Mamun mielestä Suomi ei ole rasistinen maa ja toivoo Halla-ahosta seuraavaa pääministeriä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juttu maksumuurin takana.
Mut miksi suvakeille paha rasti? Onko suvakit nyt myös sitä mieltä, että ulkomaalaisten mielestä Suomen pitää olla rasistinen maa? Ketä ulkomaalaisten pitäis suvakeiden mielestä äänestää? Onko suvakit myös sitä mieltä, että ulkomaalainen ei voi olla rasisti?

Kertokaa nyt mulle, mitä mieltä mun pitää olla, koska suvakiksi sanotte!
 
vierailija
Juttu maksumuurin takana.
Mut miksi suvakeille paha rasti? Onko suvakit nyt myös sitä mieltä, että ulkomaalaisten mielestä Suomen pitää olla rasistinen maa? Ketä ulkomaalaisten pitäis suvakeiden mielestä äänestää? Onko suvakit myös sitä mieltä, että ulkomaalainen ei voi olla rasisti?

Kertokaa nyt mulle, mitä mieltä mun pitää olla, koska suvakiksi sanotte!
suvakit haluaisitvat pystyä osoittamaan, että tänne tulleet maahanmuuttajat ovat myös suvakkeja ja kaikella lailla muutenkin mallikansalaisia

kun ma mut osoittautuvat rasisteiksi ja raiskareiksi ym ym niin onhan selvää että se harmittaa
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Juttu maksumuurin takana.
Mut miksi suvakeille paha rasti? Onko suvakit nyt myös sitä mieltä, että ulkomaalaisten mielestä Suomen pitää olla rasistinen maa? Ketä ulkomaalaisten pitäis suvakeiden mielestä äänestää? Onko suvakit myös sitä mieltä, että ulkomaalainen ei voi olla rasisti?

Kertokaa nyt mulle, mitä mieltä mun pitää olla, koska suvakiksi sanotte!
Suvakeille paha rasti, koska teidän mielestä Suomi on rasistinen maa ja viimeinen ihminen (onko Halla-aho teidän mielestä ihminen?) jonka haluatte nähdä pääministerinä on Halla-aho ja kun mamu (kultainen vasikkanne) on eri mieltä teidän "perusprinsiippien" kanssa, niin onhan se suvakeille paha rasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Ei suomi ole rasistinen maa, vaikka koitatte väittää et me suvakit näin sanottaisiin.
Tuskin meillä olis nykyistä hallitusta jos näin olisi.
Ja kyllä mäkin haluaisin nähdä Jussin pääministerinä, eiköhän viime syksyn varjobudjetin väärinlaskut ym sattumukset jo kerro kuinka siinä hommassa kävis.
Loppuis mestariksi huutelu aika nopeaan.

mut positiivista tietty et ap tykkää mamuista
 
vierailija
Ei suomi ole rasistinen maa, vaikka koitatte väittää et me suvakit näin sanottaisiin.
Tuskin meillä olis nykyistä hallitusta jos näin olisi.
Ja kyllä mäkin haluaisin nähdä Jussin pääministerinä, eiköhän viime syksyn varjobudjetin väärinlaskut ym sattumukset jo kerro kuinka siinä hommassa kävis.
Loppuis mestariksi huutelu aika nopeaan.

mut positiivista tietty et ap tykkää mamuista
Sehän on vain positiivista kun suvakki kääntää takkia ja toivoo Halla-ahosta pääministeriä
 
kukas noin on sanonut?
Rasmuksessa suurinosa ellei jopa kaikki ovat sitä mieltä, että maahanmuuttokriittisyys on rasismia.
Mulle on henk.kohtaisesti tultu sanomaan sen olevan rasismia ja kyllähän Jussi Halla-ahokin joutuu jatkuvasti toistamaan ettei ole rasisti...suvakit myös unohtavat, että Tynkkynen perussuomalaisissa seurustelee (tai on naimisisssa jo?) afrikkalaismiehen kanssa ja silti haukkuvat perussuomailisia rasistiseksi puolueeksi.
 
Rasmuksessa tämä asia on selitetty jo aikoja sitten. Hyvin kotoutuneet mamut voivat olla rasistisia niitä kohtaan, jotka eivät ole kotoutuneet. Eli kyseessä on rasisti.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Suvakeille paha rasti koska mamun mielestä Suomi ei ole rasistinen ja haluaa vieläpä persun pääministeriksi.

:rolleyes:
Suvakkien koottuja selityksiä odotellessa, mielellään järkevästi argumentoituina....:love::whistle:

Mutta ehkä tässä huomaa sen eron/vaikeuden suvaitsevaisilla ymmärtää seuraavia eroja muutamien käsitteiden välillä:

- Maahanmuutto kriittisyys
- Rasismi

Ovat näes tyystin eri asioita, mutta kuulisin mielelläni palstan suvakkien kannan siihen, mitä nuo kaksi sanaa heistä tarkoittavat?:coffee:

Ja jos mitenkään sopii, niin järkevästi argumentoiden ja asiaa hetken pohtien.

Kiitos.:)

Maahanmuutto kriittisyys ei itselleni tosiaankaan tarkoita rasismia ja tuskinpa se tarkoittaa sitä suurimmalle osalle muistakaan palstailijoista, tai näin ainakin olettaisin?

Sen sijaan rasismia tulee kyllä lopulta lisäämään se, jos otamme holtittomasti elintasosurffailijoita, joilla ei ole edes halua kotoutua tänne.

Valitettavasti näin on aivan liian monen maahantulijan kohdalla, hyvänä esimerkkinä mm vuoden 2015 aikaan media alkoi jo itsekin puhua siirtolaisista (aivan eri asia kuin pakolaisuus huom).(n)

Siihen kun lisätään se, ettei maahanmuuton ongelmista saisi puhua niin onko se mikään ihme jos yhä useampi herää kritisoimaan maahanmuuttoa?:coffee:

Mutta joo, niitä vastauksia odotellessa.(y)
 
vierailija
Rasmuksessa tämä asia on selitetty jo aikoja sitten. Hyvin kotoutuneet mamut voivat olla rasistisia niitä kohtaan, jotka eivät ole kotoutuneet. Eli kyseessä on rasisti.
Siis onhan se yleisesti tiedossa, että rasmusryhmä koostuu no, aika mielenkiintoisista ihmisistä pitkälti mutta silti:eek:..

Oisi mielenkiintoista tietää, miten siellä ryhmässä on tultu lopulta tähän lopputulokseen ja minkälaisten vaiheiden/ajatusten/keskustelujen jälkeen?(n)
 

Yhteistyössä