~ ~ ~ MAALISVAUVAT 2008 *~Huhtikuussa -08* ~ ~ ~

Iltaa täältäkin. Neiti on yöunilla ja ajattelin tuijottaa Huvilaa ja Huussia! Taitaa Rotarix-rokote väsyttää, kun nukkui ulkona tänään melkein neljä tuntia!! Ei normaalia. Toivottavasti ei tuu mitään kummempia oireita.

Pikkuvaemolle jaksuja oksujen kanssa! Maailman inhottavin lasten ja joskus aikuistenkin tauti.

Täälläkin arki rullaa omalla painollaan, ei mitään kummallista kerrottavaa tai ihmetystä ole ilmassa. Naama punottaa, kun olin lenkillä neidin kans keskipäivällä ja jäin vielä terassille istumaan... Onneks en pala, vaan rusketun. Käsiinkin jäi jo rajat takista.

Nyt iltapalaa masuun, ettei vaan pääsis laihtumaan. Huomenna munkkeja ja nakkeja, miehen kanssa kotona eli ei mitään ihmeellistä.

Misupai
 
Iltaa...

Kauheen monet on ottanu/ottamassa sitä rotavirus-rokotetta, onko teille suositeltu sitä neuvolassa erikseen vai? Mulle ei ainakaan sanallakaan siitä puhuttu, saas nähdä pitääkö siihen sit törsätä...

En pysty nyt enempää kirjottaan mul on Lina sylissä ja töräytti just kakat =)

Ai niin, profiilissa eilen otettu kuva...

:heart: :Ninni ja Lina
 
Ei sit onnistunu mun profiilikuvan vaihto, en ymmärrä mikä siellä taas tökkii...

Mut tässä nyt aijaan kautta sit pari kuvaa Linasta:

http://www.aijaa.com/v.php?i=2018061.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=2018074.jpg

Suurin osa kuvista näköjään liian isoja tiedostokooltaan etten saa tota kautta ladattua :kieh: Ei nyt oikeen suju toi mun kuvien esillepano...

Mitäs ootte touhuumassa tänään? Onko joku lähdössä vappurientoihin? Mama-L taisi ainakin olla... Mä vietän yh-äiti vappua tyttöjen kanssa kun mies on tietysti töissä. Kauheen tylsää. Jos jaksan ni meen käymään kaupungilla lakituksessa ja sit ehkä vapputorilla, tytöt kuitenkin sinne haluaa. Onneks mies oli sentään ottanu huomisen vapaaks etten joudu sillonkin oleen lasten kanssa yksin, pyhänä kun aika matelee muutenkin. Mennään luultavasti Naantaliin syömään ja otetaan ihan rauhassa.

Ippu en tiedä mitä tohon sun baby-blues juttuun osaisin sanoa muuta kun antaa ison lohdutus :hug: :sen ja toivoa sun puolesta että alkais meneen ohi, toivottavasti saat apua ammatti-ihmiseltä!
Ja kun jaksat ni laitatko meidän neidin nimen tonne etusivulle, kiitos.

Nyt tarvii mennä laittaan esikon hiukset kun on lähdössä kouluun. Lina nukahti taas, meille on muodostunu vakkari ilta-yörytmi, nukkumaan 21-22, sit syödään 4-5 tunnin päästä, siitä 3-4 tunnin päästä ja sit ollaan yleensä hetki hereillä kunnes uni tulee taas. Päivärytmi menee sen mukaan miten ollaan liikkeellä ja millä. Mut hienosti menee joka tapauksessa.

Hauskaa vappua kaikille ellen enää tänään mitään kirjottele!

:heart: :Ninni ja Lina 4+6 vkoa
 
Tervehdys pitkästä aikaa!

Loppuraskaus oli niin väsyttävää ja ei juuri oltu edes kotona. Pojat oli mummilla melkein 2viikkoa, hoitaja vaan vaihtui milloin isi milloin mummi ja milloin pappa.
Vihdoin ja viimein sitten meidän pienokainen syntyi 30.3. Neidillä oli komeat mitat 4560g ja 54cm py 36cm. Synnytys meni hyvin, mitään ongelmia ei ollut vaikka niihin varauduttiin tytön suuren koon takia joka selvisi vasta viikko ennen synnytystä.
Neiti on aivan ihana ja erittäin tyytyväinen vauveli. Ei itkeskele ja tissumaito maistuu hyvin. Isoveikat ottivat neidin hyvin vastaan. Edelleen odottelen milloin se mustasukkaisuus iskee.

Tälläiset pikaiset kuulumiset täältä.

piutsuli ja neiti 1kk+pojat
 
Me kotiuduttiin sillon lauantaina sairaalasta. myt alkaa taas elämä palautua normaaliksi, molemmilla pojilla vielä nenä vuotaa, mut aikalailla kunnossa. On päästy jo ulkoilemaan ja se on piristänyt kummasti. Muistona kauhasta sairaalareissusta Leon käsitaipeet ihan tummat vielä ja jalkapohjat haavoilla verikokeiden takia. Korvista tuli vielä kuivanutta verta ja päässä on iso kaljuksi ajettu kohta kanyylista muistuttamassa.. onneksi poika itse on täyttä hymyä, se auttaa unohtamaan nuo kauheudet pikkuhiljaa.

