Mammat kokkolan lähiseuduilta

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2006 klo 20:36 heitukka kirjoitti:
äiti 82 onko sulla meseä
Häpeäkseni tunnustan että olen tosi huono tietokoneiden kanssa,joten ei ole meseä. :ashamed: Mutta voisin pikkusiskolta kysäistä jospa se vähän jelppais mua hommaan sellaisen.... =)
 
Vieläkös mahtuu yksi Kokkolainen lisää =) Neiti syntynyt 02/04. Onks ketään äitiä Kirkonmäki/Isokylä linjalta?

Tuolla Kokoontumis palstalla on ketju Kokkolalaisille mutta on aina välillä hiljaisempaa kuten nyt. Osan kans ollaankin jo tavattu useammankin kerran. Tapaamiset on mukavia, oisko kiinnostuneita sellaiseen =)
 
Kun ollaan vielä suurin osa outoja toisillemme niin kukaan ei varmaan halua vielä kotiinsa kutsua joten missäs tavattais? Ollaan tavattu mm. Hesellä mutta onks muita ideoita?

Kertokaas vähän itsestänne lisää?

Mä olen vm-79, neiti on tällä hetkellä 2,5v ja isäntäkin perheeseen kuuluu. Mä olen tällä hetkellä töissä ja asustellaan tällä Kokkolassa Kirkonmäellä. Uudet tuttavuudet on aina kivoja =)
 
Moi!

Mä olen vm. 83 Kokkolasta, tyttö on kutakuinkin 2,5v. Mieskin löytyy. Äitiysloman aloittelin juuri, joten opiskelut jäi odotteleen ja pitäis taas totutella tähän kotiäidin elämään. Joten ois ihan kiva tavata muitakin äitejä.

Ja vielä ainakin on niin hyvät ilmat et ulkonakin vois tavata, vaikka siinä on aina se säävaraus..
 
Tapaaminen kuulosta oikein kivalta!!! :wave:

Olen 22 vuotias, mies saman ikäinen.
Tyttö 3 ja puol vuotta ja poika melkein 9kk.
Kotona olen lasten kanssa ja opiskeluja pitäisi alotella joskus parin vuoden päästä. Eli siihen asti aion lasten kanssa kotosalla puuhastella ja uudet tuttavuudet enemmän kuin tervetulleita!!!!
Tuntuu, että kaikki on aloittanut töissä. Ja päiväs aikaan juuri kukaan ei jouda kaffeelle tms.
Rytimäellä asustellaan.
Autoa emme omista, mutta pyörällä pääsee, kunhan tapaamista ei sovita pietarsaareen asti :snotty:

Ja hese kuulostaa ihan hyvältä paikalta. =) =)

 
Mä olen kanssa kyllä mukana ja tutustun mielelläni uusiin Mammoihin. Olen vm 80, tyttö syntynyt 12/04, ja poikapuolikin löytyy, jo teini-ikäinen, ja mieskuuluu perheeseemme.
Kotosalla tosiaan olen vielä ainakin tämän vuoden. Charlibackassa asustellaan.
 
Heipä Hei!
Minä oon 24-vuotias äiti kokkolan läheltä (n.40km päästä). Käyn kokkolassa usein, joten ei olis mikään ongelma ajaa tuota matkaa teitä muita tapaamaan :)
Meille syntyi pieni Juuso-enkeli 12.11.2004(vauva siis kuoli kohtuun), ja nyt meille syntyi toinen poika 25.6.06
:heart: Olis kyllä kiva tavata muita äitejä.
 
hei!!

Pitäiskös meidän laittaa jotain tapaamisen tynkää jonnekin?
Ite olen noin 50 km:n päässä Kokkolasta mutta ei ole ongelma tulla sinne.Vai voidaan me jonnekin muallekin sopia jotain.Oiskos jollain hyvää ehdotusta paikasta??? B)
 
Iltaa tännekkin.

Meitähän olisi jo ihan kivan kokoinen joukko kokoontumassa =) Miten olis sitten se Hese, jos tavattais siellä? Ehdottakaas jotain päivää ja kellonaikaa.

Nyt pitää lähteä koisiin että jaksaa aamulla taas töihin \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 14:06 pipsa-80 kirjoitti:
mulla olis kaks muuta mammaa kaverina kokkolassa ja niillä ei ole kummallakaan netti yhteyttä. ajattelin että voisko heitä pyytää tapaamiseen myös mukaan? haluaisivat varmaan tutustua uusiin ihmisiin
Mulle ainakin käy että pyydät. Hese ja kaupungin siis, on oikeen hyvä paikka.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 14:06 pipsa-80 kirjoitti:
mulla olis kaks muuta mammaa kaverina kokkolassa ja niillä ei ole kummallakaan netti yhteyttä. ajattelin että voisko heitä pyytää tapaamiseen myös mukaan? haluaisivat varmaan tutustua uusiin ihmisiin
Tottakai mukaan vaan!!

Nyt ei muutakun päivää sopimaan!!!
 
Juu kaupungin hese sopii.
=)

Ja ens viikkokin, kunhan ei maanantai, kun anoppilasta palailemme vasta silloin takaisin kotiiin. Ehdottakaa jotain muuta päivää. Mulle muuten kyllä sopii.

=) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)

Iltaa vai aamua???
 

Yhteistyössä