mä haluan luopua lasteni huoltajuudesta!!

  • Viestiketjun aloittaja vastatjaaa
  • Ensimmäinen viesti
ja tiedätkö? huoltajuutta on tosi vaikea toiselta oikeudessakaan viedä. mä joskus kävin vähän kyseleen kun olisin halunnut hakea yksinhuoltajuutta, mutta mulle sanottiin että toiselta huoltajuuden eväämistä tapahtuu hyvin harvoin, sitä korkeintaan rajoitetaan ja sillekin pitää olla hyvät perusteet.
 
vastaus
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
kyl lapset on sen tappelun arvoisia.. haet vaan itsellesi tukea ja apua taistoon ystäviltä, omalta suvultas, asianajajalta, soskusta.. :(
mun tuleva ex ei juurikaan lapsia ole koskaan hoitanut ja kuhan nyt uhoaa.Luopuminen on vaan kikka.Sillä menee jauhot suuhun kun sanon että luovun täysin huoltajuudesta...kyllä mä omat rakkaat murut saan pitää.
 
vastaus
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
kyl lapset on sen tappelun arvoisia.. haet vaan itsellesi tukea ja apua taistoon ystäviltä, omalta suvultas, asianajajalta, soskusta.. :(
mun tuleva ex ei juurikaan lapsia ole koskaan hoitanut ja kuhan nyt uhoaa.Luopuminen on vaan kikka.Sillä menee jauhot suuhun kun sanon että luovun täysin huoltajuudesta...kyllä mä omat rakkaat murut saan pitää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vastaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
kyl lapset on sen tappelun arvoisia.. haet vaan itsellesi tukea ja apua taistoon ystäviltä, omalta suvultas, asianajajalta, soskusta.. :(
mun tuleva ex ei juurikaan lapsia ole koskaan hoitanut ja kuhan nyt uhoaa.Luopuminen on vaan kikka.Sillä menee jauhot suuhun kun sanon että luovun täysin huoltajuudesta...kyllä mä omat rakkaat murut saan pitää.
miten meinaat saada huoltajuuden takas jos ukkos meinaa ruveta vaikeeksi? se ei sit olekaan kovin yksinkertainen juttu..
 
vastaus
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja vastaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
kyl lapset on sen tappelun arvoisia.. haet vaan itsellesi tukea ja apua taistoon ystäviltä, omalta suvultas, asianajajalta, soskusta.. :(
mun tuleva ex ei juurikaan lapsia ole koskaan hoitanut ja kuhan nyt uhoaa.Luopuminen on vaan kikka.Sillä menee jauhot suuhun kun sanon että luovun täysin huoltajuudesta...kyllä mä omat rakkaat murut saan pitää.
miten meinaat saada huoltajuuden takas jos ukkos meinaa ruveta vaikeeksi? se ei sit olekaan kovin yksinkertainen juttu..
se on aina vaikee.tää kaikki on niin hankalaa ja inhottavaa.Tietää että lapset on mulle kaikki kaikessa ja sen takia uhkailee mua niillä kun ei muuta keksi....
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vastaus:
mun tuleva ex ei juurikaan lapsia ole koskaan hoitanut ja kuhan nyt uhoaa.Luopuminen on vaan kikka.Sillä menee jauhot suuhun kun sanon että luovun täysin huoltajuudesta...kyllä mä omat rakkaat murut saan pitää.
No ei sun tossa tilanteessa tarvitse mistään huoltajuudesta luopua. Käyt hakemassa läjän matkaesitteitä ja selaat niitä antaumuksella niin, että miehesi varmasti huomaa. Sitten toteat miehelle, että joka toinen viikonloppu et kyllä voi lapsia luoksesi ottaa, koska monet matkat näyttää osuvan kahden viikonlopun yli. Kysyt mieheltä, että oisko kerran kuussa hyvä ja viikko kesällä. Lisäksi sovit etukäteen jonkun ystäväsi kanssa puhelinsoitosta ja miehesi kuullen sitten soitat ystävällesi ja olet sopivinasi bailaamaan lähdöstä heti, kun mies on lapsineen muuttanut pois eikä sulla ole enää lapsenvahtiongelmia.

 
yh-äiti
Älä missään nimessä luovu huoltajuudesta!!! Annat sillä vain miehellesi lisää valttikortteja kiusata sua. Kun kerran on luovuttanut huoltajuuden toiselle kokonaan, se on vaikea enää saada takasin.
 

Yhteistyössä