mä en tykkää muiden lapsista

  • Viestiketjun aloittaja kiili
  • Ensimmäinen viesti
kiili
mua inhottaa muiden lapset.
se miten ne puhuu/syö/ääntelee/leikkii/"haisee"..siis ei ihan pikkulapset vaan 5-9 vuotiaat..yök.anteeks.en voi tälle mitään vaikka haluaisin..
en tykkää muista lapsista oikeastaan ollenkaa,en oo ollu koskaan lapsrakas
 
vieras
Sama täällä. Itsellä kolme lasta ja krooninen vauvakuume ja omani ovat ihania ja jaksan olla niiden kanssa jne, mutta en vain tykkää toisten lapsista... Se tietynlainen lapsirakkaus puuttuu... En kuitenkaan ole sellainen "ei minun lapseni vaan toisten lapset" -äiti. Tiedän, että omissakin on vikoja vaikka muille jakaa =)
 
Moni muukaan ei. Mä en tiedä itsestäni. Tykkään tosin kivoista lapsista. Omaani varmaan tulen palvomaan, kuten kaikki äidit omiaan vaikka olisi millainen lapsi vain :heart:
Luonto onneksi pitää huolen omistaan, kunhan äiti on terve.
 
Siis ei voi olla totta mitä ihmisiä:O
Toisvottavasti lapseni ei ole kenenkään teidän lasten kaveri ja tuskin kovin hyviä kavereita tulee teidän lapsilla olemaankaan tolla asenteella!!! Meillä on aina omien neljän lisäksi vähintään jokaisella yksi kaveri jollei kaksikin ja musta kaikki lapset on mielettömän ihania... omat tietty ykkösiä useimmiten, mutta kyllä joskus voisin ottaa naapuri kiltin "kallen" meidän "villen" sijaan!!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sama täällä. Itsellä kolme lasta ja krooninen vauvakuume ja omani ovat ihania ja jaksan olla niiden kanssa jne, mutta en vain tykkää toisten lapsista... Se tietynlainen lapsirakkaus puuttuu... En kuitenkaan ole sellainen "ei minun lapseni vaan toisten lapset" -äiti. Tiedän, että omissakin on vikoja vaikka muille jakaa =)
just sama mulla :) en siis pidä omaa lastani "parempana,"on tosi vilkas ja "työläs" lapsi :)
mutta muut ärsyttää..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sama täällä. Itsellä kolme lasta ja krooninen vauvakuume ja omani ovat ihania ja jaksan olla niiden kanssa jne, mutta en vain tykkää toisten lapsista... Se tietynlainen lapsirakkaus puuttuu... En kuitenkaan ole sellainen "ei minun lapseni vaan toisten lapset" -äiti. Tiedän, että omissakin on vikoja vaikka muille jakaa =)
just sama mulla :) en siis pidä omaa lastani "parempana,"on tosi vilkas ja "työläs" lapsi :)
mutta muut ärsyttää..
ja lisään vielä että en mitenkään sitä muille lapsille näytä,lapset jostain syystä vielä tykkäävät musta?!
olen aina kiltti ja kohtelias muiden lapsille.. mutta minkä mä voin tunteilleni??
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Siis ei voi olla totta mitä ihmisiä:O
Toisvottavasti lapseni ei ole kenenkään teidän lasten kaveri ja tuskin kovin hyviä kavereita tulee teidän lapsilla olemaankaan tolla asenteella!!! Meillä on aina omien neljän lisäksi vähintään jokaisella yksi kaveri jollei kaksikin ja musta kaikki lapset on mielettömän ihania... omat tietty ykkösiä useimmiten, mutta kyllä joskus voisin ottaa naapuri kiltin "kallen" meidän "villen" sijaan!!!
Laitoin tohon edelliseen viestiin juuri, että olen tarkkana siitä, etteivät lapset huomaa etten pidä heistä kamalasti. Olen siis iloisena lasten kavereiden kanssa, juttelen jne. ja varmasti ihan kivan äidin maineessa.

