Mä valmistuin tänään!!!!!!!!

[QUOTE="vieras";23486832]Mitä eroa on kokilla ja suurtalouskokilla ?[/QUOTE]

Kokit tekee ns. hienompia ruokia ja ovat töissä yleensä ravintoloissa. Suurtalouskokit tekee töitä koulujen, sairaaloitten yms. keittiöössä. Määrät on isompia ja ruoat ihan perusruokaa.

Meillä ainaki oli kuitenkin osana koulutusta jonkin verran ravintolapuolta.
 
Mä yhdessä vaiheessa mietin, että jos olisin käynyt vuoden lisää koulua ravintola-alalla niin olisin saanut myös kokin paperit, mutta houkutti hoitotyö liikaa niin jäi se.
Jossain vaiheessa ravintolakokki ja suurtalouskokki yhdistyy, näin vihjasi opettaja. Joten ammattitutkinto seuraava sitten :rolleyes: Onko hoitotyö nyt sinun alaa? :) Itte oon onnellinen kun tiedän olevani oikealla alalla :)
 
Jossain vaiheessa ravintolakokki ja suurtalouskokki yhdistyy, näin vihjasi opettaja. Joten ammattitutkinto seuraava sitten :rolleyes: Onko hoitotyö nyt sinun alaa? :) Itte oon onnellinen kun tiedän olevani oikealla alalla :)
On hoitotyö mun ala, mutta niin on ravintola-alakin. En mä ole keittiötä hylännyt ja olen valmis tekemään töitä myös siellä.
 
[QUOTE="vieras";23487199]Onnea! :flower:
Mutta todistus on kyllä paska :D Minä myös suurtalouskokki, keskiarvo 4,9 :p[/QUOTE]

Toisen asteen arvosteluasteikko on nykyään 1-3 eli ei todellakaa ole ap:lla mikään paska todistus.
 

Yhteistyössä