mä olen niin vihainen!

  • Viestiketjun aloittaja jumissa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
MELKEIN tekisi mieli järjestää palstakeräys, että ap pääsee viihteelle :)

Missäpäin asut? Jospa saataisiin sulle kyyti.
:D kaunis ajatus! halaus.
mut en ole täältä ruinaamassa mitään:)
Ei, en tarkoittanutkaan että ruinaisit täältä mitään :), mutta tuli vaan paha mieli sun puolesta ja sellainen olo että jos olisit mun kaveri, niin laittaisin samantien sun tilille rahaa ja lähettäisin mieheni kuskaamaan sua :D :hug:
 
käykö miehesi missään?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja nää on mun ainoat ystävät,ei hekään aina saa järjestymään niin että pääsisivät:( hitsi kun on paha mieli! mies ruinasi äsken pusua.. "mitä sä haluut että mä teen?" kysyi..hohhoijaa
Sano että mitä jos käyttäytyisit kuin mies etkä kuten kypsymätön teini että kaveritkin nauraa kun sä et uskalla päästää mua mihinkään.Ja paitövei,unohda saunailtas.
 
hui
Palstakeräys oli kyllä hieno ajatus. Voisin osallistua eurolla, parilla :) Sehän olis hyväntekeväisyyttä.

Mutta siis oikeasti, kyllä sun on päästävä menemään. Lähde, keinolle millä hyvänsä!
 
vieras
Keräys? Joo, ehkä tuen mielummin jotain muuta kuin naista joka perustaa vapaaehtoisesti perheen k-pään kanssa. Esim. sellaisia jotka ovat itse täysin syyttömiä ahdinkoonsa.
 
Onpas ilkee mies sulla.. :/ Mä lähtisin heti heittään sua jos asuisit lähistöllä. Äidillä on myös oikeus käydä joskus ystäviensä kanssa jossain.. Pystyiskö joku sun ystävä lainaan sulle rahaa/ hakemaan sut sieltä?

Kowalskin keräys oli myös hyvä idea.. :flower:
 
Samalla suunnalla?
Oletko menossa Rotuaari Piknikkiin Oulussa?

Voi kamala, mikä mies. Se siis pitää sua rahan avulla sidottuna. Normaali mies ei toimi noin. Nyt sanon sulle, että

JÄTÄ SE SIKA PASKA!!
 

Yhteistyössä