Maaliskuiset 2020

:n

Ruskea verihän ei muistaakseni ollut kovin huolestuttavaa, ja onneksi sitä tuli vain vähän. Toi on muuten hauska jos on samassa paikassa, osaat sitten jo odottaa tuntemuksia myöhemmin tietyissä paikoissa mahaa. Mulla oli kaksi edellistä eri puolille kiinnittyneinä ja esikoisesta en tuntenut potkuja juuri lainkaan. Kuopuksesta taas tunsin jo tosi varhain ja sehän asuikin siellä ihan eri tavalla kuin siskonsa! Ai mitä nostalgiaa muistella niitä aikoja! :love:

Ja oon itsekin ollut ihan yllättynyt, että kylläpäs täällä nyt ultrataan! Mutta en valita. Ensimmäinen ultra oli kai, että voidaan määrittää kesto, kun mulla ei ollut hajuakaan. Ja tää toinen kai on siksi, kun ekassa ei näkynyt kuin möykky ja sitten se kierukkakin poistettiin, niin katsotaan että mitä viikossa tapahtuu. Ainakin kokee olevansa hyvässä hoidossa, jos ei ihan tätä suunnitellutkaan. Mutta kyllä mä alan olla jo salaa tosi innostunut koko jutusta! Miehelle ei uskalla kauheasti hehkuttaa, se on vielä sokkitilassa, mutta kyllä sekin sitten innostuu jos päästään potkuihin asti.
Joo ei se vuoto vaarallista ole. Ekassa raskaudessa tuli melkein viikon rv6+, sillon kaikki oli hyvin vaikka alkuun huolestuttikin. Niin saa nähdä :) ekassa raskudessa tunsin ekat liikkeet joskus rv14-15 ja vatsan päältä tuntui potkut rv 18+1, eli hirmu aikasin:LOL:

No varmasti! Hirmu hyvin sinusta nyt huolehditaan:)
 
Täällä myös yksi plussannut :) meillä ennestään 2v ja 1v lapset, joten kääks! :D mutta tosi onnellisia ollaan asiasta. tosin jos nyt kaikki menee hyvin, niin tämä kyllä sää jäädä viimeiseksi vauvaksi :LOL: fb ryhmä kiinnostais myös, mites sinne pääsee?​
 
  • Tykkää
Reactions: orgona
  • Tykkää
Reactions: Tättä86
Hei! Täällä myös yksi plussannut. Nyt rv 7+3 . :)Ennestään lapsia ei ole eli esikoinen olisi tulossa. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Eka neuvola 1.8. On ollut todella voimakasta pahoinvointia ja väsymystä. Tänäänkin jo 3 kertaa oksentanut. Onko muilla pahoinvointia?
Mua kiinnostaisi myös facebook ryhmä. Laitoinkin jo yv (y)
 
Moikka! Liityn seuraan :)
Toista lasta odotellaan, melkoinen ihme tämä (yllättänytkin) raskaus. Toivottavasti kaikki menee hyvin!
Plussasin melko aikaisin herkällä testillä. Oireita on ollut jo, mm. mieliala vaihdellut, janoa ja nälkää. Pahoinvointia en kaipaa yhtään, ei siis ole vielä alkanut eikä tarviskaan, yök.

Poppie ja joku 4+2 :love:
 
Täällä yllätysvauva viikoilla 7+6 joten LA 2.3 huomenna olis eka neuvola

Tosiaan kolmas lapsi ja ehkäisy petti, lapsiluvun piti toistaseks olla tässä. Ironista tuo nimimerkkini joka on esikoisen ajoilta jota hartaasti toivottiin ja vastoinkäymisten jälkeen saatiin, nyt ei tosiaan ollu toiveissa mut ehkä tähän sopeutuu..

Fb ryhmästä olen kanssa kiinnostunut mutten vielä rohkene liittyä mukaan, toivottavasti vähän myöhemminkin vielä pääsee
 
Onnea kaikille plussanneille. Minulla tuli ylläriplussa eilen. Oli kamala kuvotus, järkky väsymys, naama kukki ja rinnat arat. Piti sit testi tehdä varuiks ×2 Ja selvät plussat. Ja minulla kun menkat tulee 4 kertaa vuodessa niin varasin saman tien ajan ultraan ja 7 +0 arvioitiin mittojen mukaan ja laskettu aika olisi 11.3.2020

Ennestään löytyy edellisestä liitosta 3 lasta joista nuorin 9 v. Nämä kaikki olivat hedelmöityshoidoilla. Sillon joskus hengailin myös täällä kaksplussalla.

Tämä oli ihan luomuplussa uuden miehen kanssa ja ei oltu tätä mitenkään suunniteltu mutta on tervetullut. Toki elämä menee uusiksi ja vähän huolettaa ikäkin. (Vaikka ei 36 mikään vanha ole vielä eihän )

Eli nyt viikkoja 7+1 Ja laskettu aika 11.3.2020.
 
Minäkin laittelin viestiä, jos pääsisi mukaan ryhmään. Varovaisin mielin, mutta pahoinvointi vyöryy päälle, niin juttukaveria olisi kiva saada, kun ei kotoa pääse oikein mihinkään... seitsemännellä viikolla mennään...
 
Täällä kanssa varovasti liittyy mukaan yksi plussannut. Nyt ollaan jotain 6+ viikolla ja voinnit on kyllä sellaiset, että aattelis hyvinkin tukevasti olevansa raskaana. Km-pelko kuitenkin melkoinen, meillä takana useampi km varhaisilla viikoilla. Olispa niin ihanaa ku olis joku varmuus tästä hommasta mut ei...

Oksettaa, väsyttää aivan hulluna ja tissit todella arat..
 
Niin se vaan alkoi, epätoivoa herättävä pahoinvointi :x. Tosi hankalaa ostaa kaupastakaan mitään, kun en pysty ennakoimaan mikä uppoaisi. Menispä vaan ohi... Tänään 6+2.
Toi on niiiin totta! Mieskin haluaa auttaa ja laittaa jotain syötävää kun huono olo tulee mutta kun mikään ei maistu. Mä huonossa olossani ravaan ympäri keittiötä, availen kaappeja ja koitan löytää jotain mikä uppois. Mitkä muille on maistuneet tai mitkä on olleet näppäriä ruokia pitämään huonoa oloa loitolla?
 
Moikka!

Täällä yksi pari viikkoa sitten plussannut. Meillä on ennestään 2vuotias tytär ja tammikuussa koimme kohtukuoleman. Raskaus jännittää kovasti historian takia, mutta toisaalta olen yllättävän rauhallisin mielin. Tänään on ensimmäinen neuvola.

Pahoinvointi on tullut näemmä jäädäkseen, tuttujuttu edellisistä raskauksista, oksennusta ei tule mutta illat sujuu kokolailla vaakatasossa koska olo on kauhea.
 
  • Tykkää
Reactions: Iitu-90
Liityinpä tänään tänne kaksplussan keskustelufoorumille. Saanko liittyä teijän mukaan? :) Kaipaisin vertaistukea, koska esikoista odotan.
Plussasin rv 5, nyt menossa viikko jo 9+4, ja laskettu on 20.3. <3
Viime viikonloppuna alkoi armoton pahoivointi ja oksentelu. Ja se kun vaan jatkuu ...Tänään oli vain läheltä piti että oisin oksentanut.
 

Yhteistyössä