllä aikanaan muuttuu mutta nyt se luulee etten pärjää.
Onnea plussasta<3 Edelliset jo hyvin sanoivatkin, että sun elämä, sun päätös. Ihana kuulla, että sulla on tukea ympärillä!

Sitten vähän omaa napaa. On mulla yks oire, yöllinen vessassa ramppaaminen:D
 
Kiva että meitä plussanneita alkaa kerääntyä! :)

Ja kiva jos @ylmama ja @Tättä86 saa perustettua ryhmän (y)

Mä myönnän vielä tänään tehneeni liuskatestin, ja nyt viivat on tasapaksut :D Eli hormonitaso ainakin nousee. Koko ajan vaan keskittyy siihen, mikä voi mennä pieleen, kun kuitenkin aika monella kaikki menee hyvinkin. Varhaisultran varasin minäkin johon sitten menen ennen ekaa neuvolaa. Oireita ei edelleen juuri ole lisääntynyt, ja entisetkin lieventyneeto_O Mutta muistelen viime raskaudestakin (7 vuoden takaa), että huono olo ym. ilmeni vasta viikon-parin päästä plussasta joskus 7. viikolla.

Oletteko vielä uskaltautuneet kertomaan plussasta kuinka laajasti? Viimeksi soitin tietty silloisen miehen lisäksi vanhemmilleni ja siskolle heti, mutta nyt ollaan uutisen kanssa vielä miehen kanssa kahdestaan.
 
Oletteko vielä uskaltautuneet kertomaan plussasta kuinka laajasti? Viimeksi soitin tietty silloisen miehen lisäksi vanhemmilleni ja siskolle heti, mutta nyt ollaan uutisen kanssa vielä miehen kanssa kahdestaan.
Meillä miehen puolen suku ja mun ystävät on aika laajasti tienneet meidän hoidoista, ja myös kahdesta edellisestä kemiallisesta, niin haluttiin sit lähimmille kertoa myös yllätysonnistumisesta. Valitettavasti meidän kohdalla ihan jo raskautuminen ilman lääkäreitä ja hormonipiikkejä on uutinen, ihan sama miten tää päättyy :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Pioni80 ja Iitu-90
Oletteko vielä uskaltautuneet kertomaan plussasta kuinka laajasti? Viimeksi soitin tietty silloisen miehen lisäksi vanhemmilleni ja siskolle heti, mutta nyt ollaan uutisen kanssa vielä miehen kanssa kahdestaan.
Mä en oo vielä kertonut kuin yhdelle ystävälle. Tekis mieli kuuluttaa asia kaikille, mutta pelottaa, että asiasta muille kertominen vielä tässä vaiheessa tuo huonoa onnea. Mä oon menossa varhaisultraan, niin sen jälkeen jos kaikki on kunnossa, ajattelin kertoa vanhemmille.
 
Täällä myös plussattu jo viime viikon torstaina vaikka menkat piti alkaa vasta maanantaina. Testejä on tehty useempi, ihan vaan varmistukseksi. :D tätä kun ei meinaa todeksi uskoa. Neuvolaankin kerkesin soittaa ja ajan sain kuun lopulle. LA olis joskus 9.3. tienoilla.
 
Täällä myös plussattu jo viime viikon torstaina vaikka menkat piti alkaa vasta maanantaina. Testejä on tehty useempi, ihan vaan varmistukseksi. :D tätä kun ei meinaa todeksi uskoa. Neuvolaankin kerkesin soittaa ja ajan sain kuun lopulle. LA olis joskus 9.3. tienoilla.
Jos haluat liittyä faceryhmään niin pistä viestillä nimi niin lisään sut joukkoon salaiseen.
 
Täällä kanssa yksi näillä näkymin maaliskuista odottava. Esikoisen jälkeen ei ehtinyt tulla yksiäkään kuukautisia, joten laskettu aika selviää viikon päästä ultassa, mutta veikkaan että 3.3 on aika lähellä. :) Ensimmäiset merkit joista aloin epäillä oli nipistelyt ja kuukautismaiset kivut vatsassa sekä hajuaistin vahvistuminen. Etovaa oloa ja väsymystä alkaa pikkuhiljaa ilmaantumaan myös.
 
