Marjaana toiviainen muuttaa pois Suomesta, JIHAAAAA!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuskin tämä on mikään mies- nais asettelu. Enkä tiedä onko se jahtaamista, jos kerta toisensa jälkeen typeryydessä toisensa ylittävät jutut tuodaan ihmisten tietoisuuteen. Tietysti tuo pappi vosi vaikka hetken ajatella mitä mediaan suoltaa ja sanoa joskus jotain niin järkevää, ettei siitä voisi edes pilkata.
Tää on plekästään äijien hyökkäys naisia vastaan menossa. Mut katotaan jos sä kuvittelet että äijien päitä ei ala putomaan kanssa sä oot pahasti väärässä. Toinen vaihtoehto on et rajat kiinni ja odiniit sun muut on kaikki jotain homoja ja yrittää pakottaa kaikki naiset pois suomesta. Eli suomessa asuis sitten pelkästään miehiä. Naiselle tää maa alkaa olee mahdoton asua ja yhä useemmat naiset alkaa onneks tajuumaan sen ja poistutaan kaikki jonnekin missä naisetkin voi elää. mä alan tuntee tätä maata kohtaan vaan vihaa ja aika monet sanoo samaa. Eläkää äijät keskenänne ja opetelkaa lisääntymään. jos ei onnistu nii tehkää please ees itsarit koska se on ainoo hyvä asia mitä voitte tehä.
 
Tää on plekästään äijien hyökkäys naisia vastaan menossa. Mut katotaan jos sä kuvittelet että äijien päitä ei ala putomaan kanssa sä oot pahasti väärässä. Toinen vaihtoehto on et rajat kiinni ja odiniit sun muut on kaikki jotain homoja ja yrittää pakottaa kaikki naiset pois suomesta. Eli suomessa asuis sitten pelkästään miehiä. Naiselle tää maa alkaa olee mahdoton asua ja yhä useemmat naiset alkaa onneks tajuumaan sen ja poistutaan kaikki jonnekin missä naisetkin voi elää. mä alan tuntee tätä maata kohtaan vaan vihaa ja aika monet sanoo samaa. Eläkää äijät keskenänne ja opetelkaa lisääntymään. jos ei onnistu nii tehkää please ees itsarit koska se on ainoo hyvä asia mitä voitte tehä.
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Kannattaa ehdottomasti lähteä johonkin muuhun maahan, jossa naisilla on selkeästi enemmän oikeuksia.
 
vierailija
Tää on plekästään äijien hyökkäys naisia vastaan menossa. Mut katotaan jos sä kuvittelet että äijien päitä ei ala putomaan kanssa sä oot pahasti väärässä. Toinen vaihtoehto on et rajat kiinni ja odiniit sun muut on kaikki jotain homoja ja yrittää pakottaa kaikki naiset pois suomesta. Eli suomessa asuis sitten pelkästään miehiä. Naiselle tää maa alkaa olee mahdoton asua ja yhä useemmat naiset alkaa onneks tajuumaan sen ja poistutaan kaikki jonnekin missä naisetkin voi elää. mä alan tuntee tätä maata kohtaan vaan vihaa ja aika monet sanoo samaa. Eläkää äijät keskenänne ja opetelkaa lisääntymään. jos ei onnistu nii tehkää please ees itsarit koska se on ainoo hyvä asia mitä voitte tehä.
BUHAHAHAAA. Kerrotko yhdenkin maahan, jossa naisilla on paremmin asiat? Irak kenties, Iran, Ruotsi, Tansania, Sudan, Somalia mikä?
 
On se parempi paikka jos sielä ei uhata ja yritetä tappaa. Mut suomeen tulee naisten joukko pako ja se on selvästi se mitä sä haluut. Ei jäädä kattelee tällästä uhkailujen maata
Ei muuta kun reppu selkään ja heippa. Minä naisena viihdyn paremmin täällä tasa- arvoisessa suomessa kuin jossakin alkeellisemmassa paikassa. Sinulle tekee epäilemättä hyvää nähdä vähän maailmaa.
Hauskaa reissua!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: .....
vierailija
ihmeellisesti hänen työnantajansa ei tiedä mitään alaisensa muutosta :D Tämä nainen on saatava nopeasti hoitoon ja pois mediasta, selvästi jokin maaninen vaihe menossa ja koko korttitalo romahtaa hetkenä minä hyvänä. Eikö työnantajalla ole jo jokin vastuu ohjata hoitoon?
 
vierailija
Marjaana jos luet tätä palstaa niin täss ois mun pyyntö sull ihana ihminen...''Laulan sulle tämän laulun, oo mun ystävä ja kuule, vaikka sua mä liioin kuunnellut kai eeeen, nyt vasta huomaan kuinka sua mä tarvitsen...anna mun jatkaa, hei älä meeeee tai viet multa kaikeeeen, ilman suaaaaa elää en enää voiiiiiii...''

Sua syvästi rakostaen Mahmud Ali Bullah Oma Hassan kolmas.
 
vierailija
Lopulta te, jotka ette tunne inhimillisyyttä ja empatiaa lainkaan, tukehdutte omaan limaanne kaiket päivät räksyttäessänne. Kukaan ei enää teitä jaksa kuunnella, niin lopulta käytte toistenne kimppuun, kun elätte enää pelkästä vihasta.

Hieno tulevaisuus!
 
vierailija
Lopulta te, jotka ette tunne inhimillisyyttä ja empatiaa lainkaan, tukehdutte omaan limaanne kaiket päivät räksyttäessänne. Kukaan ei enää teitä jaksa kuunnella, niin lopulta käytte toistenne kimppuun, kun elätte enää pelkästä vihasta.

Hieno tulevaisuus!
Minä tunnen huomattavasti enemmän empatiaa kuin sinä. Sydän itkee verta laitoksissa kituvien vanhustemme vuoksi, lemmikkiesi raiskaamia ja murhaamia naisia suren ja säälin, eikä kultapoikiesi pahoinpitelemät lapset, nuoret, naiset ja miespuoliset suomalaisetkaan jää ilman empatiaani.
 
vierailija
Minä tunnen huomattavasti enemmän empatiaa kuin sinä. Sydän itkee verta laitoksissa kituvien vanhustemme vuoksi, lemmikkiesi raiskaamia ja murhaamia naisia suren ja säälin, eikä kultapoikiesi pahoinpitelemät lapset, nuoret, naiset ja miespuoliset suomalaisetkaan jää ilman empatiaani.
Kyllä on sinullakin ihmispoloisella inhimillisyys täysin hukassa. Surullista.
 
vierailija
En toivoisi kellekään moista pahaa kuitenkaan. Mutta karma näyttää kullekin osuutensa lopulta. Moiset sanasi menivät kuitenkin jo munkin ymmärryksen ohi.

Tosin et toki sanonut että marjaanan toivoisit raiskattavan, mutta saa tuosta hieman sellaisenkin kuvan o_O
Tuo karmahöpötys on ihan huuhaata, vai mitäpä olet mieltä esim. pikkulasten kuolemaan johtavista syövistä tms? Karma varmaan niidenkin takana... Joo ja Toiviaiselle vaan onnea Tansaniaan, siellä ei tule olemaan läheskään yhtä helppo elämä, kuin täällä lintukodossa.
 

Yhteistyössä