Maksoin "hoidosta". Oletko sinä tehnyt niin? Minkälainen sinun kokemuksesi oli?

Istuin iltaa ystävättären kanssa ja keskustelu meni miehiin. Tällä hetkellä en hae mitään vakavaa, mutta seuraa toisinaan kaipailen. Baarit/ tinderit ym eivät oikein ole toimineet toivotulla tavalla omalla kohdalla ja ystävätär paljasti, että ei ole itse ehtinyt deittailla, mutta on löytänyt toimivan ratkaisun omiin tarpeisiin.
Kun kyselin enemmän hän paljasti, että hänellä käy kotona "ammattilainen" hoitamassa.
Siinä illan aikana ajatus sitten heräsi, että jos kokeilisin itsekin. Loppujen lopuksi rohkaistuin ja kysäisin ystävältä yhteystietoja ja sopisin tapaamisen seuraavalla viikolla.
Kokemusta muista palvelun tarjoajista ei ole, mutta nämä palvelut sopivat minun tarpeisiini.
Ammatiltaan hän on työssään kehonhuollon parissa ja ottaa vain muutamia "asiakkaita" silloin tällöin sivutoimeensa. Tapaamisessa sainkin siis hoidettua kehoa monessakin mielessä ja mieltä siinä sivussa.
Itselle tämä oli elämäntilanteeseen nähden varsin toimiva ratkaisu, mutta ei varmasti sovi kaikille. Itseä jäikin askarruttamaan minkälaisia kokemuksia muilla on "maksullisesta" miehestä ja minkälaisia miehiä siellä hommia "painaa"?
 
Moi vaan, itse pyörin täällä Joensuun suunnalla, ja tarjoilen naisihmisille juurikin sellaista kokonaisvaltaista juttua. Harva nainen varmaan haluaa pelkkään panemista, mielestäni siihen kuuluu paljon muutakin hyvänäpitoa ja hellyyttä. Hierontaa, silittelyä jne. Siitä on luontevaa siirtyä sitten itse seksiin. Toki sitten osa naisista haluaa myös toteuttaa pitkäaikaisia fantasioitaan turvallisessa seurassa, esimerkiksi joku "väkisin ottaminen" luonnossa jne. :)
 

Yhteistyössä