Marjaana toiviainen muuttaa pois Suomesta, JIHAAAAA!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Toivottavasti Marjaana myös pitää lupauksensa, jään mielenkiinnolla odottamaan ensi kuuta. Tuo polttopullo juttu on vähän outo, lehdistö olis maininnut siitä kyllä suurin otsikoin jo monen päivän ajan + poliitikot ja kansanedustajat sekä Paleface olisivat järjestäneet jo rauhanmarsseja sekä rakkauden liibalaaba konsertteja aikoja sitten jos tuollaista olisi tapahtunut. Tekeväthän he niin huomattavasti lievemmistäkin asioista kuten esim. siitä kun lapsi jäi bussipysäkille.
Tätä minäkin tuumaan.
Millaisetkohan seuraukset siitä tulee, jos perättömästi syyttelee ihmisiä tällaisesta ja lietsoo valheita mediassa?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Sieltä linkin takaa tämä:
"Oulunkylän seurakunnan kirkkoherra Ulla Kosonen ei ollut torstaina tietoinen Toiviaisen muuttosuunnitelmista. Hän totesi Iltalehdelle, ettei Toiviainen ole irtisanoutunut papin virastaan eikä häntä ole irtisanottu, mutta ei voinut sanoa asiasta enempää.

- En pysty asiaa kommentoimaan, koska en ole saanut tällaista tietoa, että Marjaana olisi poistumassa, hän sanoi."
 
M42
Kyseisen julkaisun tyyli on sellainen kuin on. Ei tämä tapaus ole mitenkään ainutlaatuinen. Sen voi jättää lukematta, jos pahoittaa mielensä sanojen asettelusta.
Itse koen, että tämä parjattu henkilö on niin aasi, ettei minkäänlaiset sanat edes riitä kuvailemaan sitä loputonta typeryyttä, naiviutta ja idiotismia, joka hänestä huokuu.
Niin julkaisu on valinnut linjansa tietoisesti. Toivottavasti suhtautumisesi on sama, jos joku arvostelisi sinua ja mielipiteitäsi jossakin julkaisussa. En nyt puhu sinusta, mutta valitettavan paljon tuntuu olevan ihmisiä, jotka naurtivat siitä, kun joku julkaisu parjaa muita hmisiä. Omalle kohdalle sattuessa, voisi mieli muuttua...
 
vierailija
Niin julkaisu on valinnut linjansa tietoisesti. Toivottavasti suhtautumisesi on sama, jos joku arvostelisi sinua ja mielipiteitäsi jossakin julkaisussa. En nyt puhu sinusta, mutta valitettavan paljon tuntuu olevan ihmisiä, jotka naurtivat siitä, kun joku julkaisu parjaa muita hmisiä. Omalle kohdalle sattuessa, voisi mieli muuttua...
Itkitkö itsesi uneen Marjaanan facepäivityksen takia?
 
M42
Sinusta huokuu äärisuvakkimainen asenne.
Mä olen hyvinkin kriittisesti suhtautuva erilaisiin ääri-ilmiöihin. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö mä yrittäisi kohdella muita ihmisiä, siis myös erimieltä olevia, kunnioittavasti. Ihmisten parjaaminen ja niiden levittäminen kertoo parjaajista/levittäjistä enemmän kuin parjattavasta ihmisestä.
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Niin julkaisu on valinnut linjansa tietoisesti. Toivottavasti suhtautumisesi on sama, jos joku arvostelisi sinua ja mielipiteitäsi jossakin julkaisussa. En nyt puhu sinusta, mutta valitettavan paljon tuntuu olevan ihmisiä, jotka naurtivat siitä, kun joku julkaisu parjaa muita hmisiä. Omalle kohdalle sattuessa, voisi mieli muuttua...
Jos olisin noin typerä, niin toivoisin, että minua heräteltäisiin edes joltakin taholta kun kerran lähipiiri on sen homman jättänyt hoitamatta.

