Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

Nimistä. Niitä on tosiaan pyöritelty ja paljon. Minä valitsin esikoisen nimen, koska se oli vähän niin kuin MUST mulle henkilökohtaisesti. Mies valitsi sitten pikkuveljelle omaan sukuunsa liittyvän nimen. Nimet alkaa samalla kirjaimella ja todennäköisesti sama jatkuu. Pikkukolmosen nimi pojalle on omassa päässäni ainakin selvä, tytölle vielä mietinnässä. Mies ei ole näin aikaisin koskaan innostunut nimiä miettimään, joten lyön ehdotukset tiskiin vasta lähempänä loppusuoraa :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Lilli mun kuvat oli ainakin sitä 3D tekniikkaa ja sillä melkeinpä kokoajan vauvaa katsottiin Terveystalolla :love:
Ihanaa <3. Enää kaksi päivää ja saa PePe:lle eli Pertille kasvot.

Hiukan huippua, oliskohan mun krapulaolot jo viimein kaikonneet. Ei siis ällötä ihan kaikki asiat, tosin syön Somacia lääkärin määräyksestä närästykseen, joten sillä voi olla asian suhteen vaikutusta.

Eilen mietin, että mitä töihin laittaisi päälle ja totesin, että matalalantioiset farkut tuntuu parhaimmalta eikä purista. Masu pömpöttää aika näkyvästi jo, mutta vaatteiden kanssa näyttää siltä kuin olisin lihonut sellaiseksi löllykkämahaiseksi eli ei tätä raskausmasuksi vielä tunnista.

Nimi ollaan pojalle päätetty(ja edelleen on se, mikä seurustelun alkuaikoina päätettiin, että jos saadaa lapsi), mutta tytölle nimeä ei ainakaan varmana ole. Ja sukupuoli halutaan tietää etukäteen.

Saako udella miten isoissa kodeissa te asutte? Me täällä painitaan nykyisen kaksion ja sitten uuden kolmion välillä. Haave toki on talo, mutta sitä varten pitää kyllä muuttaa hieman syrjempään, hinnat täällä on aika mahtavat.
 
Ihanaa ultraa Lilille! Ihan kohta näet oman pienen :love:

Esikoinen syntyi kun asuttiin kaupungissa rivitalokolmiossa. Kakkonen, kun asuttiin sukulaisen vanhassa lapsuudenkodissa (rakennettiin omaa taloa). Tämä seuraava saadaankin ihka omaan puolitoistakerroksiseen omakotitaloon maalle. Nyt on tilaa sekä sisällä että ulkona :)
 
Aamuisin kun maha ei vielä ole turvonnut, siinä on jo hieman vauvamasun piirteitä, alavatsassa ehkä hieman kumpua. Mutta päivän aikana se kyllä turpoaa palloksi ylempään.

Mulla olisi nimiehdotus molemmille sukupuolille, mutta mies ei välttämättä sulata kumpaakaan. Tykkäisin nimistä, jotka tarkoittaa sanana jotain, sekä tietyistä perinteisistä Suomalaisista nimistä. En haluaisi mitään todella erikoista nimeä, jota lapsi joutuu joka kerta tavaamaan, enkä erityisesti mitään kovin kansainvälistä nimeä, koska se mielestäni ei sopisi sukunimeemme joka on hyvin suomalainen. Toki olisi plussaa jos nimi olisi joten kuten ulkomaillakin lausuttavissa.

Me asutaan rivitalossa, jossa on kaksi ok kokoista makkaria ja yksi tosi pieni. Varmaan muutetaan miehen kanssa nykyiseen vierashuoneeseen siinä vaiheessa kun lapsi (tai vanhemmat) kaipaa omaa huonetta. Jos oltaisiin yhtä onnekkaita kuin Vickan ja Daniel, niin sittenkin ehkä juuri juuri mahduttaisi. Alkuun lapset voisi jakaa makkarin ja jossain vaiheessa minihuoneen voisi ottaa toisen käyttöön. Mutta ensimmäisen alkuun saanti oli sen verran hidasta, että saattaa jäädä ainoaksi (tai onhan tietty adoptiovaihtoehto) Pitkän tähtäimen haaveissa olisi oman talon rakentaminen, mutta se on sitten joskus hamassa tulevaisuudessa. Tai ei talon ostaminenkaan ihan mahdoton ajatus ole, paitsi budjettimielessä toistaiseksi hyvin kaukainen.