Olen jo pari viikkoa sitten plussannut ja mahdollisesti toinen lapsi olisi maaliskuun alussa meidän perheeseen tulossa ❤ Ihan hirveän vahvoja oireita ei ole vielä ollut. Vähän palelua, väsymystä ja alavatsan tuntemuksia. Fbryhmä kiinnostaa myös ja laitankin viestiä, josko sinne vielä pääsisi :)
 
Moikka kaikille, mä plussasin tänään selkeän haamun muutaman negan jälkeen. ❤ Oireita on ollut arat rinnat yli viikon, pahoinvointikohtauksia pitkin päivää nyt menossa kolmas päivä, muistikin on jo kuin dementikolla, tai sitten sählään muuten vaan niin paljon, että unohdan kaiken mitä piti tehdä. Mulla olisi laskettu aika 6.3 viimeisten kk:n mukaan.
Tämä olisi kolmas pienokainen ja ikääkin alkaa olemaan sen verran, että oon peloissani pysyykö enää kyydissä tämä. Niin jännittävää.
 
Hei!
Täällä kans plussattu jo reilu viikko sitten,LA olisi laskurin mukaan 1.3 ,mutta varmistunee sitten ultrassa,kierrot ollut epäsäännöllisen säännöllisiä:LOL:.
Tämä mahdollinen pikkuinen olisi meidän 3

Oireiden vähäisyys hieman huolettaa,rintojen arkuutta ja väsymystä kyllä jo esiintynyt :D
Facebook ryhmä kiinnostaa,mutta mielellään kävisin ensiviikon ultran ensin :)
 
Mä plussasin nyt selkeämmin kuin eilen ja päätin lopettaa tähän, kun ihan selvä juttu tämä nyt on.❤
Mulla myllertää tunne-elämä kun mietin kenelle edes kertoisin. Mies ja kolme ystävää tietää. Sitten tirahtelen itkuun jutuista, jotka liittyy yllättäen vauvoihin, eikä tarvii liittyä edes niihin.
Pahoinvointia ja samanaikaista nälkää on parin tunnin välein. On tää kyllä niin jännää. Mulle olis tulossa siis kolmas ja viimeinen vauva. ❤
 
Yritän uskaltaa hypätä kelkkaan mukaan vaikka kovasti vielä pelottaa miten tässä käy (n) Plussasin viime torstaina ja LA olis 12.3. eli rv4+6 olisi menossa :love: Meillä on esikoinen maaliskuulta 2017 ja viime kesän alussa alettiin yrittää pikkusisarusta. Toistaiseksi on saatu aikaan vain kaksi keskenmenoa, voi miten toivon että nyt tämä onnistuisi..!! :cry:

Varhaisultraan tahtoisin ehdottomasti, mutta klinikka johon mielin, on heinäkuun suljettu. Pitkä odotus siis edessä senkin osalta :eek:
 
Hei!
Itse plussasin eilen TO 11.7 ja laskurin mukaan menossa 6+1 eli LA olis 5.3
Meillä siis toinen tulossa jos hyvin menee...
(y) Esikoinen 5/15
Meillä siis esikoista ennen melkein 6 vuotta lapsettomuutta taustalla hoitoja kevyestä koeputkeen ja hoitotauolla tuli luomuylläri.
Ja sitten ei Esikoisen jälkeen otettu mitään ehkäisyä koska seuraava sai tulla vaikka heti kyllä monet :cry: kerettiin itkeä ettei pikku sisarusta taida tulla niin tämäkin ihana ylläri <3

Minä en kuulu faceen niin roikun täällä
 
2U3
Täällä saatu tänään clearbluen digiin kauan odotetut +3!

Ekan plussan sain jo 29.6, joten hetki ollaan saatu jo tietää. La olis siinä 5.3 & viestiä laitoinkin jo faceryhmästä. Pikkukakkosta haetaan meille
 
Heippa!
Täällä kans yks varovainen odottaja ilmoittautuis mukaan. Tänään plussasin ja tuli aika yllätyksenä, vaikka nyt kun mietin, niin olis pitänyt oireista arvata. La olis suoraan kuukautisista laskettuna 16.3.
Ja Faceryhmään liittyisin mielelläni mukaan, kun sitä kautta helpompi keskustella.
 
Hei, mä sain tänään (dpo 12) haalean plussan testiin (y) Tuun jo tänne hössöttämään. LA ois nettilaskurin mukaan 25.3. Mulla on ennestään kaksi lasta, 5-vuotias ja pian 3-vuotias. Jos faceryhmään vielä pääsee mukaan niin tuun mielelläni sinnekin!
 
Täällä tuli varmaan keskenmeno viikkoja oli6+3
alko kirkasverinen vuoto ja hyytymiä tuli kävin Päivystyksessä ja maanantaina soitan neuvolaan jos pääsis gynelle.
Eihän tuohon voi itse vaikuttaa mutta silti miettii että mitä on tehny..
Toivon teille muille parempaa Onnea <3
 

Yhteistyössä