Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

Niin se syksy vaan saapuu

28.2.

ninami /32v. / 2. lapsi / Kätilöopisto
Pygmi. / 37v. / 3. lapsi / KAKS

29.2.
Saraneito / 28v. / 2. lapsi /HYS
Kahava / 31v. / 3. lapsi / -

1.3.
Jenniäö / - / 1. lapsi / Kätilöopisto
Suskih /29v. / 2. lapsi / -
Marinaa / - / 1. lapsi / SEKS

2.3.
Mappe86. / 29v. / 1. lapsi. / K-SKS
escape / 36v. / 2. lapsi / KOKS

3.3.
Tuimatäti/ - / 4.lapsi / KYS
Minsuli / 34v. / 2.lapsi / KAKS
merikki /35v. / 1. lapsi / JS

4.3.
Andrea / 26v. / 2. lapsi / TAYS

5.3.
Lumo83/32 /3.lapsi /Kätilöopisto
Yaya / 30v. / - / -


6.3.
Kevlarsoul/ 31v/ 2. lapsi / K-SKS
tyttönen93/ 22v/ 1.lapsi/ la 6.3/ OAS

7.3.
Mimi_* / - / 2. lapsi / Kätilöopisto
uggla85 /30v. /1.lapsi /PS

8.3.
jennimarika / 25v / 2.lapsi / LPKS
Nannal/ 20v. / 1. lapsi / OYS
maip / 39 / 2. lapsi / KOKS
Tropic / 28 / 2. Lapsi / Ulkomaat

9.3.
A_Kirri / 30v. / 2. lapsi / TYKS
Tada / 31v / 1.lapsi / -
Memmmy / 21v. / 1. lapsi / TAYS / tyttöolo

10.3.
Marikoo78/37/4. lapsi/K-SKS
Swan / 29v. /3lapsi /KOS?
Ihanamami / 33v. / 3.lapsi / Kätilöopisto
Selma144 / 29v. / 1.lapsi / KOS

11.3.
Mama38 / 37v. / 3. lapsi / -

12.3.
MasuMyy/28/1.lapsi/SAS
laabla / 33v. / 2. lapsi / - / -

13.3.
Sweetzilla/ 35v./ 2. lapsi/ -
SuperX / - / 1. lapsi / KOS

14.3.
Pisamapeikko/32v/4.lapsi/MKS
milagro/25v. / 2.lapsi/ kättäri?

15.3.
Keväthaave / 29v. / 4.lapsi / JS
Emppuli / 32v. /2. lapsi/ LPKS
katrinak / 28/ 1.lapsi / K-HKS

17.3.
Sebsu/- / 2. lapsi /KYS
Jembbba/- / 1.lapsi/KYS
Bambooo /- / 2.lapsi/ Tyks

18.3.
TimpuraH /25v. /2 lapsi /JS
Jekkulivekkuli / - / - /
OikunEikun/ -/ 4. lapsi/ EKKS
miumou / 33v./ 2. lapsi / KOS

20.3.
Wanti/ 30v./ - /OYS
Hattarapupu/ 25v / 3.lapsi / PS

21.3.
KyyneltenHymy/26. v/3.lapsi /PKKS
Maalismamma2016 / 24v / 1.lapsi / TAYS
Lili85 / - / - / TAYS

22.3.
Iiv / 29v / 1. lapsi / K-SKS
MMK89 / - /1 lapsi/lks

23.3.
stua / 27v. / 1. lapsi / KYS
Titi-Uu16 / 25v. /1. lapsi/? Kättäri?
farmgirl13 / 34v / 3.lapsi / K_PKS

24.3.
Bubbus / 40v. / - / -
Hipsutin88/26v. / 3.lapsi/ PHKS
Tara / 31v /3 lapsi / EKKS
Sydänx3 /28 / 4.lapsi/-
Mymmeli_myy/24/1. ja 2. lapsi / KYS

26.3.
hipmama / 23v / 1.lapsi / TAYS
Haaveilija@ / 20v. / 1.lapsi / -
*Louhi* / - / 2. lapsi / Kätilöopisto
Minea90 / 25v. / 2.lapsi / OYS

27.3.
TaimiT/ 30 v./ 3. lapsi/ SAS
Ironpumper84 /30v. / 2. lapsi / Kätilöopisto
Myttynen / 27v. / 2.lapsi / PKKS
Sindell / 22v./ 3. lapsi / TAYS
Unna1 / 32v. / 3.lapsi / KOS