Nykyinen koti on kaksikerroksinen, joten mietityttää vähän esim. miten järjestää vaipanvaihdot ja päiväunet. Ehkä pitää olla molemmissa kerroksissa ainakin jonkinlainen vaippavarasto ja hoitoalusta. Ja ehkä saadaan kehto olkkariin päiväunia varten. Tosin eri juttu sitten suostuuko vauva siinä nukkumaan. Varmaan ulkona vaunussa nukkuminenkin on hyvä vaihtoehto. Onneksi maaliskuussa on varmaan jo siihen tarpeeksi lämmintä.

Muuten, te jotka olette käyttäneet kestovaippoja, niin minkälaiset vaipat ja imut ovat olleet teidän mielestä hyviä tai erityisen huonoja? Olen ajatellut ehkä ainakin villahousuja kutoa ja sitten ommella ja ostella jotain taskujuttuja. Mutta jos ei ne tunnu toimivan, niin sitten mennään kertakäyttöisillä.

Päättelin, että vatsavaivat ei johtuneet omega 3 kapseleista, joten päätin jatkaa niiden syöntiä.

14+2
 
ZzzZz Aamuvirkkuilu jatkuu, mutta viikonlopun ihana puoli on tunnin kauneusunet päivällä :)

Me asuttiin esikoisen aikaan minikolmiossa ja kaksi makkaria oli huonounisen vauvan kanssa kyllä ehdoton: Toinen pääsi pakenemaan yöherätyksiä, sillä käytännössä oli helpoin pitää poika toisen vierellä, sillä heräsi niin usein huutamaan. Nyt asutaan neliössä, kahdessa kerroksessa ja aikanaan vierashuoneesta tulee meidän makkari ja lapsi saa meidän huoneen. Ja Merikki, vaipanvaihto varmasti järkkäillään ylä- ja alakerran kylppäreihin, kummoista tsydeemiähän siihen ei oikeasti ainakaan molempiin kerroksiin tarvita (pyykkikoneen päällinen, lavuaaritason reuna tms ja pyyhe päälle). Meillä aika pian (pissa)vaipanvaihto siirtyi sohvalle, sängylle,... pojan ollessa niin eloisa :) Ja yläkertaan sängyt ja alhaalta rattaiden kanssa ulos. Imetyksen toivon tälläkin kertaa onnistuvan, ettei tartte pullonlämmitysrumbaa kerrosten välillä keskellä yötä.

Nyt syömään! :)
 
Me asutaan rivitalokolmiossa (80m2), meillä on siis ennestään 4-vuotias tyttö. Toiveissa olisi ostaa omakotitalo, mutta ei nyt ole vielä kiire asian kanssa, hyvin mahdutaan tähänkin. Ja mulla on määräaikainen työsuhde, eli lisää lainaa kun tarvisi niin en tiedä miten helposti sitä ilman vakituista työtä saisi. Toisaalta tähän asuntoon saatiin lainaa vaikka olin opiskelija. No, mutta vielä ei siis ajakohtaista.

Me ei haluta tietää sukupuolta, ei haluttu ekastakaan. Ihan vastasyntyneelle ei tarvi mitään sukupuolimääriteltyä vaatetta tms. hankkia, ja jos haluaa ostella mekkoja tms. niin niitä ehtii ostaa sitten lapsen synnyttyä. Minusta oli niin mukavan jännää se odotus, ja se oli tosi ikimuistoinen hetki, kun kätilö nosti vastasyntyneen lapsen ja kertoi kumpi tuli. Eli nytkin loppuun asti jännitetään :)

Minä en vielä osaa yhtään sanoa kumpi tämä voisi olla. Ekasta ajattelin ihan alusta asti, että tyttö tulee. Ja tyttöä vähän toivoinkin. Nyt toisaalta ois helpompaa jos tulis toinen tyttö, ois kaikki vaatteet ym. valmiina, lapset syntyvätkin melkein samaan aikaan vuodesta, eli luulisi sopivan. Toisaalta taas ois sit hienoa, että tulisi poikakin, että ois semmonenkin tässä perheessä :) Tämä kuitenkin jää vikaksi lapseksi, ikää mulla jo sen verran ja oli jo nyt vaikeuksia raskautua.

Omega 3 on muuten meidän neuvolan ohjeen mukaan kielletty raskauden aikana. Etenkin synnytyksen lähellä se lisää vuotoriskiä ja olikohan siinä alkuraskaudenkin aikana jotain kiinnittymisriskiä. Toisaalta sillä on todella paljon etuja sillä käytöllä. Pitänee itse perehtyä asiaan, olisiko esim. järkevää aloittaa nyt syöminen kun eka kolmannes takana ja lopettaa hyvissä ajoin ennen laskettua aikaa.
 
