maidoton juusto???

jepjep, soijajuustoja ainakin löytyy!
hyvinvarustetuista ruokakaupoista saa. ei tietenkään käyttäydy ihan samalla lailla kuin tavis-juusto mut hyvää on ja voi höyläillä leivän päälle. ei tosin esim. sula kuumentaessa. on myös pikkuisen kalliimpaa kuin tavis juustot. löytyy ainakin paria eri makua. ainakin k-kaupoissa ja sokoksessa olen näitä tavannut. joko ihan juustohyllystä tai sit jostain "eko/luomu" hyllystä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 23:05 Vilja84 kirjoitti:
jepjep, soijajuustoja ainakin löytyy!
hyvinvarustetuista ruokakaupoista saa. ei tietenkään käyttäydy ihan samalla lailla kuin tavis-juusto mut hyvää on ja voi höyläillä leivän päälle. ei tosin esim. sula kuumentaessa. on myös pikkuisen kalliimpaa kuin tavis juustot. löytyy ainakin paria eri makua. ainakin k-kaupoissa ja sokoksessa olen näitä tavannut. joko ihan juustohyllystä tai sit jostain "eko/luomu" hyllystä.

niinpä "hyvinvarustetuista" mutta ei kaikista pienistä lähikaupoista.
Kerropa nimet ja firmat niin voi vihjata kauppialle että josko voisi tilata, kun meidän kauppias on aika nihkeä tilaamaan mitään erityistuotetta ja varsinkaan ottamaan itse siitä mitään selvää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 23:05 Vilja84 kirjoitti:
jepjep, soijajuustoja ainakin löytyy!
hyvinvarustetuista ruokakaupoista saa. ei tietenkään käyttäydy ihan samalla lailla kuin tavis-juusto mut hyvää on ja voi höyläillä leivän päälle. ei tosin esim. sula kuumentaessa. on myös pikkuisen kalliimpaa kuin tavis juustot. löytyy ainakin paria eri makua. ainakin k-kaupoissa ja sokoksessa olen näitä tavannut. joko ihan juustohyllystä tai sit jostain "eko/luomu" hyllystä.
Minäkin kaipailisin juustojen merkkejä....Prismasta aikaisemmin olen kysellyt maidottomia juustoja, mutta tarjolla oli vain tofu-juustoa ja prismassa kuiteskin aika suuri valikoima juustoissa, niin ei silti löytynyt meille sopivaa :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2006 klo 14:22 Vilja84 kirjoitti:
jos nyt oikein muistan niin tämä juusto mitä tarkoitan on Makrobioksen valmistamaa tai ainakin maahantuomaa. Makuina Edamer ja Cheddar.
Kiitos, täytyypä lähteä kauppaan tämän tiedon kanssa! :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2006 klo 14:22 Vilja84 kirjoitti:
jos nyt oikein muistan niin tämä juusto mitä tarkoitan on Makrobioksen valmistamaa tai ainakin maahantuomaa. Makuina Edamer ja Cheddar.
Makrobios Oy
Reilun kaupan tuotteiden tuontia
Hangontie 529 b
10660 Tammisaari
p. 019-204 456, f. 019-204 443

 

Yhteistyössä