29.3.
tsilinut / 33 / 3.lapsi / LKS
Mantzu_85 / 30v./ 1.lapsi / TYKS

30.3.
Magdalea / - / - / -
Läiti/32/2.lapsi/LS
Maja12/ 29v. / 4. lapsi
Lilow /21 / 1. lapsi / TYKS
Neppula / 33-v / 2.lapsi / K-SKS

31.3.
Pikkumuikkunen / 22v / 2. Lapsi / OYS
Ruskalehti / 21v. / 1. lapsi / OYS

Ilman LA:ta
Emmaoo / 29v. / 3. ja 4. lapsi / KOKS/Espanja
Tintsu-86 / - / 3. lapsi / Jorvi
Monsuliino / 32v / 2. Lapsi / TAYS

Yhteensä 74 odottajaa.

Menetyksen kohdanneet:
Ruusannuppu

Synnytyssairaalat
:
JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

Päivityspyynnöt punaisella tai tummennetulla, kiitos.

Aiemmat pinot:
http://kaksplus.fi/threads/maaliskuun-muruset-2016-3-elokuussa.2455406/
http://kaksplus.fi/threads/3-maaliskuun-muruset-kesaekuussa-3.2450382/
http://kaksplus.fi/threads/maaliskuun-muruset-2016-3-heinaekuussa.2451282/


 
Viimeksi muokattu:
Täällä maaliskuisiin ilmoittautuisi yksi onnellinen odottaja :)

Taustoista hieman; meillä oli toukokuun lopussa spontaani keskenmeno, jonka jälkeen sit raskauduin heti uudelleen ilman yksiäkään menkkoja välissä.

Ei kovin huolettomasti tämäkään raskaus alkanut, sillä joka ikinen päivä rv6-10 tiputtelin verta, milloin rusehtavaa ja milloin ihan punaista. Kaikki on kuitenki ollut onneksi hyvin, ultrissa on juostu melko usein. Syynä ilmeisesti oli/on etinen istukka (n) kaikki liikunta piti jättää minimiin, vain kävelylenkit sallittiin.

Pahoinvointi oli ihan järkkyä rv 7-11 :eek: oksentaa ei onneksi tarvinnut, mutta se kuvotuksen määrä, huhhuh... ja voi sitä ja tätä väsymystä!! Iltaisin yöunille ennen yhdeksää ja noin 9-10h yöunet ja silti väsyttää, aina o_O

Paljon ja pitkään olen teitä sivusta seuraillut ja nyt sitten yhdistelmäseulan tuloksen saaneena uskallan liittyä joukkoonne :) tulokset olivat siis normaalit :)

Vielä eilen ja tänään on öklötys nostanut päätään, jospa nämä kohta helpottaa..

Minsuli, tänään 13+4

Minsuli/LA 3.3./34v./2.lapsi/KAKS

Ihana, kun on tämmönen palsta!! :) :love:
 
Tervetuloa myös sinne :).

No jäävätpä toisessa ryhmässä vailla vauvojen vaatettajaa :p. Nimim. Ompelija. Pakko sano silti, että esikoisen ryhmässä on n.80 ja se on ollut tosi hyvän kokoinen ryhmä. Ei ole liikaa ja kaikki on oikeasti aktiivisia. Vain kolme on pudonnut puolessatoista vuodessa pois. Yritän nyt päästä eroon tuosta ajatuksesta, kuinka harmittaa tuo sulkeminen, mutta elämä jatkukoon.


Oli pakko taas tänään kuunnella sydänääniä, mutta nyt taidan odotella sinne neuvolaan seuraavaa kertaa.
 
Moikka!

Pikaiset päivitykset täältä päin. Ensimmäinen kolmas on nyt virallisesti ohi. Alkuraskauden oireet alkavat olemaan takanapäin ja niinsanotusti oireeton elämä kuikuilee jo ujosti nurkan takaa.

Koulu verottaa tietenkin omaa jaksamista, mutta yllättävän hyvin tässä ollaan jaksettu.

Sain viime viikolla riskiarvot ja hyvät arvot olivat uä-tädin mielestä :love:. Joten nyt voi alkaa nauttimaan raskaudesta täysin rinnoin.

