Mamu heitti suomalaista veitsellä ohimoon

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niinpä:eek:

Minusta on kyllä käytöstapojen puuttumista lausua tuollaisia juttuja ravintolassa toiselle että mene takaisin kotimaahasi, mutta mamun reaktio oli vieläkin idioottimaisempi. Heti väkivaltaa peliin vain!:mad:
Lue tuo artikkeli uudestaan. Ei puhuttu mitään mamusta, sanottiin ulkomaalaistaustainen.
Se tarkoittaa vain sitä, että hän ei näyttänyt suomalaiselta ja se tasen ei tarkoite, että hän ei ollut synyperäinen suomalainen.
 
vierailija
Meidän täytyy nyt vain alkaa sopeutumaan noihin kiihkeäluonteisiin ulkomaalaistaustaisiin ja pitää suumme kiinni ja vaan sietää tilanne. Antaa niiden mölytä ja riehua, olkaamme itse fiksumpia ja osataan käyttäytyä ☺
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Jos joku, niin nämä kotimaastaan kaukana olevat tuijottavat. Kuola valuen toljottavat naisia kuin vähä-äkyiset apinat.
Pitääkö alkaa kuljettaa veitsisettiä mukana, että voi ohimennessä niillä päähän viskellä.
Ei, koska se olisi rasismia. Voit puolustautua ainoastaan lapasella tai käsilaukulla (et kuitenkaan saa käyttää niitäkään yhtäaikaa ettei mene hätävarjelunliioitteluksi) ja oikein tiukanpaikan tullen voit kilisyttää kotiavaimia.

PS: Muista myös _sanoa_ tiukasti EI, mutta älä huuda sitä ilmoille ettet loukkaa sillä ja aiheuta traumoja hyökkääjälle.
 
vierailija
Sori, en ole niin tarkkaan tutustunut tapoihinne.
Olen tarkempi ensi kerralla.
Virhe, en ole apina, ehkä vähä älyinen, mutta varmasti kuulun ihmisten heimoon.

Tuo oli, Pirkko rumasti sanottu.
Et tiedä minusta yhtään mitään, et edes titäis mun olevan mamu, ellen avaisi suutani ja kuulis murrettani. Mulla on vaalea iho, vaalea tukka vihreät silmät ja puhun välttävää Suomea.
 
Virhe, en ole apina, ehkä vähä älyinen, mutta varmasti kuulun ihmisten heimoon.

Tuo oli, Pirkko rumasti sanottu.
Et tiedä minusta yhtään mitään, et edes titäis mun olevan mamu, ellen avaisi suutani ja kuulis murrettani. Mulla on vaalea iho, vaalea tukka vihreät silmät ja puhun välttävää Suomea.
Anteeksi :oops:

Mutta en kyllä tajua, miten tuo sinun taustasi tähän liittyy ja pitäisi kiinnostaa. Paitsi jos joskus satut tielleni ja kuolaat kuin 'nälkäinen koira pihvin edessä' (parempi?).
Silloin saattaa kopsahtaa haarukka otsaan.
 
Mitä uutisoitavaa on kapakkatappelussa?
Siis jos osallistuja ei ole ministeri tms.

Joka viikonloppu saatais tuhat kohu-uutista jossa Arska veti Rapea turpaan tuopin tai naisen vuoksi.

Joillain naisilla on tapana paiskoa lautasia harva se viikonloppu, mutta ei silläkään lehteen pääse.

Mutta jos kyseessä on vääränvärinen niin mikä tahansa kelpaa palstapersuille jakeluun. Otsikoksi kelpaa "mamu kusetti" ... koiraa.
 
Mitä uutisoitavaa on kapakkatappelussa?
Siis jos osallistuja ei ole ministeri tms.

Joka viikonloppu saatais tuhat kohu-uutista jossa Arska veti Rapea turpaan tuopin tai naisen vuoksi.

Joillain naisilla on tapana paiskoa lautasia harva se viikonloppu, mutta ei silläkään lehteen pääse.

