Mä oon niin pettynyt ja vihainen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Suhteessa on pitkään ollut ongelmana miehen haluttomuus. Aina miehen puhumattomuus joka ei siis koske muihin ihmisiin liittyviä asioita, hyvin löytyy sanat ja tahro puhua, mutta kun on kyse avioliitosta, minusta/meidän suhteesta mies on joko hiljaa tai sanoo en tiedä kaikkiin kysymyksiin.

Miten ihmeessä ratkon parisuhteessa ongelmat yksin?

Nyt olen kuulemma päättänyt jättää hänet ja kerään aineistoa että pääsen hänestä eroon.

Vuosia on puuttunut esileikit seksistä, seksiä on tosi harvoin, mies ei ikinä kehu mun ulkonäössä mitään, vaikka tietää kuinka muhun vaikuttaa hänen haluttomuus. en edes enää muista montako vuotta siitä on kun mies suuteli mua, lopettaa aina pikku pusuun ja muuta on turha yrittää. Ollaan kuin kämppikset.

Mua ahdistaa koko tilanne, en saa millään muotoa tästä avioliitosta sitä mitä tarvitsisin.

Koen että hän ei välitä minusta yhtään, hän ei halua mua (sehän on täysin selvä), ilmeisesti minun ulkonäössä ei ole mitään mistä mies tykkäisi.

Äsken kun sanoin että mun ystävät on paljon lyhyemmän aikaa odottanut suhteissaan että tilanne muuttuis, molemmilla oli lapsi 3v , meillä on jo 9v eikä näköjään ole mihinkään tilanne muuttumassa, ai paitsi pahemmaksi tietenkin. Mutta joka tapauksessa mies huusi mulle turpa kiinni!-


nykyään menee jopa kuukausia ilman seksiä, ennen se oli viikkoja.Eipä tee itsellänikään mieli.

Lisäksi mies mitätöi mun tunteet täysin. Jos sanon ettei hän ole vuoteen ainakaan sanonut mille mitään kaunista, miin.mies väittää että on sanonut.

Alkuun puhuin vähän väliä miehen haluttomuudesta ja että hakis apua siihen. Sitten luovutin,olin 4kk täysin hiljaa aiheesta, seuraavalla kerralla kun kysyin miksi ei ole vieläkään käynyt verikokeissa selvittämässä onko testosteroni ongelma. Mies vastasi: mä oon luullut että meillä ei ole ongelmaa

No vitt* jos tilanne ei oo muuttunut mihinkään niin miten se ongelma häviää sillä että on hiljaa?

En jaksa tällästä enää
 
Avioliittoon ja parisuhteeseen kuuluu seksi (ellei toisin ole sovittu jo suhteen alussa tai myöhemmässä vaiheessa siten, että asia on kummallekkin ok). Mikäli toinen osapuoli seksistä kieltäytyy pitäisi hänen antaa toiselle osapuolelle vapaus hakea seksinsä sitten toisaalta. Mikäli tällainenkaan järjestely ei miellytä, niin siiten ei taida jäädä muuta vaihtoehtoa kuin lähteä eriteille.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Hommaa hänelle penisrengas, hän saa jälleen erektion ja sinä saat nauttia suuremmasta kullista kuin miehelläsi toimivana olikaan.
Mikäli ylläoleva ei auta niin lekurista saa pillerit vaivaan, ja jatkossa resepti uusiutuu puhelinsoitolla.
 
vierailija
Itsekin kärvistelin aluksi, mutta sitten tein muutakin kuin.
Mielestäni kaikki voittaa, kun käyttää vähän apua.
Ja miten pienestä kiinni, yksi halpa kumirinkula riitti itselleni.
Lisäksi kyrpeliinipillerit maksavat vain 5€ per pakkaus koska ovat kelakorvattavia. 100mg on varmaankin sopiva annos hälle.
 
vierailija
Voi olla että ongelma on aivan liian suuri isku miehesi miehuudelle ja hän kokee että on tarpeeksi lyöty jo ennen valitusvirttäsi.
Ehkä jo pelkät sanavalintasi satuttavat paljon enemmän kuin luuletkaan.

Sinun pitäisi olla tukena eikä vaatimassa sinulle kuuluvaa jäykkää kyrpeliiniä HETI.
 

Yhteistyössä