Memmmy ja Katkarapu 12+5
 
Kiitos memmmy uudesta ketjusta!!

Tervetuloa uudet!!

Täällä odotetan, että milloin olo helpottuisi. Huono-olo ja oksentaminen vaan jatkuu ja jatkuu... Tosin taittaa jäädä vain toiveeksi, jos menee kuin edellisissä raskauksissa. Sinäänsä hyvä puoli tässä on, että sipsiä tai muutakaan suolasta ei tee yhtään mieli. Nytkin kun pojat tuossa syö poppareita (esikoisella korvatulehdus ni saivat vähän herkkua) ni niiden hajukin jo tekee pahaa. Noita kiloja kun on jo muutenkin ihan tarpeeksi.

Pitäs vääntäytyä sokerirasitukseenkin, mutta ei kyllä yhtään haluttais, ainakaan olojen puolesta. Kohta alkaa viimeset hetket kuitenkin olla käsillä.

Minä ainakin pysyn täälläkin faceryhmän lisäksi. Monesti tulee kuitenkin vilkaistua, että onko tänne kirjoiteltu.

Ainiii se mun laskettuaika muuttui 28.2, jos sen voisi korjata

Pygmi ja seuralainen 14+1
 
Moi kaikki, ja tervetuloa uudet.

Täällä viikonlopusta selvitty. Telttailemaan ei kyllä parasta raskaana, mutta hengissä edelleen. Hehe.

Täällä tuun jatkossakin kirjoittelemaan, ei ainakaan suunnitelmia fb:n suuntaan.

Oloista. Tosi sekavia. Välillä huono olo, ruoat mitä voinu ennen syödä niin ei voi enää kun tekee huonoa. Vatsa sekaisin ja naama ja niska kukkii pientä finniä. Ihana olotila siis. Juu. Josko se tästä.

Huomenna ois sitten neuvola lääkäri. Kysyn neuvoa mitä tehdä ton iskiaksen kanssa, ei oo mikään helpottanut. Ja samalla kuulen sokerirasitukseen tulokset, toivotaan parasta. Luottavaisin mielin olen, mutta. Pieni pelko iskenyt mitä jos huonot tulokset. Pitää jännää koko päivä.

Ootan vaan et kuulen sydänääniä huomenna.. tietää että kaikki hyvin.

Nyt pakko mennä nukkumaan. Öitä!

saraneito ja 14+0
 
Iskiakseen ja tai sen kaltaisiin vaivoihin suosittelin äärimmäisen tosissani ja kovasti pätevää raskaushierojaa.


Itse kärsin monta kuukautta esikoista odottaessa ja vasta pari viikkoa ennen synnytystä ystävä kertoi kuulleensa, kuin toinen kaveri oli saanut avun. Asutaan Treen kupeessa ja täällä on ainakin pari todella hyvää hierojaa. Menen itse ensiviikolla jo ensimmäisen kerran, kun kivut nostaa taas päätään. Itsellä loppui kivut hierontapöydälle ja nyt en aio enää turhaa kärsiä.
 
Oon näköjään jotenki tuplaten päivittyny tuonne listalle, 8.3 sekä 12.3? Korjauksena siis nuo voi poistaa ja tilalle

8.3 Nannal/20v/1. Lapsi/ -

Tämän viikon lopussa nt-ultra niin sen jälkeen uskaltaudun tuonne fb-ryhmään. Kiva kun tehtiin uusi! :)
 
Nyt se odotettu kirje tuli; kaksi viikkoa ensimmäiseen ultraan! Kirjeessä luki että mukaan voi ottaa yhden aikuisen tukihenkilöksi. Lapset on kyllä pakko ottaa mukaan, pitää vissiin keksiä heille puuhaa odotushuoneeseen..Viime kerralla lapsi oli kyllä isän sylissä tutkimushuoneessa, ilmeisesti on systeemi muuttunut..Millainen muulla on ultrakäytäntö lasten suhteen?

Mulla on verenpaine laskenut aika lailla..ikinä raskaana ollessa ei ole ollut näin matalalla 60 ja 98. On kai aivan normaalia kuitenkin? Onkin väsynyt ja tosi laiska olo :sleep:
 
Facen puolelle jo kirjoittelinkin: Tänään nt-ultrassa käyty ja kaikki vaikutti olevan ok. Nyt joutuu vielä yhdistelmäseulan tuloksia odottelemaan viikon. Hienot kuvat saatiin mukaan ja on tehnyt mieli tuijotella niitä koko päivä :)

Täällä ultraan ei saa viedä lapsia, en tiedä sitten, onko se ehdoton, kun ei ollut tarpeen testata. Itse olen jo pohtinut synnytystä tästä näkökulmasta: Mitä jos tulee äkkilähtö keskellä yötä, mihin esikoinen laitetaan? Saako ottaa nukkuvana mukaan odottamaan hoitoapua jne...

Pygmi: Mulla puolestaan on suolaisen ja oikean ruuan nälkä. Yhtenä päivänä söin kolme lämmintä safkaa ja tietty välipalat päälle. :D Makea taas ei maistu ollenkaan, normaalisti tilanne on kokolailla toisinpäin. No, mun osalta tilanne varmaan korjaantuu muutamassa viikossa.

Miten teitä muita nukuttaa? Mun unesta on tullut tosi kevyttä, vaikka koko ajan väsyttääkin. Aika raskasta meinaa olla, kun tuppaan heräämään nyt 6,5 h unien jälkeen, etenkin arjen kiireissä. Tätä oli viimeksikin ja ihan loppuun saakka... :(
 
Kättärilläkään ei saa tuoda lapsia ultraan, perusteluna että toimenpide vaatii ultraajalta keskittymistä eikä häiriötekijöitä toivota. Menen yksin ultraan. Oon käynyt aina ekaa lukuunottamatta. Oon saanut kolme kertaa huonoja uutisia, niin kyllä pelottaa mennä. Jotenkin koko paikka puistattaa. Jättäisin välistä, jos se olisi järkevää. Viikko vielä siihen. Hui!
 
Hei, minulle voisi lisätä LA:n eli 21.3. ja TAYS (puhelimella en saa tummennettua).

Todennäköisesti tuo ei ole se oikea saapumisaika vaan suunniteltu sektio toteutetaan aikaisemmin.

Täällä jatkuu edelleen mainio olotila, varsinkin nyt kun paha mahapöpö on viimein pois. Eilen ostin ensimmäiset äitiysfarkut, oli niin hyvännäköiset ja mukavat eli oli pakko saada. Vielä ei ole tarvetta pukea niitä, mutta veikkaan, että se mukavuus tulee jossain vaiheessa etusijalle.

Kohta lähden vapaapäivää viettään kirpparoiden ja brunssille raskaana olevan ystävän kanssa.

Kivaa pikkulauantaita myös teillekin!
 
Hei vaan kaikki pitkästä aikaa!!

Ihan ekana muistaessani pari korjausta etusivulle:
laskettu aika 2.3. ja mun ikä 36 vuotta.

Ikä on siis ollut 36 koko ajan, jostain syystä vaan vahingossa vanhasta muistista ilmoitin 35 :whistle: Laskettu aika nyt on neuvolan mukaan tuo 2.3. ja sitä ei nt-ultrassa nähty tarpeelliseksi muuttaa.

Niin siis minulla oli nt-ultra viime viikolla ja kaikki hyvin, jes!! Jännitti niin paljon, ja tietysti helpotuksen kyyneleet tuli kun sikiö siellä hyvinvoivana oli. Hämmästyttävän kovasti se liikkui siellä, potkiskeli ja kääntyili ja heilui. En muista oliko esikoinen samanlainen.

Minä olen ollut nyt hirveän laiska kirjoittamaan ja lukemaan, töissä on kiirettä ja vuorotyö pitää huolen, että on sitten kotona ihan poikki. Eilenkin nukahdin puoli yhdeksän aikaan illalla. Normaalisti en juuri koskaan käy nukkumaan ennen puolta yötä. Väsymystä siis todellakin on! Pahoinvointi on ehkä alkanut helpottamaan, mutta aina kun sanon niin, se pahenee. Oksentanut en ole, mutta etovaa oloa on ollut paljon. Ja koko ajan pitäisi syödä, ettei olo pahene. Toissapäivänä ajoin töihin miehen pipo sylissä, kun en löytänyt autosta muovipussia ja olin motarilla ja joku oksennuspussi oli oltava kun oli niin huono olo. Pipo sitten oli ainoa mitä löytyi :D Onneksi ei tarvinut :D

Sokerirasitukseen en ole vielä varannut aikaa, pitää yrittää tänään varata kun on iltavuoro ja mahis soittaa ajanvaraukseen. Olen lykännyt ajanvarausta, kun pelkään, että tulee ihan kamala olo kun pitää paastota 12 tuntia. Viimeksi ei ollut paha rasti, mutta silloin se tehtiin paljon myöhemmin. Ja mullahan siis oli se raskausdiabetes, pysyi kyllä hallinnassa ruokavaliolla. Olen aika varma, että on nytkin kun olen 5 vuotta vanhempi ja sukurasite on vahva.

FB-ryhmään en ole vielä innokas liittymään, tämäkin tuntuu minulta jäävän harvemmalla tämä tänne kirjoittelu, luulen, että jäisi tämä kokonaan jos facebookissa kirjoittelisin. Ja haluan jotenkin sen anonymiteetin säilyttää, ainakin vielä. Mutta pidän kyllä erikoisena, että tehtiin ryhmä johon otettiin ns. ulkopuolisia ja sitten ryhmä suljetaankin ns. alkuperäisporukalta kun on "täynnä". Erikoista. Mutta kiva, että Kevlarsoul on uuden ryhmän perustanut :)

Mulla nyt tänään viikkoja 14+0, ehkä tässä uskaltaa pikkuhiljaa uskoa, että todennäköisyys hyvinmenemisen kanssa on puolellani :)
 
hei taas.

nopeasti raapustan töiden lomasta.

Eilen tosiaan lääkärineuvola ja kaikki oli siellä hyvin.
Kiitos muuten Monsuliino tuosta hierojavinkistä. Löysinkin neuvolan seinältä meidän alueella sijaitsevan paikan. Pitää ehkä kokeilla sitä. Tosin lääkäri neuvoi ihan voltaren geeliä ja särkylääkettä. Kuulemma buranaakin vielä voisi ottaa.. Loppuraskaudessa voin hakea tukivyön tuolta lainauspaikasta. Nyt onneksi vähän rauhoittunut tuo iskias.

Sydänäänetkin kuului hyvin, vaikka epäilin itse että oliko se muka ne äänet. Ja vauva siellä kovasti heilui suunnasta toiseen, joten oli vaikea saada häntä kiinni. :) Kuulosti niin erilaiselta kuin sairaalassa. Sain sitten varmistuksen toiselta terkkarilta kun unohdin kysyä sokerirasituksen tulokset ja sanoi että kyllä kuului hyvin viereiseen huoneeseen sydänäänet.
Ja siis, sokerirasitustulokset olivat mitä mainiommat. Reilusti alle viitearvojen joten voi hengähtää. Vaikka olinkin luottavaisin mielin, niin vähän jänskätti ;)

Nyt sain uuden ajan terkkarille sitten tuonne reilun kahden viikon päähän. Onneksi ees jotain , koska senkin jälkeen vielä melkein kuukausi rakenneultraan.

Mitäs muuta, olotila nyt ollut ihan okei. Pitää vaan muistaa syyä tarpeeksi usein. Se on se ratkaisu ollut itellä näihin tuntemuksiin. Appelsiinimehu maistuu paljon ja sitten mehukeitot kanssa.

Nyt palaan työn äärelle. Mukavaa loppuviikkoa!


saraneito ja 14+2
 
Heippa! Löysin vasta nyt tämän ketjun joten liityn nyt sitten tänne! :) olen siis 21 vuotias ja odottelen esikoista! Hiukan varovainen olen nyt ollut raskauden suhteen kun sain toukokuussa keskenmenon :( käväsin tuossa 9+1 ultrassa kun oli kipuilua mutta kaikki oli hienosti silloin :) viikon päästä ensimmäinen virallinen ultra! Hmm pitäisikö kertoa vähän oloista kans.. no noin viikolla 7 alkoi pahoinvointi, oksentaa ei tarvinnut mutta kamala oli muuten. No se poistui ennen viikkoa 9 ja tällä hetkellä olo on hyvä :) muita oireita ei ole kuin väsymys ja rintojen arkuus. Sitäkin aika vähän. Jotenkin välillä mietityttää että onko sitä oikeasti vielä raskaana ja onko kaikki hyvin mutta kyllä vahvasti luottavainen olen! Aika näyttää :) hyvää odotusta kaikille ja tsemppiä menetyksen kohdanneille!

