Mä haluun mein koirasta eroon,mä en jaksa sitä=(

  • Viestiketjun aloittaja kaduttaa koiran otto
  • Ensimmäinen viesti
Samajuttu
Tai mua ei muuten ärsytä koira tai en oo kyllästyny siihen.mut se on alkanu kuseksia lastenhuoneeseen ja patjoille..:mad: oli anoppilassa vähän aikaa lomalla ja kun sieltä tuli takas tää pissaaminen alko.
 
ap
koirassa ei sinänsä ole mitään vikaa mutta mä olen vaan totaalisen kyllästynyt siihen.En olisi uskonut näin käyvän.Mutta kyllä koirakin varmasti vaistoo etten välitä siitä=(
 
koirallinen kans
Meilläkin on ollut koiran kanssa ongelmia varsinkin lapsen syntymän jälkeen, mutta koirassa itsessään on harvoin vikaa, kyllä se omistajassa yleensä on... Meillä mielenosoitukset päättyivät älyä vaativien tehtävien lisäämiseen ja ylipäänsä "laatuajan" lisäämiseen koiran kanssa.
 
älä ota jos et pysty huolehtimaan
Olisi ennen kaikkea koiran etu päästä kotiin, jossa siihen ei kyllästytä noin mitättömästä syystä. Noin äkkiä kyllästyvän ei kannata ottaa lemmikkiä.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Samajuttu:
Tai mua ei muuten ärsytä koira tai en oo kyllästyny siihen.mut se on alkanu kuseksia lastenhuoneeseen ja patjoille..:mad: oli anoppilassa vähän aikaa lomalla ja kun sieltä tuli takas tää pissaaminen alko.
Meillä koira kuseksi patjoille silloin, kun sillä oli valeraskaus. Merkkas jotenkin reviiriään, loppu sitten, kun valeraskauskin meni ohi. Voi olla kyse toki vaikka pissatulehduksesta....
 
Uskon että aika moni myy kyllästymisen vuoksi, apula on täynnä ilmoituksia, joissa myydään eri ikäisiä koiria ja syynä: muuttunut elämäntilanne, vauvan syntymä yms. Mielestäni suurin osa noista luopuu koirastaan kyllästymisen vuoksi..kyllästyy ulkoiluttamiseen, siivoamiseen, kuka mihinkin :| Mutta se on koiran etu että kyllästynyt hommaa tälle uuden kodin ja toivottavasti omaa sen verran ihmistuntemusta, että koira tosiaan pääsee parempaan kotiin, pahempihan olisi vain laiminlyödä koiraa saati sitten piikittää kyllästymisen vuoksi :(
 
f
Alkuperäinen kirjoittaja Duunarin eukko:
Uskon että aika moni myy kyllästymisen vuoksi, apula on täynnä ilmoituksia, joissa myydään eri ikäisiä koiria ja syynä: muuttunut elämäntilanne, vauvan syntymä yms. Mielestäni suurin osa noista luopuu koirastaan kyllästymisen vuoksi..kyllästyy ulkoiluttamiseen, siivoamiseen, kuka mihinkin :| Mutta se on koiran etu että kyllästynyt hommaa tälle uuden kodin ja toivottavasti omaa sen verran ihmistuntemusta, että koira tosiaan pääsee parempaan kotiin, pahempihan olisi vain laiminlyödä koiraa saati sitten piikittää kyllästymisen vuoksi :(
ei muuten kaikilla... vauvan syntyminen ja muuttunut elämäntilanne voi olla oikeesti syy. mä rakastan meidän koiraa enkä ole siihen tympääntynyt mutta nyt kun menin töihin (eli elämäntilanne muuttui) tuntuu ettei ole yksinkertaisesti aikaa ja jaksamista enää koiralle! ei jaksa lenkittää samaan malliin tai keksiä virikettä. sääliks käy koiruuttaa kun ei aika riitä. sen takia mä HARKITSEN luopumista, en tiedä kuitenkaan että raaskinko...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
pitäisi sitä koiraa ottaessa ottaa huomioon että siihen sitoutuu yli 10vuodeksi näin yleensä,ja elämäntilanteet tulee varmasti muuttumaan..

meillä on ollut aikasemminkin koira joka oli meillä pentuikäisestä kuolemaansa asti(15v) että tiedän kyllä mitä koiran ottaminen merkitsee.Nyt tämä kyllästyminen onkin tullut ihan yllättäin enkä itsekään ymmärrä sitä!
 
Mulla oli vähän samanlaisia fiiliksiä ja myin meidän koiran just pari viikkoa sitten. Päällimmäisenä syynä oli ajanpuute ja jatkuva huono omatunto koiran takia.
Lisäksi myyntipäätöstä helpotti se että koira oli äärettömän herkkävatsainen vehnäallergikko ja ripuloi pisin lattioita jos sai pienenkin palan esim. leipää tai makaronia :x
Koira pääsi hyvään kotiin jossa sille on aikaa ja parempi kaikille näin. Näillä loskakeleillä ei ole harmittanut yhtään ettei tarvi lähteä pissattamaan koiraa ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Mulla oli vähän samanlaisia fiiliksiä ja myin meidän koiran just pari viikkoa sitten. Päällimmäisenä syynä oli ajanpuute ja jatkuva huono omatunto koiran takia.
Lisäksi myyntipäätöstä helpotti se että koira oli äärettömän herkkävatsainen vehnäallergikko ja ripuloi pisin lattioita jos sai pienenkin palan esim. leipää tai makaronia :x
Koira pääsi hyvään kotiin jossa sille on aikaa ja parempi kaikille näin. Näillä loskakeleillä ei ole harmittanut yhtään ettei tarvi lähteä pissattamaan koiraa ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla.
kauanko koira oli teillä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Mulla oli vähän samanlaisia fiiliksiä ja myin meidän koiran just pari viikkoa sitten. Päällimmäisenä syynä oli ajanpuute ja jatkuva huono omatunto koiran takia.
Lisäksi myyntipäätöstä helpotti se että koira oli äärettömän herkkävatsainen vehnäallergikko ja ripuloi pisin lattioita jos sai pienenkin palan esim. leipää tai makaronia :x
Koira pääsi hyvään kotiin jossa sille on aikaa ja parempi kaikille näin. Näillä loskakeleillä ei ole harmittanut yhtään ettei tarvi lähteä pissattamaan koiraa ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla.
kauanko koira oli teillä?
Reilut 3 vuotta.
 
Jos todella tuntuu siltä ettei riitä into koirasta huolehtimiseen niin tietenkin etsit sille uuden, hyvän kodin.

Mitä sitä turhaan koiraa pitämään jos ei siitä edes nauti.

Toivottavasti koiruus saa pian uuden kodin jos luopumaan hänestä päädytte.
 
Gluteus maximus
mikä koira ja onko sisäsiisti ja tottunut lapsiin? Minä voin ottaa. Meillä olisi tilaa ja tarvetta koiralle. Kaveriksi Labradorinnoutajalle.

Meiltä saa rakkautta ja paljon ulkoilua !
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
mikä koira ja onko sisäsiisti ja tottunut lapsiin? Minä voin ottaa. Meillä olisi tilaa ja tarvetta koiralle. Kaveriksi Labradorinnoutajalle.

Meiltä saa rakkautta ja paljon ulkoilua !

Mä en ole vielä päättänyt että luovunko koirasta..Meillä muu perhe ei halua luopua koirasta mutta ei sitä kyllä muut hoida kuin minä..
 

Yhteistyössä