Onhan se nyt ihan naurettavaa, että aikuisen ihmisen annetaan hölistä mitäsattuu julkisesti ja käyttäytyä kuin mikäkin sekopää ja jengi vaan taputtelee selkään. Ihan naurettavaa touhua.
 
Mä olen hyvinkin kriittisesti suhtautuva erilaisiin ääri-ilmiöihin. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö mä yrittäisi kohdella muita ihmisiä, siis myös erimieltä olevia, kunnioittavasti. Ihmisten parjaaminen ja niiden levittäminen kertoo parjaajista/levittäjistä enemmän kuin parjattavasta ihmisestä.
Äh, Vähän lapsellinen lausahdus;)

Sillä hetkellä kun joku tekee itsestään pellen täysin julkisesti ja hakeutuu itse esille typerillä tempauksillaan, on siitä yleensä seurauksia. Ne on kannettava.
 
vierailija
Mun mielestä on tosi säälittävää jahdata jotain ihmistä porukalla sen mielipiteitten takia. Sitten vielä kun ne jotka jahtaa ja ahdistaa on miehiä ja se ketä ne ahdistelee on nainen. Tosi reppanoita koko porukka.
 
vierailija
Mä olen hyvinkin kriittisesti suhtautuva erilaisiin ääri-ilmiöihin. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö mä yrittäisi kohdella muita ihmisiä, siis myös erimieltä olevia, kunnioittavasti. Ihmisten parjaaminen ja niiden levittäminen kertoo parjaajista/levittäjistä enemmän kuin parjattavasta ihmisestä.
IL ja IS ovat tehneet samasta asiasta jutun, lue ylempää Ellun postaama linkki.
 
vierailija
Marjaana on ihan itse aloittanut ajojahdin ja kulttinsa jäsenten yllyttämisen koko Suomen valtiota vastaan. Ihan sekopää ihminenhän hän on ja papin irvikuva :eek: Hänen mielestään on mm. rasismia jos ei anna lapsiansa pakolaisten lääpittäväksi Torileireille??!! Siis mitä hittoo??? :eek:
 
Mun mielestä on tosi säälittävää jahdata jotain ihmistä porukalla sen mielipiteitten takia. Sitten vielä kun ne jotka jahtaa ja ahdistaa on miehiä ja se ketä ne ahdistelee on nainen. Tosi reppanoita koko porukka.
Tuskin tämä on mikään mies- nais asettelu. Enkä tiedä onko se jahtaamista, jos kerta toisensa jälkeen typeryydessä toisensa ylittävät jutut tuodaan ihmisten tietoisuuteen. Tietysti tuo pappi vosi vaikka hetken ajatella mitä mediaan suoltaa ja sanoa joskus jotain niin järkevää, ettei siitä voisi edes pilkata.
 
melaa kaapuun
Me ihmiset olemme sellaisia, että sovellamme asioita siten, että ne palvelevat meitä. Juuri nyt sinä kuvittelet olevasi Echoa parempi ja oikeutat sen itsellesi omien motiiviesi perusteella. Sinäkin käytät valtaasi väärin, ylennät itseäsi toisen yläpuolelle ja siitäkin huolimatta kuvittelet olevasi parempi kuin joku toinen.
AS:n pohjanoteeraus kautta aikain :(

Lainaamasi kirjoitti vaan mielipiteensä. Äläs nyt pröystäile siinä!
 
vierailija
En tykkää yhtään tuosta virheellisestä vastakkaisasettelusta, joka tuossa facebook-päivityksessä on. Siinä sanotaan, että jos olet valkoinen nainen, niin saat kotiisi hälytyslaitteet ja poliisi tulee suoraan paikalle.

Valkoiset naiset eivät saa tuollaista turvaa. Katsokaa vaikka uusi iltalehden juttu, jossa tappamisella uhkaillut ja ilmeisesti perheen kodin polttanut mies vapautettiin. Vaimo ja lapset pelastautuivat, koska menivät metsään piiloon.

Jos työnantaja hankkii hälytysjärjestelmän työntekijälleen, niin sitä ei voi yleistää koskemaan kaikkia Suomen valkoisia naisia.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä