Maistuisiko?

Maistuisiko?

  • Kyllä

    Ääniä: 9 81,8%
  • Ei

    Ääniä: 2 18,2%

  • Äänestäjiä yhteensä
    11
Huono kuva kun olen huono kuvaaja, vasemmalla ylhäällä sweet&sour kastikkeessa naudan lihaa, oikealle ylhäällä mongolialaista lihaa, keskellä jasmin riisiä ja alhaalla vähän liian kypsää mutta kuitenkin hyvää naudan ulkofilettä voissa paistetun lehtikaalipedin päällä kera inkivääriä ja valkosipulia soijakastikkeessa
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Kyllä kiitos!:p En oo koskaan syöny tai saanu mongolialaista lihaa.:D
Heleppoa tehä, tullee valakosipulia, sipulia, inkivääriä ja paljon soijakastiketta.
Itse laittaisin myös osterikastiketta siihen vähän kanssa. Lihat pitää sviibaloida ohuiksi ja ne vaan käytetään pannulla hetken ja sitten pois ja tehdään tuo kastike ja sitten lopuksi ne lihat sinne kans
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
Meghanilta vapautui paikka, kyllä mä Frogmore Cottageen voisin muuttaa ja käydä pokkuroimassa Ellulle, enkä taatusti tekis etikettivirheitä. :rolleyes:

Ois kiva ku ois kokki ja varsinki SIIIVOOJA ja kampaaja jajaja.....
 
Meghanilta vapautui paikka, kyllä mä Frogmore Cottageen voisin muuttaa ja käydä pokkuroimassa Ellulle, enkä taatusti tekis etikettivirheitä. :rolleyes:

Ois kiva ku ois kokki ja varsinki SIIIVOOJA ja kampaaja jajaja.....
Eiks se siltä prinssiltä vapautunu se paikka?
Elikkäs mie voisin sinne Harrin tilalle mennä, osaisin mokailla jopa paremmin niin että lehdet sais juttuja
 

Yhteistyössä