Heippa! Nyt vasta arkajalkana uskaltauduin itsekin rekisteröityä ja kirjoittaa tänne kun on päästy jo niinkin pitkälle kuin 12+5 :) Olisin kiinnostunu liittymään tohon FB-ryhmään, en nyt löytänyt noita keskusteluja selatessani että keneen tulisi ottaa yhteys että siihen voisin liittyä, sinuunko Kevlarsoul?:)

katrinak/la 15.3./ikä 28/1.lapsi/K-HKS
 
Katrinak: hei tervetuloa ja vähän ihanaa, saatetaan olla samaan aikaan synnärillä! Tai siis innostuin siksi, että ei kellään muulla ole kai ollut sairaalana k-hks. Itsellä on tällä hetkellä laskettu aika 21.3 ja koska se on 100% varppina suunniteltu sektio niin on tuossa sun lasketun ajan tienoilla leikkaus edessä ja olen taas siellä liian monta päivää. Sama ikäkin.

ON. Enää kolme päivää ja nt ultra. Hitaasti kulkee päivät. Ja jotenkin olen enemmän huolissani kuin ennen vaikka syytä ei ole. Maha on turvonnut ja pari on jo huomannut muutoksen ja olen jäänyt tästä kiinni. Ei tätä pysty kolmosesta mihkään piilottaan. Varsinkin kun treenasin ahkeraan keväällä ja nyt jätin bjjn vähemmälle ekana kolmanneksena. Näkkyy että painitaan jo eri sarjassa :D

Carriina ja 11+7
 
Tervetuloa katrinak!

Escape, itsekin kysyin neuvolasta tuota omega 3:sta ja sanoivat, ettei neuvola suosittele mitään muuta kuin d-vitamiinia. Googlettelin kovasti haittoja ja hyötyjä mutta mitään kunnon faktaa suuntaan tai toiseen ei oikein löytynyt. Verenohenemista se tosiaan kai aiheuttaa ja siksi en ensimmäisen kolmanneksen aikana juurikaan niitä syönytkään. Nyt toisella kolmanneksella ilmeisesti vauvan aivot alkaa kovasti kasvaa, joten siksi ajattelin niitä nyt alkaa syömään kun sen pitäisi olla hyväksi aivoille. Loppuraskaudesta viimeistään taas lopetan, ettei verenvuotoriski synnytyksessä kasvaisi. Aika ihme, ettei tuostakaan tunnu löytyvän kunnon tutkimuksia. Kuten monesta muustakaan asiasta. Ja neuvola varalta ei suosittele mitään, mistä ei ole tarpeeksi tietoa.

Tänään oli ihana päivänä parhaan kaverin kanssa brunssilla ja shoppailemassa ja juttelemassa vauvajutuista. Loistavaa kun on tietopankki lähellä, joka ei kumminkaan tuputa mitään jyrkkiä mielipiteitä äitiydestä tai imetyksestä tai muustakaan, mutta kertoo kumminkin mikä heillä on toiminut ja mikä ei.

Maha on taas illalla superpallo. Huh, pitäisiköhän taas alkaa kerätä rohkeutta pomolle kertomiseen. Jotenki se tuntuu niin oudolta, kun tavallaan tuntuu yksityisasialta ja mulla ei ole töissä juurikaan tapana yksityisasioista puhua. Oishan sitä taas helpompi olla neuvolan aikaankin poissa kuin ois ikäänkuin kunnon lupa, eikä vain epämääräinen myöhään töihin tulo. Vaikka eipä meillä noita juurikaan kytätä, enempi vaan oma omatunto hiertää.

14+3
 
Kivaa alkanutta viikkoa! Kärsiikös joku muu finneistä/aknesta? Minä valitettavasti kärsin ja käväsin lääkärissä juuri äsken sen takia.. ei mitään hyötyä ollut kun kuulemma raskauden aikana EI VOI MITÄÄN niihin käyttää muutakun apteekista saatavaa basiron voidetta mitä olen nyt 3 kk käyttänyt. Sen tehoaminen voi kuulemma kestää ja käski jatkaa. Ajattelin että jos jollakin vinkkejä hoitoon? Noh kaikki kestetään läpi harmaan kiven! Se on mun motto ;)!
 
