mä olen niin vihainen!

  • Viestiketjun aloittaja jumissa
  • Ensimmäinen viesti
jumissa
kyselin jo alkuviikosta mieheltäni onko hälle ok että menen kahden ystäväni kanssa kuuntelemaan yhtä esiintyjää. hän sanoi ettei halua että menen mutta päätös on minun. olen aina kotona,juuri koskaan pääse mihinkään. ja nyt ollaan juuri pois kotona,n.20km päässä.. mulla ei ole ajokorttia,ei rahaa tilillä..miehellä auto,rahaa tilillä.
nyt hän sanoo että mee bussilla.. juu-u,,millä rahalla,ja tietää ettei mulla ole seutulippua!
sanoo että jos en halua olla perheeni kanssa niin mee bussilla! siis täh,kokoajan olen heidän kanssaan.kyse on yhdestä vapaaillasta.
nyt hän on mulle suuttunut!:-O
hän ei halua mua viedä autolla kotiin,niin että pääsisin iltaa istumaan.eikä todelllakaan anna rahaa:(
 
..
Millasissa suhteissa te oikein elätte?! Tosi tasapuolisen ja onnellisen kuulonen suhde...eikä vissiin ole vain aainutkertainen tilanne. Oikeasti: ei ihmiset kohtele toisiaan noin, jos asiat on kunnossa. Kannattas ehkä keskittyä miettimään asiaa laajemmin, kuin olemaan vaan vihainen tosta tapahtumasta.
 
hui..
peesaan muita, eli kuullostaa kyllä aika hurjalta, että miehesi sua noin kohtelee. Toki taustoja tuntematta on vaikea tuomita, mutta ei hyvänen aika, miten miehesi sinua kohtelee... Montako lasta teillä on, pitkäänkö olette olleet, ja onko mies aina kohdellut sinua noin? en tiedä kyllä miten pitkään tuollasessa suhteessa jaksaisin itse olla... voimia ja mieti kannattaako tuollaisen miehen kanssa ylipäätään jatkaa suhdetta!
 
mies pellolle
oksettavaa, nyt otat vastuun (ja vapauden) itsestäs ja elämästäs. Äijä on paska ku käyttäytyy tollain mut sä oot vajaa et annat sille tommosen mahdollisuuden. Ehkä et pääse tähän konserttiin mut sulla on suurempi ongelma käsissäs kun pelkästään yks vapaailta. Mä en olis tollasessa suhteessa sekunttiakaan.
 
Mietihän vähän
juuri tämän takia pitää aina olla omat rahat ja omat menot! Kuka jää miehen kukkarolle ja kotiin kyhjöttämään vuosiksi! Vaikka lapsia onkin niin elämä jatkuu ja kyllä se on ihan itsestä kiinni jos tuollaiseen elämään suostuu ja jää kotiin ja vielä ilman rahaa, ajokorttia jne jne. Huh huh!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mietihän vähän:
juuri tämän takia pitää aina olla omat rahat ja omat menot! Kuka jää miehen kukkarolle ja kotiin kyhjöttämään vuosiksi! Vaikka lapsia onkin niin elämä jatkuu ja kyllä se on ihan itsestä kiinni jos tuollaiseen elämään suostuu ja jää kotiin ja vielä ilman rahaa, ajokorttia jne jne. Huh huh!
aina ei työpaikka ole itsestä kiinni,ajokortin haluan mutta ei ole varaa:(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mietihän vähän:
juuri tämän takia pitää aina olla omat rahat ja omat menot! Kuka jää miehen kukkarolle ja kotiin kyhjöttämään vuosiksi! Vaikka lapsia onkin niin elämä jatkuu ja kyllä se on ihan itsestä kiinni jos tuollaiseen elämään suostuu ja jää kotiin ja vielä ilman rahaa, ajokorttia jne jne. Huh huh!
aina ei työpaikka ole itsestä kiinni,ajokortin haluan mutta ei ole varaa:(
menitkö alta parikymppisenä varakkaan miehen kanssa naimisiin?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mietihän vähän:
juuri tämän takia pitää aina olla omat rahat ja omat menot! Kuka jää miehen kukkarolle ja kotiin kyhjöttämään vuosiksi! Vaikka lapsia onkin niin elämä jatkuu ja kyllä se on ihan itsestä kiinni jos tuollaiseen elämään suostuu ja jää kotiin ja vielä ilman rahaa, ajokorttia jne jne. Huh huh!
aina ei työpaikka ole itsestä kiinni,ajokortin haluan mutta ei ole varaa:(
menitkö alta parikymppisenä varakkaan miehen kanssa naimisiin?
en! ihan olen tottunut töitä tekemään ja pienellä pärjäämään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mietihän vähän:
juuri tämän takia pitää aina olla omat rahat ja omat menot! Kuka jää miehen kukkarolle ja kotiin kyhjöttämään vuosiksi!
Tai vaihtoehtoisesti täyspäinen mies, joka ei halua lukita vaimoa kotiin eikä käytä rahaa vallan välineenä...

T: eräs, joka on vuosia ollut "miehen kukkarolla" mutta pääsee ulos lähes aina halutessaan (ja silloinkin kun ei pääse, ei estäjänä ole mies)
 
ap
ja nää on mun ainoat ystävät,ei hekään aina saa järjestymään niin että pääsisivät:( hitsi kun on paha mieli! mies ruinasi äsken pusua.. "mitä sä haluut että mä teen?" kysyi..hohhoijaa
 

Yhteistyössä