Kävelin eilen pitkän lenkin.,lapset istui tuplarattaissa. Saivat hyvän kyydin, Leo nukku monta tuntia sinä vaunuissa. Käytiin ostaa tuplarattaisiin sadesuoja ja hellyin sit ostaa Leolle ihanan pehmo-tuttinauhan ja sellaisen pehmolelu-seepra soittorasian. Varmaan vähän niinkuin hyvitykseksi kurjista kokemuksista mun pienelle rakkaalle. ippu muuten, sullakohan ne oli samanlaiset tuplarattaat ku meillä (emma jule twin muistaaks..) niin ootko käyttäny paljon ja mitä oot tykänny? Mä oon niihin tosi tyytyväinen kyllä. Jos nyt jotain pitäs harmitella ni aavistus sitä että työntösuuntaa ei voi vaihtaa, lapset on aina nenä eteenpäin. Ei se kyl mitään meinaa ku en tiedä malttasko tuo isompi enää äidin naamaa katsellakaan, kivempi tiirailla näkymiä eteenpäin.

Leon vatsavaivat on muute helpottanu jonkin verran. Johtusko antibioteista et maha toimii. tai sit ku en oo antanu d-tippoja jokapäivä..

Eilen äitini kävi pitkäst aikaa kylässä ja me paistettiin yhdessä munkkeja, nyt herkuttelen tässä.... Hyvää Vapun aikaa kaikille, nauttikaa!

enne ja Leo 7vk
 
Ihan vaan nopsaan tulin toivottelemaan vappuja kaikille ja sen verran D-Vitamiini keskusteluun, että meillä lopetettiin niiden käyttö kans kun tuli niitä masuvaivoja ja ajattelin että pärjätään ilman ainakin tämä kesä aika kun aurinko paistaa ja korviketta menee litrakaupalla niin kyllä se poika pärjää vähemmälläkin! Neuvolasta sanottiin, että kalanmaksaöljyäkin voi kokeilla!

Lauantaina meillä ristiäiset ja vähän kiireeks on pistäny kun niistä oli ensin kränää miehen kanssa eikä huvittanut mitään järjestellä, mutta...ehtiihän tässä vielä! Papin kanssa tavattiin tänään ja hehkutti miten ilosen ja onnellisen oloinen ja näköinen äiti olen, että ihan tarttuu häneenkin! Oh hoi aika hyvin sitä näköjään pystyy hämäämään, koska viime aikoina olen kyllä ollu kaikkea muuta kuin iloinen ja onnellinen :ashamed:

Anyway ihanaa kun aurinko porottaa ja on vappu, nauttikaamme siis!!!
 

Hyvää vappua kaikille!! =)

Mulla tuolla munkkitaikina kohoamassa ja kinkkupannaria illaksi suunnitteilla, ihan kotona iltaa vietellään, mies lähti isomman kanssa just kauppaan ja neiti kiskoo takapihalla uniaan, lämmintä +20 astetta!! Tämmöiset pikaiset kuulumiset täältä! =)

ainiin, enne, joo meillä on nuo Jule Twinit ja olen kyllä tyytyväinen! Sama kuin sinulla, että työntösuunnan muuttamattomuus harmittaa vähän, mutta muutoin ovat todellakin hintansa väärtit, jos kohta enemmänkin! Ehdottomasti hyvät ja riittävät tähän tarkoitukseen, sit ostaisin varmaan jotain "parempaa" jos olisi oikeasti kaksoset, mutta tälleen vauvan ja taaperon kuljetuksiin oikein kätevät, lähes päivittäin tulee käytyä lenkillä niiden kanssa, paitsi tällä viikolla ei olla käyty kertaakaan kun on pihahommia puuhasteltu kun alkaa nuo lumet sulaa lopultakin. Mutta nyt munkkitaikinan kimppuun, ja herkuttelemaan! =)

:wave:

Ippu :heart: Ansku 2kk 3vkoa
 
Hyppää vieraaseen pinoon...

...morjestamaan ja onnittelemaan Ippua :wave: Oltiin samassa pinossa vauvakuumeisten puolella, ja saatiin vauvamme sitten 9 päivän ikäerolla. :D Meille syntyi poikavauva 17.2. Ja meidän esikoisetkin on aika samanikäiset, joten tasatahtiin elämää tallataan. :LOL: Katsotaan ollaanko vielä samassa pinossa sitten taas jos joskus uskaltaudutaan kolmosia yrittämään! :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Hyppää vieraaseen pinoon...

...morjestamaan ja onnittelemaan Ippua :wave: Oltiin samassa pinossa vauvakuumeisten puolella, ja saatiin vauvamme sitten 9 päivän ikäerolla. :D Meille syntyi poikavauva 17.2. Ja meidän esikoisetkin on aika samanikäiset, joten tasatahtiin elämää tallataan. :LOL: Katsotaan ollaanko vielä samassa pinossa sitten taas jos joskus uskaltaudutaan kolmosia yrittämään! :whistle:
Moikkelis moi ja kiitokset onnitteluista! =) Ja samanmoiset lienevät siis paikallaan sinullekin! :flower: =)
Niin, sinä taisit aikonaan plussata sen yhden kierron verran aiemmin kuin minä, mutta ikäeroa ei sitten suuremmin tullutkaan kun tuo meidän pikkuneiti otti vähän etumatkaa tuossa maalimaantulossa, 5 vkoa aiemmin kuin piti!
Jokos teillä uhmaikä vaivaa esikoista? Meillä kun tuntuu esikko aiheuttavan enemmän päänvaivaa kuin tämä pienempi, vaikka toisinpäin minä sen kuvittelin olevan.
Laita vaikka y-viestillä lisää kuulumisia jos jaksat ja haluat =)
 

Yhteistyössä