Moikka!

Mulla on tämän raskauden myötä kanssa naama huonommassa kunnossa :( siis ei nyt aknea, mutta paljon enemmän näppyä kun normaalisti ei ole oikeastaan mitään!

Äitiyspakkausta en ajatellut että otettaisiin, koska on jo ne hyvät tavarat mitä sieltä sai ja en viimeksi oikein pitänyt ikinä niitä vaatteita vauvalla niin taitaa olla vaan turhaa tavaraa kaappeihin. Meillä kun on pieni asunto. Tämä on kaksio ja ajateltiin tähän jäädä, mutta viime aikana ollaankin mietitty pitäisikö sittenkin raaskia vaihtaa isompaan. Ollaan siis tähän kovasti tykästytty!! Katsotaan mitä löytyy.

Sukupuolta jännätään joskos tämä vauva sen sitten antaa nähdä seuraavassa ultrassa, koska esikoisesta se jäi vähän kysymysmerkiksi kun hän niin sievosti jalkojansa piti yhdessä eikä halunnut että kurkitaan :D käytiinkin sitten vielä "varmistamassa" yksityisellä ja muutenkin ihastelemassa lisää ja siellä näkyi selvemmin. Mutta joo, mielenkiinnolla halutaan tietää! Koska minusta ainakin on kiva jos voi miettiä nimeä etukäteen, ja kutsuakin sillä nimellä niin kuulee sitä jo mahaan :) ja tykkään ostaa tytölle tyttövaatteita tai pojalle sitten poikavaatteita :love:

Masu kanssa mulla turpoaa päivän mittaan ja en tiedä osaako sitä vauvamahaksi vielä sanoa. Viikonlopun juhlissa ainakin kaksi uskaltautui kysymään että ehkä sen sitten huomaa oikeaksi (y)

Mukavaa viikonalkua kaikille!

Milagro ja bebe 13+1
 
Täällä on eka ultra ohitse ja aika <3 fiilis täällä on, siitäkin huolimatta, että joudutaan vielä ensi viikolla vielä napakontrolliultraan. Ilmeisesti koko suoli ei ole vielä kuroutunut sisään, mutta pieni riski kuulemma on mihinkään vakavampaan.

3D ja 4D kuvia katseltiin, mutta PePe veteli sikeitä. Muuten oli terve pikkuinen joka oli ennusteestaan kaksi päivää edellä, kuten itsekin jo neuvolassa arvelin.
 
Ihanaa Lili85, toivotaan että ensi viikko tuo hyviä uutisia navan tilanteesta (y)

Me kerrottiin eilen muksuille. Uutisen vastaanotto oli hämmentyneen, jännittyneen IHANA :love: "nyt ei saa huutaa, ettei vauva säikähdä", "äiti, makoile sinä niin teen sulle yllätysvoileivän, "onko se oikeesti näin pieni (näyttää sormilla), "minä otan sen sitten heti syliin", "tuoksuuko se samalta kuin meidän serkku ( =7kk)" ja ja ja..Lisäksi suunnittelivat pinnasängyn paikkaa omaan huoneeseen ja halusivat nähdä koneelta miten kestovaippoja tehdään..omg, mä kuolen rakkaudesta!!!:ROFLMAO: mun pienet murut :love:
 
Huh, pomolle kerrottu tänään! Jostain syystä stressasin asiaa koko viikonlopun, kun kyseessä kuitenkin reilu viisikymppinen mies, jonka olen tuntenut tasan neljä viikkoa. Mutta otti toki asian hyvin enkä kunnalliselta puolelta muuta odottanutkaan: onnitteli ja käski palaamaan asiaan, kunhan tiedän tarkalleen, milloin jään pois töistä. Huh! Maha on pullahtanut tässä viime päivinä kunnolla esille, mutat nytpä sitä ei enää tarvitse peitelläkään. Esikoiselle kerrotaan viikonloppuna ja nelivuotias hoitaakin varmaan sitten lopun kertomisen ;).

Me asutaan kolmiossa, johon ollaan ajateltu mahtua vielä vuosi tai pari. Myöskään meillä ei pätkätyöperheenä ole juuri nyt intoa ottaa lisää lainaa eikä toisaalta osata vielä edes päättää, missä kaupunginosassa halutaan lopulta asua. Tästä tykätään, mutta isot asunnot tältä alueelta on hinnoiltaan todellakin "way out of our league".