Mutta jos kyseessä on vääränvärinen niin mikä tahansa kelpaa palstapersuille jakeluun. Otsikoksi kelpaa "mamu kusetti" ... koiraa.
Entä jos se kantasuomalainen olikin sen maahanmuuttajan mielestä vääränvärinen ja heitti sen veitsen sen takia kun vääränvärinen ''mulkoili'' ja häiritsi hänen ruokailuaan? Tai olisitko tuota mieltä kapakkatappelusta jos tilanne olisi ollut juuri niinkuin nytkin oli, mutta veitsen olisi heittänytkin kantasuomalainen koska maahanmuuttaja kehoittaisi häntä menemään kotiin?
 
vierailija
Anteeksi :oops:

Mutta en kyllä tajua, miten tuo sinun taustasi tähän liittyy ja pitäisi kiinnostaa. Paitsi jos joskus satut tielleni ja kuolaat kuin 'nälkäinen koira pihvin edessä' (parempi?).
Silloin saattaa kopsahtaa haarukka otsaan.
taustani liittyy siten, etten ole elukka taustaltani vaan ihminen.
Jos olen kiinostunut sinusta, Pirkko, jos tapaamme niin en osoita kiinostustani kuolaamalla.
Kuonka keltainen ruusu olis?
 
vierailija
Mitä uutisoitavaa on kapakkatappelussa?
Siis jos osallistuja ei ole ministeri tms.

Joka viikonloppu saatais tuhat kohu-uutista jossa Arska veti Rapea turpaan tuopin tai naisen vuoksi.

Joillain naisilla on tapana paiskoa lautasia harva se viikonloppu, mutta ei silläkään lehteen pääse.

Mutta jos kyseessä on vääränvärinen niin mikä tahansa kelpaa palstapersuille jakeluun. Otsikoksi kelpaa "mamu kusetti" ... koiraa.
No onhan illan pääuutislähetykseen päässyt sellaonen tapaus josss bussi ei pysähtynyt pysäkille vaikka tummahipiäinen ihminen halusi kyytiin, jopa tasavallan presidentti tuohtui moisesta, joten siihen nähden veitsellä heittely on uutisoimisen arvoinen asia.
 
taustani liittyy siten, etten ole elukka taustaltani vaan ihminen.
Jos olen kiinostunut sinusta, Pirkko, jos tapaamme niin en osoita kiinostustani kuolaamalla.
Kuonka keltainen ruusu olis?
Kaikki me olemme eläimiä... miksi onkin ymmärrettävää, että vertauskuvat usein sisältävät ihmisen vertaamista eläimeen.
- hiljainen kuin hiiri
- riehuu kun apina
- syö kuin hevonen/linnunpoikanen
- sekoilee kuin päätön kana
- viisas kuin pöllö
- ärsyttävä kuin itikka
Jne jne. Ei se sen kummempaa ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mitä uutisoitavaa on kapakkatappelussa?
Siis jos osallistuja ei ole ministeri tms.

Joka viikonloppu saatais tuhat kohu-uutista jossa Arska veti Rapea turpaan tuopin tai naisen vuoksi.

Joillain naisilla on tapana paiskoa lautasia harva se viikonloppu, mutta ei silläkään lehteen pääse.

Mutta jos kyseessä on vääränvärinen niin mikä tahansa kelpaa palstapersuille jakeluun. Otsikoksi kelpaa "mamu kusetti" ... koiraa.
Täh? Kapakka?
Luulin, että olivat citymarketissa...
Milloin siellä on aloitettu tarjoilu?
Kauppareissut saattavat jatkossa monella venyä...
 
vierailija
Kaikki me olemme eläimiä... miksi onkin ymmärrettävää, että vertauskuvat usein sisältävät ihmisen vertaamista eläimeen.
- hiljainen kuin hiiri
- riehuu kun apina
- syö kuin hevonen/linnunpoikanen
- sekoilee kuin päätön kana
- viisas kuin pöllö
- ärsyttävä kuin itikka
Jne jne. Ei se sen kummempaa ole.
Ymmärän.
Erottaisko kavereina tänään, en halua riitaa kanssasi, pidän sinusta ja kommenteistasi.
Ethän tosin tune minua tämän enempää.
 

Yhteistyössä