Mä kaipaan kevättä!

[QUOTE="Piika-äiti";25716758]Jokohan kuivatut herneet itäisivät herkullisiksi herneenversoiksi? Niitä rivi ikkunalaudalle? Ja ehkä joku ruukkuyrttikin uuteen multaan kasvamaan.[/QUOTE]

Eiköhän, meillä on pari kasvilamppua olkkarissa.
 
Minäkin kaipaan. Eilen lumihangessa tarpoessa tuli taas muistutus, että lumi on märkää ja kylmää enkä pidä siitä yhtään. Tosin lisäyksenä, että kaipaan sitä kevään vaihetta, jossa maa on jo sula, eikä vetistä ja niljakasta, koirankakat kelluu ohi kun on kävelyllä... vaan sitä kun ilmakin reilusti lämmin... Voi sitä ihanuutta, kun saa katupölyä hengitellä!
 
Mä luulen että meen käymään huomenna meidän paikallisessa kierrätyskeskuksessa, kattelemassa oisko siellä mitään keväistä. Ja ostan niitä tulppaaneita ;)

Ja ihan joka vuosi aina helmikuun loppupuolella, mulla alkaa tökkiä tämä lumi ja talvi.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM;25716983:
Mä luulen että meen käymään huomenna meidän paikallisessa kierrätyskeskuksessa, kattelemassa oisko siellä mitään keväistä. Ja ostan niitä tulppaaneita ;)

Ja ihan joka vuosi aina helmikuun loppupuolella, mulla alkaa tökkiä tämä lumi ja talvi.
outo! se johtuu myös näistä valon (täällä suomessa)tuomista säteistä jotka vaikuttaa! IHAN normaalia!
 
"shihtzu"
Minäkin odotan kevättä, kaikkein ihaninta on lumien sulaessa tutkia tuota pihaa ja odottaa milloin kevätkukat orastaa. Minä tuijottelen päivittäin noita penkkejä ja oikein odotan :D
Keväisin mulle iskee kauhea puutarhainspiraatio, mutta se valitettavasti katoaa kesän tullessa :)
 

Yhteistyössä