Onko vinkkejä, mistä saa kivoja, nuorekkaita äitiysvaatteita? Kävin tänään hypistelemässä Hennesin mama-mallistoa, mutta kaikki tuolla tuntui jotenkin niin keski-ikäiseltä - tai ei ainakaan minuntyyliseltä :unsure:. Omilla vaatteilla pitänee mennä mahdollisimman pitkään ja sitten yhdistelmällä bleiseri/neuletakkia/nahkatakki + pitkä toppi...

Fb-ryhmästä kiinnostuneet ottakaa yhteyttä minuun :).
 
Lilow,
Mulla iski joskus rv 7:lla karmea hormonifinnikasvusto kasvoihin, mutta sain parannettua sen apteekin Lois Widmerin akneliuoksella sekä aikanaan reseptillä määrätyllä voiteella. Ja tätä saa käyttää raskauden aikana, nimeä en kyllä sitten kuolemaksenikaan muista.

Tsilinut, toivotaan, että ens viikolla olisi suolet paikallaan!

Kevlarsoul,itsekin tätä vaatetusta pohdin ja en todellakaan haluaisi näyttää keski-ikäiseltä, vaikka kolmekymppinen olenkin. Pinterestistä löytyy kivoja ideaoita, kun hakee englanniksi "trendikas äitiystyyli" tai vastaavaa.
 
Lili85, onnea, toivottavasti napakin kehittyy oikeaan suuntaan.

Kevlarsoul. Minäkin jo tänään pari kertaa pomon huoneen ohi kulkiessa mietin, että pitäiskö mennä, mutta jänistin taas.

Housujen kanssa kävi taas hassusti. Mulla oli päällä sellaiset, jotka alkukesästä oli vielä hyvin löysät. No eipä ollu enää. Ja iltapäivästä oli pakko aukasta nappi, kun alkoi niin puristaa. Kuvittelen myös vainoharhaisen, että ihmiset tuijottaa mun mahaa.

Asoksella on ainakin aika paljon mammavaatteita, ja nyt näytti olevan aika paljon alessakin. Ja elloksellakin jotain. Tosin en tiedä onko ne nyt erityisen nuorekkaita nekään. Ja itseäni ärsyttää se, ettei asosin palautus ole ilmainen, vaan maksaa aika paljon Englantiin. Hyvät vinkit kelpaisi itsellekin.
 
Mä taas mietin just eilen että kuinka pitkään pystyy olla kertomatta töissä :) Pohdin jo, että saisiko peiteltyä rakenneultraan saakka, jotenkin tuntuu hyvälle pitää asia pitkään töissä omana tietona. Alkuraskauden mahaturvotus on helpottunut, joten jos ei nyt ihan tiukoissa paidoissa kulje, mitään ei voi vielä huomata. Tosin 2. ultraan on se kuusi viikkoa, mikä voi olla vähän liian pitkä aika :) Muuten meillä lähipiiri ja kaverit siis tietää, esikoiselle kerrotaan myöhemmin, ettei tule niin pitkä odotusaika :)

Minulla on tossa omega3 purkki odottamassa: Olin jo suunnitellut aloittavani ne, mut edelleen kuvottaa iltaisin, niin olen jättänyt välistä. Ajattelin, että hyvin ehtii useamman kuukauden niitä vielä kuitenkin popsia.

Kohta töihin ->
 
Lilow, se voide on Skinoren-nimistä ja ihotautilääkäriltä reseptillä saatua.

Mulla on tänään vaatteina 80denierin legginssit ja sellainen harmaa tyköistuva neuletunika plus nahkatakki. Mieskin aamulla naureskeli, että koskahan joku(oma äitini) alkaa kommentoimaan vaatetustani ja käskee vaihtaan johonkin mammavaatteeseen. Veikkaan, että aika monet mielipahat saan niellä. Toki, silloin kolmekymmentä vuotta sitten äitiystyyli oli sellaista oikeasti mammavaatetta ja taitaa oma äiti elää sitä aikaa.

Juuri junailen duuniin iltavuoroon ja suoraan sanoen vähän jännittää. Napakontrolli on ensi viikolla ja mulla on viimeinen viikko ko.tehtävissä ja aamuvuoro. En siis käytännössä pääse aamuvuoroon ja ultra-aikaa ei pysty muuttamaan. Ja kollegoiden vuorot menee ihan sekaisin, jos taas joudun vaihtamaan vuoroa. Pelkään reaktiota jo etukäteen.
 