Tänään siis 10+0

Lilow/21/1. lapsi/TYKS
 
Saraneito upeeta :), siitä hieronnasta oli kyllä aivan valtava apu omiin vaivoihin.

Magdalea joo tässä kävi itseasiassa niin, että en ollut ennen esinoisen odotusta edes ommellut, siis koskaan. Reilu vuosi sitten, kun odotin vielä esikoista, osti mies ompelukoneen, kun olin kuuleman mukaan vihjaillut kuukausi tolkulla, että olisi hieno kokeilla tehdä itse vauvan vaatteita. No se lähti todellakin lapasesta ja nyt on yritys jo pystyssä. Ompelu on niin terapeuttista ja ihanaa, eikä omaa lastaan voi loputtomasti vaatettaa :).

Monsuliino/ 32v./2.lapsi/TAYS
Laskettu 31.3 tai 1.4 tod näk.
 
Hei käytiin sikiöseulonnassa viimeviikolla ja kaikki hyvin :love: sielä se meijän predator nukkusi täti joutu vähän tökkimään että olisi herännyt, no heräshän se kiukkuisena kuin mikä:) laskettuaika vaan muuttui la 7.3.
Neuvolassa ne sanoi että kaikki rehkiminen ja painavan nostelu kieletty sekä stressaaminen kun on välillä tulee vuotoa ja yks päivä tuli iso verihyytymä... no kauppakassia kannoin yks päivä kaupasta nii sattui ja vihloi kyljestä ja mahasta nii että ei kauppakasseja enään kanniskella... otetaan pikku predatorin kanssa sitten lunkisti
 
Monsuliino ihana tuo ompelemisjuttu! Onnea yrityksellesi, laita linkkivinkkiä jos haluat (y)Minäkään en ollut ennen esikoista ommellut muuta kuin pakkopullana joskus koulussa. Yök, oikein vihasin käsitöitä. Esikoista odottaessa kiinnostuin kestovaipoista ja mikä lie hormonimyrsky iski ja aloin itse ompelemaan vaippoja. Vaipat oli kuin olikin tosi hyviä käytössä ja tähän päivään mennessä ne ovat olleet lainassa kahdella sukulaislapsella ulkomailla asti. Vaipat riitti kakkosellekin mutta nyt pitäisi käydä varastot läpi ja ehkä tehdä muutama uusi vaihtelun vuoksi, muutamassa vuodessa on tullut niin upeita uuseja kuoseja :)Osaisinkohan minäkin ommella vauvan vaatteita..:rolleyes::love:
 
Moikka kaikille! Mäkin nyt siirtyisin sitten taustalta ihan tänne jengiin mukaan, mikäli vielä mahtuu... Erityisesti mua kiinnostais tuo fb-ryhmä, koska mun on ihan käytännön syistä jotenkin NIIN paljon helpompi sitä käyttää. Toivottavasti kelpuutatte minutkin sinne mukaan. Toi fb-ryhmien sulkeminen näin varhaisessa vaiheessa raskautta on mun mielestä tosi ikävää ja epäreilua varsinkin niille, joilla on laskettu aika vasta ihan loppukuusta. Aina näissä ryhmissä vaan tuntuu käyvän näin ja jakaannutaan useaan porukkaan. No, ei siitä sen enempää.

Itsestäni voisin kertoa sen verran, että oon jo 39-vuotias ja meillä on toinen lapsi tulossa. Viikkoja nyt 13+1, nt-ultrassa ja seuloissa viime viikolla kaikki kunnossa. Esikoinen on nyt hiukan yli 1v. ihana pieni poika. Omat olot nyt (kai) tasoittuneet, mut kyllä se paha olo edelleen välillä yllättää. Mullakin oli ihan alkuvuodesta varhainen keskenmeno, ja senkään takia en ihan heti plussattuani mihinkään fb-ryhmään halunnut liittyä.
 
Tervetuloa Maip :). Onko tätä kautta nyt tarkoituksella kaksi n.10 hengen ryhmää? Olen hämilläni, kun huomasin, että nyt olenkin kahdessa tätä kautta, kun luulin vaan aluksi laittaneeni vääräkle ihmiselle pyynnön facebook-ryhmään.
 

Yhteistyössä