Maisa Torppa, kohukaunotar?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mun mielestä on tosi typerää haukkua ihmistä jota ei edes tunneta.
Tiedä vaikka Maisa oliski ihana ja just sopivaa vaimomatskua!:coffee:

Mun mielestä Maisa näyttää nätiltä ja pirtsakalta emännältä!:)
 
vierailija
Mun mielestä on tosi typerää haukkua ihmistä jota ei edes tunneta.
Tiedä vaikka Maisa oliski ihana ja just sopivaa vaimomatskua!:coffee:

Mun mielestä Maisa näyttää nätiltä ja pirtsakalta emännältä!:)
No, jos Seiskaa on uskominen (ja miksi emme uskoisi...) niin Maisa seurustelee jonkun it-herran kanssa, vaikka on kihloissa rallikuskin kanssa. Ei ihan vaimomatskulta vaikuta.
 
vierailija
Tuo jarimatin ulostulo on tyly. Miten maisalla voi olla niin erilainen käsitys tilanteesta, että ei tässä mitään. Miksi antaa se khca, kun tilanne on aivan eri. En käsitä mihin pyrkii sillä.
 
vierailija
Tuo jarimatin ulostulo on tyly. Miten maisalla voi olla niin erilainen käsitys tilanteesta, että ei tässä mitään. Miksi antaa se khca, kun tilanne on aivan eri. En käsitä mihin pyrkii sillä.
On tosiaan aivan kohtuuton tuo Jartsan suhtaantuminen, perua nyt häät tuommosen pikkuseikan takia, että morsiammella on toinenkin mies. Miehet on niin peevelin pillukateita.
 
Mä oon sympatiseerannu aikaisemmin Maisaa kun se on vaikuttanu semmoselta iloiselta ja hauskalta, mutta siitä naisesta on paljastunu uskomaton valehtelija. Valehtelee loppuun asti.

Siis, eihän sitä tiedä Jari-Matista että miten hankala ihminen sekin on oikeesti, mut itellä on fiilis että se ansaitsisi parempaa ja tasaisemman vaimokandidaatin.
 
Niinpä! Jos mies haluaa vaimon, joka käy nukkumassa vieraan miehen luona aina kun itse on reissussa, niin Maisa on ehdottomasti vaimomatskua.
Mä en oikein luota noihin juorulehtiin.
Ja jos totta puhutaan niin en ole seurannut Maisaa tai muitakaan julkkuja siihen malliin, että tietäisin missä mennään, mutta tiedätkö todellisuudessa sinäkään?
 
vierailija
Mä en oikein luota noihin juorulehtiin.
Ja jos totta puhutaan niin en ole seurannut Maisaa tai muitakaan julkkuja siihen malliin, että tietäisin missä mennään, mutta tiedätkö todellisuudessa sinäkään?
Juu en minäkään, mutta Maisa on itse tunnustanut ja valokuvia on lähtökohtaisesti aika vaikeaa kiistääkin toisaalta. Totta kunnes toisin todistetaan. Mutta edelleenkin: jos haluaa vaimon joka nukkuu ”kaverina” toisen miehen luona aina itse ollessa reissussa, niin mikäs siinä sitten.
 

Yhteistyössä