Moi :)

Täällä oli asunnoista puhetta. Esikoinen kun aikanaan v.2007 syntyi asuimme 60neliöisessä kaksiossa. Ostimme tämän nykyisen kerrostalo kolmion esikoisen ollessa n. 3v. Tässä asutaan pakon edestä (raha syynä) vielä ainakin 2-4v.. Kyllä tuonne meiän makkariin mahtuu pinnis ja jatkettava.. Alkuun varmaan 2 pinnistä kun ei tuo kakkonen ole keväällä kun sen 1v5kk noin kun vauva syntyy.... Saa nähdä mitä tästä tulee.. :LOL: Esikoisella 8v on oma huone..

Finnejä on tullu naamaan ja yläselkään kamalasti :mad: mulla normaalisti siis todell hyvä iho.. melkee itkettää ku peiliin katsoo :(

Tää valkovuodon määrä on jotain ihan käsittämätöntä o_O Huono olo ja väsymys eivät ole kadonneet minnekään :cry:

16.9 on np ultra :love: äiti tulee mun mukaan, mies ei saanut sovittua töitään..

Viimeks ku kävin neuvolassa ni sain käteeni pelkopolille tehtävän paperinivaskan. Sen pohjalta siis tehdään mulle lähete polille synnytyksen suunnitteluun... Mun synnytykset olleet niin nopeita niin hyvissä ajoin tehdään suunnitelma mitä tehdään tämän kanssa.. (esikoinen 2,5h ja tää toka oli 1h25min josta 20min ehdittiin olla sairaalassa). Ahdistaa ajatuskin alkaa puhua niistä... huoh... :unsure::(


Hipsutin ja toukka 11+5
 
Magdalea, mulla on pari kolme kertaa kanssa ollut samanlaisia yöllisiä vatsa kivuliaasti sekaisin episodeja. Ilmeisesti vatsa sekaisin olotila ei ole harvinainen vaiva.

Iho mulla on ollut suurin piirtein samassa kunnossa kuin tavallusestikin. Muutama hassuun paikkaan tullut silloin tällöin finnejä. Poskiin on ilmestynyt hassuja punaisia läiskiä silloin tällöin mitä ei ole koskaan ennen ollut.

14+5
 
Heippa!
Täällä vielä yksi uusi odottaja ilmoittautuisi mukaan keskusteluun
Viikkoja on nyt kasassa muistaakseni 10+6. Eka ultra ois ens viikolla, ja sitten pääsee vihdoin katsomaan onko mahassa elämää Toista lasta odottelen, esikoinen on kohta 2-vuotias tyttö. Facebook ryhmään olisin myös halukas liittymään ultran jälkeen

Neppula/la 30.3./33-v/2.lapsi/K-SKS
 
Hih, mä oon luovuttanut jo monta viikkoa sitten ja alkanut käyttää pelkästään äitiyshousuja ja leggareita. Kaikki tavalliset housut ja jopa jotkut kuminauhalliset pyjamanhousut ahdistaa niin kamalasti pötsin kohdalta! Saa nähdä minkälainen pyöriäinen musta ehtiikään tulevien kuukausien aikana tullakaan...;)
Mulla on tosissaan pahoinvoinnit nyt ihan viime aikoina helpottaneet, mutta yks tosi ärsyttävä raskausvaiva on tullut varmaan jäädäkseen. Herään joka yö ainakin kerran pissalle ja lähes poikkeuksetta pyörin sen jälkeen tunnin, puoltoistakin, hereillä ennen kuin uni taas tulee. Se on niin ärsyttävää! Onko muita yöpyöriskelijöitä?
Mä taidan laittaa Kevlarsoulille nyt viestiä siitä fb-ryhmästä, taidan uskaltaa liittyä nyt kun viikkoja 14+1...:)
 
Minäkin Ilmoittauduin facebook ryhmään.

Varasin kaverin kanssa Tukholman risteilyn kuukauden päähän. Ja buffan. Onkohan siellä edes mitään syötävää merenelävävaivaiselle? Kasviskaviaaria? Suklaamussea. Vähän Plääh. No mutta ihan kiva varmaan muuten vähän shoppailla ja hengailla ja vaikkapa köllötellä kylpylässä. Toivottavasti silloin ei vielä ole mitään syysmyrskyjä.

Kattelin, että zalandolta oli tullu uusia maternity essentials vaatteita. Pitäisiköhän tilata parit leggingsit ja mekko? Mutta minkä värinen? Musta, punainen vai raidallinen?

14+6
 

Yhteistyössä