Mä en ala mitään :( Miksi mulla ei koskaan käy tuuri

  • Viestiketjun aloittaja harmistunut
  • Ensimmäinen viesti
harmistunut
Otin tuossa osaa pariin kilpailuun, jossa toisessa oli palkintona uusi etupiha ja toisessa uusi makuuhuone ja molemmat on mulla ihan kaameita, siis oikeasti ihan kaameita, niin ei ne näköjään raadin mielestä ole tarpeeksi kaameita, kun en edes finaaliin asti päässyt. Mä niin haluaisin jotain uutta ja rahaa ei ole sitä kaikkea tehdä joten nukutaan sitten tuossa ankeaakin ankeammassa makuuhuoneessa, jossa ei ole edes säilytystilaa.

Ikinä en voita mistään mitään, en edes muista milloin olisin jossain arvonnassa voittanut ja kuitenkin moniin arvontoihin osallistunut.
 
"vieras"
Noh, älä välitä. Itse olen voittanut kerran! Se oli vuosi 1986 kun naapurin mumma oli ostanut minulle arvan osuuspankin arvontaan. Olin voittanut siinä sairaalansinisen pankin pipon jossa oli heijastin tupsu :D
 
dsds
Otin tuossa osaa pariin kilpailuun, jossa toisessa oli palkintona uusi etupiha ja toisessa uusi makuuhuone ja molemmat on mulla ihan kaameita, siis oikeasti ihan kaameita, niin ei ne näköjään raadin mielestä ole tarpeeksi kaameita, kun en edes finaaliin asti päässyt. Mä niin haluaisin jotain uutta ja rahaa ei ole sitä kaikkea tehdä joten nukutaan sitten tuossa ankeaakin ankeammassa makuuhuoneessa, jossa ei ole edes säilytystilaa.

Ikinä en voita mistään mitään, en edes muista milloin olisin jossain arvonnassa voittanut ja kuitenkin moniin arvontoihin osallistunut.
Niin, yleensä ihmiset luottavat työtä tekemisen ihmeelliseen voimaan halutessaan jotain, eikä arpajaisiin tai kilpailuihin. Tee työtä, saat rahaa, helppoa kuin heinänteko.
 
"jojo"
Mun mummoni laittoi mun nimissäni arvan yhdessä kesätapahtumassa, olin noin 5v. Voitto osui kohdalle, mutta se sattui olemaan kossuvissy, jonka mummo joutui lipittämään... :D
 
a.p.
Niin, yleensä ihmiset luottavat työtä tekemisen ihmeelliseen voimaan halutessaan jotain, eikä arpajaisiin tai kilpailuihin. Tee työtä, saat rahaa, helppoa kuin heinänteko.
Kuule niin minä teenkin, mutta kun sekään ei ihan kaikkeen riitä, kun tässä talossa on aika paljon sitä tekemistä. Tänä vuonna pitäisi tehdä eteisremppaa, joka on pakko tehdä ennen talvea ja sitten pitäisi kylppäri tehdä kokonaan uusiksi ja sitä ja tätä.
Minä kun en ole mitenkään suuripalkkaisessa työssä, niin ei sitä rahaa kasoittain säästöön jää, vaikka kuinka yrittääkin säästää.
 
a.p.
[QUOTE="jojo";23850860]Mun mummoni laittoi mun nimissäni arvan yhdessä kesätapahtumassa, olin noin 5v. Voitto osui kohdalle, mutta se sattui olemaan kossuvissy, jonka mummo joutui lipittämään... :D[/QUOTE]

:D
 
a.p.
[QUOTE="äiti";23850883]Kyllä toisilla on parempi tuuri kuin toisilla. Anoppini voittanut vaikka mitä rahaa,auton, isoja palkintoja. Itse en voita mitään.[/QUOTE]

Ja jotenkin tuntuu, että ne jotka oikeastaan eivät edes tarvitsisi mitään, niin niillä se hyvä tuuri vasta onkin.

Nyt muistin, että olen voittanut joskus vuonna mitä lie EkaMarketin jossain arvonnassa dinosaurus-pehmolelun ja siitä siis on aikaa ainakin 20 vuotta.
 

Yhteistyössä