¤¤Maaliskuun 2008 taaperot¤¤

Maaliskuisia 2008 onko teitä täällä??

Ois kiva kuulla teistä jotain.Miten teidän maaliskuiset voi ja muutenkin miten teillä menee.

Meillä Juho on kova puhumaan ja osaa myös pukeakin suht hyvin itse.

Hänen suosikki on tällä hetkellä autot piirretty ja siitä on paras se salama.Hän hokee jopa unissaankin välillä sitä salamaa

Juhosta on tullut myös isoveli kun meille syntyi 18.11.2009 toinen poika mitoin 4160g ja 53cm
 
Alkuperäinen kirjoittaja viivi ja vagner:
Täällä yksi maalismamma-08 ilmoittautuu :wave: :wave:

Meillä arki menee työn ja hoitopaikan väliä sahatessa sekä lukuisten allergioiden kanssa kamppaillessa... Työt aloitin tämän vuoden alusta. Allergioista tyttömme on kärsinyt koko ikänsä. Uusia ruoka-aineita kokeillaan mutta huonolla tuloksella. Kapea on siis ruokavalio. Haasteellisia ovat päiväkodin synttärit, vaikka omat herkut tytölle viemmekin, sillä hänellä on valtava halu saada samaa kuin muillakin...
Samoin reissaaminen on hankalaa kun mitään valmisruokaa / ravintolaruokaa ei voi antaa koska ei voi olla varma mitä sisältävät... :/

Kolmatta lasta ollaan yritetty viime syksystä saakka, mutta saldona on vain kolme keskenmenoa... Viime jouluna yksi ja tänä keväänä kaksi.. :snotty:

tyttömmehän puhui jo vuosikkaana, mutta sitten sairastelujen aikaan puhe katosi.. :eek: Viime syksystä lähtien olen joka lääkäriltä kysynyt syytä puheen katoamiseen, mutta vasta 3 viikkoa sitten löytyi sattumalta liimakorvat jotka leikattiin samantien. Nyt sanoja on alkanut ilmaantumaan huimaa vauhtia sen jälkeen!

Muuten tyttömme on kauheessa uhma-kaudessa! Omaa tahtoa löytyy ja minun herhot ovat totaallisen koetuksella...
Lemppareita ovat TiTi-Nalle, Teletapit ja Late Lammas! Musiikista tykkää kovasti ja tanssii mukana. :heart:
 
Kiva oli kuulla teidänkin kuulumisia viivi ja vagner

Meilläkin tuolla JUholla on maito,kaura,ohra ja sitrushedelmä allergia ja voi olla vielä muitakin joita ei olla saatu vielä selville.

Täällä tykätään myös tanssia kovasti,varsinkin hevisauruksen tahtiin

Keskenmenot on aina ikäviä,mulle tuli myös km tuossa 4/10 ja masussa oli luultavasti 3 joista kukaan ei sit jaksanu rv 8 pitemmälle
 
meillä myös noita allergioita mutta suht helposti ollaan pärjätty vain hyla tuotteilla, atooppisella ihottumalla ja siitepölyallergialla. mutta sitä pahempi on sitten uhma:) ei saa auttaa missään ja välillä ihan väkisinkin keksitään aihetta itkuun:) meilläkin katsotaan ahkerasti late lammasta, nalle puhia ja pingua:D toinen olisi jo haaveissa kunhan malttais odottaa muutaman kuukauden et ehtis valmistua ennen kun seuraava tulee..
ja vaipat otettiin tuossa muutama kuukausi sitten pois eli sitä harjoitellessa..
 
Tervetuloa myös mee86 :flower:

kiva kuulla teidänkin kuulumisia..

meillä on myös uhmaa ja kaikki pitäs saada tehä ite..

tykkääkö teidän maaliskuiset kovasti pyöräillä?Täällä poika tykkää kovasti ja viilettää pihalla hurjaa vauhtia :D
 

Yhteistyössä