Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

Mitä ihmettä, Pisamapeikko :cry:? Selvisikö tutkimuksissa jotain vai mitä on tapahtunut? Voi ei, halauksia!

Itse kans ajattelin mennä yksityiselle ultraan ensi viikolla, vaikka ei nyt rahaa olisikaan. Ihmetyttää tämä oireettomuus, kun raskaudesta muistuttavat ainoastaan kipeät rinnat ja ajoittainen menkkajuilinta.. Nyt siis 6+3.
 
Varasin tänään ajan ar-ultraan, se on kolmen viikon päästä, jolloin mun laskujen mukaan pitäisi olla väh. 7+0. Lisäksi soitin neuvolaan allergialääkkeistä ja samalla soitolla neuvolantäti varasi ekan ajan 5,5 viikon päähän. Asiat etenee, mutta kovin on pelokas fiilis, kun ei ole yhtään raskaana oleva olo, menkkajomottelut juilii kovana selkää ja kevään km kummittelee mielessä.

Nyt vain odotellaan...

Tsemppiä pisamapeikko!
 
Moi kaikille! Melkeen puolentoista vuoden yrittämisen jälkeen eilen plussasin. 23.3 laskettu laskurin mukaan. Varovaisesti mukana keskenmenojen vuoksi. Täytyy yrittää olla miettimättä liikaa menneitä. Oireita on tissit turvoksissa, suu kuivuu, päänsärkyä ja välillä tosi väsyny olo.
Vielä ei tarvii listaan lisätä odotellaan ny pari viikkoa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mama38 ja Pygmi
Minulla oli tänään se varhaisultra ja luojan kiitos, kohdussa oli elävä sikiö sykkivine sydämineen!

Jännitti aivan todella paljon, jotenkin tuo tieto PCOS:n aiheuttamasta lisääntyneestä keskenmenoriskistä ja oma ikä ja vaikeus raskautua on kaikki tuoneet sellaisen latauksen, että kauheet paineet koko ajan. Toivon vaan, että raskaus kestäisi. Toivon sitä kaikille muillekin tietysti.

Yksityisellä siis kävin, kolme ultrakuvaa sain ja 150€:n laskun, jee jee :D

Mulla on taas palannut tämä turvtus, todella ärsyttävää. Ja ruokahalu on lisääntynyt. Pudotin tässä raskautta yrittäessä vähän painoa ja Metforem auttoi siihen, se vähensi ruokahalua. Nyt kun sitä lääkitystä ajetaan alas, alkaa ruokahalu lisääntyä. En haluaisi paisua nyt hirveästi, mutta itsehillintä on kyllä vähän kehno.

Ainiin, 6+6 oli se arvioitu raskauden kesto.
 
  • Tykkää
Reactions: Mama38 ja Pygmi
Tänään käyty jo neuvolassa, ja epäsäännöllisten menkkojen takia myös ultrattiin ja etsintöjen jälkeen alkio sieltä löytyi ja sykkivä syke Ei meinannu ensin terkkarin vähän huonommalla laitteella löytyä ollenkaan, jolloin pyysi sitten lääkäriä katsomaan paremmalla laitteella ja hetihän löytyi. Viikot täsmäsi siihen mitä ajateltiin eli 7+1.
Tosi hyvät fiilikset jäi:)
 
  • Tykkää
Reactions: Mama38 ja Pygmi
Marinaa ja escape ihana kuulla hyviä ultrakuulumisia! Tässähän alkaa jo ylihuominen oma ultra jo jännittää, toivottavasti mekin kuulemme sykkeen.

Harmi tuota pisamapeikkoa

Onko kukaan löytänyt kivoja odotusblogeja? Itse lueskelin Mutsieta tuossa ja vaikka aika etova olo onkin, niin näköjään paljon pahempaakin pahoinvointia voisi olla, monta viikkoa oksentamista monta kertaa päivässä... Itse jotenkin vielä elättelen toivoa, että tää loppuisi joskus viimeistään viikolla 12 kun pitäis töihinkin palailla lomilta.

6 + 6 (pitääkin ottaa viikon masukuvia kun meinaa viikko kuusi loppua)
 
voi, onneksi mulla ei oo ollut mitään pahoinvointia.. Vähän ruoka meinaa etoa, mutta muuten ihan jees :)
Mulla muuten voi siirtää LA 1.3 ja tosiaan sairaalana on SEKS. En saa punaiseksi, kun puhelimella kirjottelen
 
Jembbba: Eilen lääkäri sanoi, että vaikka viikkoja pitäisi mulla olla melkein se seitsemän (6+6),niin voi silti olla liian aikaista ja sykettä ei näy. Näkyi onneksi.

7.-8. viikko ovat kai ne suositellut ajat. Jos menee liian aikaisin eikä sykettä näy, joudut pahimmillaan menemään esim. viikon päästä uudelleen ja makset molemmista kerroista sen 150€. Toki ultrassa näkyy onko raskaus kohdussa vai jossain muualla. Tai onko ylipäätään raskautta.

Odottavan aika on kyllä pitkä, ja siksi itsekin menin heti kun sinne huolivat :D
 
Huomenta! Taitaa viel mahtua mukaan :) pari päivää sit tein ekat haamut ja tänään vahvistu, taijan alkaa tänne kurkkia. Tammikuus oli keskenmeno, se pelottelee takaraivossa, mut kuitenkin onnen kipinät jyllää :) Onneks saan varhaisultran neuvolan kautta, 2011 oli kohdun ulkonen.

La21.3/KyyneltenHymy/26v/3.lapsi/pkks
Anteeks en saa punattua puhelimella
 
Täällä myös tosi huono olo ja kauhee väsy, töitten jälkeen ihan kuoleman väsynyt eikä mitää saa aikaiseksi. Rinnanpäät on niin arat ettei kestä kuin hipaista niin sattuu.. en edelleenkään hötkyile neuvolaan menemistä :LOL: tänään siis rv 6
 
Nyt 6+3 ja etova olo vaan kasvaa:( Asiaa ei kyllä helpota se, että olen tooosi huono syömään aamupalaa, mutta koitan opetella syömään aamupalan aikaisemmin kuin ennen:) Tissit on niin perhanan kippeet että järki lähtee, mutta oon onnellinen näistä oireista, saa tuntumaan asian todellisemmalta :) Ihte en meinannut ollenkaan mennä ar-ultraan, joten malttamattomana odotan kunnallista ultraa :sneaky: Ihanaa kuulla kaikkien hyviä uutisia, tsemppiä loppuun asti(y)
 
Olikos täällä muilla PCOS? Meniköhän nimi oikein :D Ite sain epäilyn kuukaus sitten, alotin vähähiilarisen "dieetin", mietin et uskallanko alkaa syömään vähierin leipää sun muuta, vai voiko hiilarit vaikuttaa vieläkin negatiivisesti?
 
Hei kaikille,

Olen ollut tuolla kolmekymppisissä kuumeilijoissa ja ajattelin nyt siirtyä tänne, kun toisella yrityskierrolla hyvin yllättävästi vastoin kaikkia odotuksia tärppäsi. Raskaus on siis hyvin alussa ja laskettu aika on oviksesta laskettuna joskus 19.3.16 tienoilla.

Ensimmäistä siis odotetaan täällä :)

Lili85, rv 4+3 ja synnytyspaikka tulee olemaan TAYS.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ruokatorvi palanut luultavasti närästämisen ja oksennuksen takia, sain lääkäriajan ensiviikolle jotta saan lääkityksen kuntoon :notworthy:

Niin ja tänään seksin jälkeen alkoi vähäinen kirkas verinen tuhru, joka ilmeisesti on ok ainakin nettikeskustelujen mukaan? Kipuja ei ole ja määräkin on vähäinen, että voisi olla haavauma limakalvossa tms.(n)

Onnittelut kaikille plusaajille taas :love: Näin tämä meidänkin ryhmä kasvaa :LOL:

Memmmy ja Katkarapu rv 7+0
 
  • Tykkää
Reactions: unna1
Miksi raskauslaskuri näyttää että viikko 6 alkoi, mutta kun tilasin odotuksen uutiskirjeen se onnitteli seitsemännestä viikosta? Ja ihan saman lasketun ajan laitoin..Onko nyt jotai menny huonolla matikkapäällä ohi, vai oonko unohtanut miten lasketaan.. :confused:
 
Miksi raskauslaskuri näyttää että viikko 6 alkoi, mutta kun tilasin odotuksen uutiskirjeen se onnitteli seitsemännestä viikosta? Ja ihan saman lasketun ajan laitoin..Onko nyt jotai menny huonolla matikkapäällä ohi, vai oonko unohtanut miten lasketaan.. :confused:
Se on aina niin että esim 6+1, niin ollaan seitsemännellä, ja 7+1 niin kahdeksannella. Apua en osaa selitttää:/
 
  • Tykkää
Reactions: KyyneltenHymy

Yhteistyössä