Sille ei voi mitään, jos ei useimmista lapsista tykkää, mutta sille voi ettei lasten saa antaa sitä huomata. Eihän se niiden lasten ongelma ole, vaan mun oma.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eihän kaikki aikuisetkaan pidä toisistaan, miksi siis kaikista lapsista pitäisi pitää?
niimpä.
vaikka olenki äiti,en silti oo kaikkien lasten äiti. en oo koskaan ollu "lapsirakas"
ja miks mun pitäisi sellaiseksi muuttua äidiksi tultuani..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sille ei voi mitään, jos ei useimmista lapsista tykkää, mutta sille voi ettei lasten saa antaa sitä huomata. Eihän se niiden lasten ongelma ole, vaan mun oma.
Juur näin. Mua kyllä valitettavasti ällöttää erityisesti semmoiset lapset, joilla on naama täynnä töhnää ja kauheet räkävanat nenän alla. :/ Jos olen jonkun mielestä sen takia paha ihminen, niin so be it.
 
Mullakin kaikesta huolimatta ( mitä tuossa edellisessä pohdinnassani mietin-) lapset tulee syliin istumaan ( jopa ulkomailla-). Mussa on varmaan joku mammatuoksu :D Ja olen erittäin kohtelias kaikilla vieraille lapsille. Sitä paitsi.. edelleen pidän kivoista lapsista niin kuin pidän kivoista aikuisistakin. Sen lisäksi.. vaikka en ole hulluna kaikkiin maailman lapsiin niin tuen mielelläni mm. syöpäsairaiden lasten säätiötä ja vanheimpain sijaiskotia mäkkärin kautta n. eurolla viikossa :D "vai mikä se nyt oli".
 
miamamma
en mäkään pidä yhtään vieraiden lapsista muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. mua siis ärsyttää hillittömästí varsinkin sellaiset röyhkeät kovaääniset kakarat, jotka elvistelee kuin euroopan omistajat mun kodissani. kerjäävät syötävää ja juotavaa. eivät älyä lähteä kotiin kuin ihan suoraan pois ajamalla. tää tosin on kyl vanhempien vika et eivät ole antaneet lapsille kotiintuloaikoja. mun mielestä 2 tuntia on ihan maksiimi mitä voi olettaa kylässä lastaan siedettävän. juu, koskee myös omia lapsiani. juu, eivät koskaan kerjää kylässä mitään, vain vesilasi on lupa pyytää jos on aivan pakko. omiani rakastan yli kaiken ja sen myös heille koko ajan osoitan ja kerron. vieraille lapsille käytökseni on asiallista. en halua kaveerata heidän kanssaan ja oletan heidän kohtelevan minua kuten aikuista kohdellaan: kunnioittavasti. juu, pyydän poistumaan, jos havaitsen huonoa käytöstä. en siedä sellaista ómiltanikaan. miksi siis vierailta kakaroilta`?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eihän kaikki aikuisetkaan pidä toisistaan, miksi siis kaikista lapsista pitäisi pitää?
niimpä.
vaikka olenki äiti,en silti oo kaikkien lasten äiti. en oo koskaan ollu "lapsirakas"
ja miks mun pitäisi sellaiseksi muuttua äidiksi tultuani..?
Siis onko joku väittänyt, että sun pitää muuttua lapsirakkaaksi? En voi olla nauramatta.

 
Meneekö vähä eri aiheeseen... mutta olen itsessäni huomannu sen, että ku jonku toisen ihmisen tavat (pukeutuminen, puhuminen, syöminen...) mua häiritsee, se on vain mun huonosta itsetunnosta johtuvaa!
 
äiti
En minäkään mitenkään erityisemmin pidä toisten lapsista, mutta en nyt suoranaisesti inhoakaan. Omat lapset toki rakkaimpia ja tärkeimpiä.. kyllähän meillä paljon käy lasten kavereita sisällä. Yleensä käyttäytyvät ihan kivasti. Mut se just ärsyttää jos eivät osaa käyttäytyä, tai sit tulee jossain likaisissa vaatteissa meille..tai muuten vain paskaisena, tukka rasvaisena.. tyyliin naamasta näkee päivän ruokalistan. Vanhemmat vois vähä katsoa minkänäköisenä lapsensa päästävät pihalle.
 

Yhteistyössä