Määrääkö puolisosi pukeutumisestasi?

Meillä mies on muuttunut koko suhteemme ajan vaativammaksi pukeutumiseni suhteen. Hän toivoo että pukeudun nuorisovetimiin vaikka minulla on ikää jo 35 ja olen synnyttänyt kaksi lasta. Kummankin raskauden aikana painoa tuli lisää lä'hes 30 kg joten varsinkaan vatsan venyminen ei ole sujunut jälkiä jättämättä. Koenkin olevani pelle vatsan paljastamissa vaatteissa. toisaalta toivoisin kyllä että voisin miellyttää miestäni muttaa toisaalta haluaisin pukeuta kuntoni/ikäni mukaan.


Siis, miten teillä? Pukeudutko "seksikkäästi"vain jos miehesi sitä vaatii? Koetko pukeutumisesi ongelmaksi kuten minä?

Meillä suurin osa ongelmista aiheutuu siitä etten halua pukeutua kuin mieheni haluaa =(((
 
Meillä kyllä miestä ei puutu mun pukeutumiseen millään tavalla, mää kyl puutun hänen ;) tai oikeesti mies kysyy multa monesti et mitä hän laittaa ja onko hyvä! Mun pukeutumista kehuu aina tyylikkääks ja myös seksikkääksi. Mäki oon synnyttäny ja kiloja jäi 5 :ashamed: ja nyt neki lähtee kesäksi, viikko painonvartijoita takana. Mä tykkään pukeutua kauniisti ja seksysti, ja sehän miestä ilahduttaa mutta ei oo koskaan siihen mua pakottanu. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2004 klo 00:21 Tuuliviiri kirjoitti:
Meillä mies on muuttunut koko suhteemme ajan vaativammaksi pukeutumiseni suhteen. Hän toivoo että pukeudun nuorisovetimiin vaikka minulla on ikää jo 35 ja olen synnyttänyt kaksi lasta. Kummankin raskauden aikana painoa tuli lisää lä'hes 30 kg joten varsinkaan vatsan venyminen ei ole sujunut jälkiä jättämättä. Koenkin olevani pelle vatsan paljastamissa vaatteissa. toisaalta toivoisin kyllä että voisin miellyttää miestäni muttaa toisaalta haluaisin pukeuta kuntoni/ikäni mukaan.


Siis, miten teillä? Pukeudutko "seksikkäästi"vain jos miehesi sitä vaatii? Koetko pukeutumisesi ongelmaksi kuten minä?

Meillä suurin osa ongelmista aiheutuu siitä etten halua pukeutua kuin mieheni haluaa =(((
Aika outoa! Itselläkin jo ikää on ja juuri ostin lantiofarkut, mutta ihan omasta aloitteestani, miehellä ei ole siihen sanavaltaa, ehkä makutuomarina hänät joskus käytän, josolen itse hiukan epävarma. Koeta löytää oma tyylisi, joka ei varmaan ole se nuorekas, jos olosi tuntuu niissä huonolta,, mutta rohkeasti vaan äläkä anna miehesi liikaa määräillä!
 
Cressida
ex mies nosti aina metelin jos lähdin vapaalle yksin ja laitoin hameen päälle. siis pääasiassa aina nousi meteli jos hän ei ollut seurassani ja laitoin jotain hiukankin seksikkäämpää päälleni \|O mutta kun yhdessä mentiin ei kyllä kuulunut valituksen sanaa jos laitoin esim. minihameen ja korkeakorkoiset kengät.

 
viima76
Meillä mun mies ei edes huomaa mitä laitan päälle! Häntä ei mun pukeutuminen kiinnosta vaikka kysyisinkin mielipidettä, hän sanoo aina et hyvä on! Toisaalta hyvä mut toisaalta rasittaa.. Olis kiva jos sanois joskus jotain muuta..
 
Ei määrää, saan pukeutua niinkun tykkään ja oman mieleni mukaan. Ja jos yrittäisi määräille, pukeutuisin varmalla mummon vanhaan rukan tuulipukuun, en siedä tuollaista!! Ilmaisee kyllä kun on tyytyväinen näkemäänsä, ja usein kysyy minulta neuvoa omaan pukeutumiseensa. =)
 
alannah
Ei meillä kumpikaan määrää miten toisen pitää pukeutua. Mieheni kyll osaa pukeutua tilanteen mukaan ja saattanee multa sit kysyä mielipiteen ja oon saattanu sanoa suoraan oman, pienen mielipiteeni... Meillä eletään sulassa sovussa pukeutumisen kans.

Miksi hän määrää sua pukeutumisessa? Mikset ite sano takas hänen pukeutumisessa tai oot menemättä hanen kans yhtää mihinkää ku pitää vain tuomaroida liian tarkkaan... Ohan ny tuollanen hieman loukkaavaa! :'(
Voimia ja pärjäile ja toivottavasti saat miehesi kuriin tuomaroimisesta vaatteitten suhteen. :)

 
Snoopi
No, jopas on miehesi määräileväinen.Meillä se taitaa olla hieman toisinpäin että tulee katsottua tuon miehen pukeutumisen perään jos esim.ollaan menossa johonkin ja pitää pukeutua vähän paremmin muuten saa kyllä ottaa ihan rennosti.Mielestäni jokaisella on oikeus puketua oman "stailin"mukaan.Se vielä että en oikein ymmärrä miksi pitäis nuorisovetimiin pukeutua kun sullakin jo kummenkin ikää(saman verran kun meikäläisellä).Kyllähän esim.jotain lantiofarkkuja vanhemmatkin voi pitää mutta kyllä se ikä tuo oman säväyksen ja luonteen pukeutumiseen.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2004 klo 10:13 viima76 kirjoitti:
Meillä mun mies ei edes huomaa mitä laitan päälle! Häntä ei mun pukeutuminen kiinnosta vaikka kysyisinkin mielipidettä, hän sanoo aina et hyvä on! Toisaalta hyvä mut toisaalta rasittaa.. Olis kiva jos sanois joskus jotain muuta..
Peesaan. Täällä sama tilanne.
 

Yhteistyössä