Marraskuiset 2020

Enkeksinimeä123
Täällä kans plussaaja! Plussasin jo viikko sitten ja nyt on 4 + 6 menossa :) Mä soitin heti neuvolaan maanantaina ja aika onkin vast maaliskuun lopussa, kauheeta odottaa sinne asti. Varasin varhaisultraan ajan yksityiseltä parin viikon päähän :) kerroin siskolle ja parhaalle ystävälle heti, mies kertoi kans parhaalle ystävälleen. Muille perheenjäsenille kerrotaan varmaan joko ton varhaisultran jälkeen tai vasta viikon 12 jälkeen, ei tiedä vielä Mutta ystäville yms vasta myöhemmin..
 
Heippa! Plussaaja täälläkin! Tein eilen illalla testin ja tänään aamulla toisen (ajattelin ekan olevan viallinen :D ) ja vahva plussa tuli heti ruutuun. LA katsoin että ois 6.11. Huhhuh, mitään oloa ei ole, ainoastaan puuttuvat menkat. Mulla on kyseessä 7. raskaus (4 elävää, 1 kohtukuolema ja 1 varhainen km),joten uus juttu tämä ei ole, mutta silti sitä on yhtä hämmentynyt ja ihmeissään plussan tullessa testiin. Aiemmin pahoinvointi on alkanut hyvin nopeasti ja voimakkaana, joten sitä odotellen sitten ensi viikosta alkaen, mikäli tämä on nyt jatkuakseen. :oops: Neuvolaan ajattelin soitella ehkä viikon päästä ja katson josko raskisi käydä varhaisultrassa vajaan kolmen viikon päästä. Hirvittävästi onnea kaikille plussanneille!
 
Kirjoitunkin tuolla aikasemmin vierailijana kun en muistanut salasanoja tai mitään. Olen käyttänyt tätä viimeksi esikoisen aikaan ja kaksosten aikaan. Eli meille nelonen tulossa❤ Plussasin jo kp21 ja nyt lähinpäivinä pitäs menkkojen alkaa.

meillä kaikki on tullut ekasta kierrosta niinkun tämäkin. Olen pitkään kuumeillit neljännestä mutta samalla miettinyt onko järkeä. Mies ollut sitä vastaan mutta viimein antoi vihreää valoa ja sehän oli sit siinä. Olen 36v ja lapset täyttää tässä kuussa 7&5&5. Kaikki ovat syntyneet samana päivänä tasan kahden vuoden ikäerolla.

mies tiesi ettäin käy mutta on silti aika mietteliäs miten kaikki taas menee ja entäs jos tuleekin toiset tuplat.
 
Heippa! Plussaaja täälläkin! Tein eilen illalla testin ja tänään aamulla toisen (ajattelin ekan olevan viallinen ) ja vahva plussa tuli heti ruutuun. LA katsoin että ois 6.11. Huhhuh, mitään oloa ei ole, ainoastaan puuttuvat menkat. Mulla on kyseessä 7. raskaus (4 elävää, 1 kohtukuolema ja 1 varhainen km),joten uus juttu tämä ei ole, mutta silti sitä on yhtä hämmentynyt ja ihmeissään plussan tullessa testiin. Aiemmin pahoinvointi on alkanut hyvin nopeasti ja voimakkaana, joten sitä odotellen sitten ensi viikosta alkaen, mikäli tämä on nyt jatkuakseen. Neuvolaan ajattelin soitella ehkä viikon päästä ja katson josko raskisi käydä varhaisultrassa vajaan kolmen viikon päästä. Hirvittävästi onnea kaikille plussanneille!
Mäkin soittelen neuvolaan ehkä ensi viikon lopulla. Varhaisultrassa haluisin käydä myös ekaa kertaa ikinä❤
Minkä ikäisiä lapsia teillä on? Musta tää on aivan ihanaa nyt nää kolme on jo näinkin isoja ja pääsevät osallistumaan kaikkeen.❤
Mulla on ollut kamalat pahoinvoinnit myös, että sitä vähän kauhulla odottaen. Uudessa työssäkin alottanut vuosi sitten että en haluis että tämä paljastuu ennen ekaa ultraa mutta jos samaa kaavaa menee ku edelliset ni kyllä se paljastuu.
Onnea kaikille plussanneille!
Meillä alkoi yöllä oksennustauti toisella kaksosista ja mietin tässä et Ai kauhee jos vauva olis jo tässä..
tarrasukkia kaikille❤
 
Meillä on tammikuussa 2-vuotta täyttänyt taapero. Ikäeroa lapsille tulisi 2v. 9,5kk Itse myös vaihdoin työpaikkaa Alle vuosi sitten ja ahdistaa jo ajatus että joudun kertomaan että jäänkin äitiyslomalle kun en ole kuitenkaan kovin pitkään firmassa vielä ollut.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikku M
Me päätettiin tammikuussa, että vauva saa tulla ja mieshän oli ihan varma, että se tärppää heti, kuten edellisetkin, joten ei ollut yhtään yllättynyt, kun niin kävi :D
Oon kertonut toiselle siskolle ja yhdelle kaverille. Muulle perheelle ajattelin kertoa aprillipäivänä:ROFLMAO: ja muille kavereille sitten varmaan ekan ultran jälkeen.
Mulla alkaa sijaisuus nyt maaliskuussa, joka jatkuu touko- tai heinäkuun loppuun, niin ei tee mieli huudella raskaudesta nyt isommin vielä.. pelottaa, miten hirveät pahoinvoinnit osuu just tähän maalis-huhtikuulle :sick:


Meillä tosiaan ennestään vauvan syntymän aikaan 7v ja 5v lapset :)
 
  • Tykkää
Reactions: Katsutin ja Pikku M
Heips!
Täälläkin odotellaan marraskuista. La 8.11. Meillä on ennestään kuusi lasta, eli seiska tulossa. ❤ Ei ollut suunnitelmissa enää vauvaa, mutta luonto päätti toisin ja tässä sitä taas ollaan. Kaikella todennäköisyydellä mun pitäisi olla vaikeasti raskautuvaa tyyppiä mutta niin vaan kerrasta napsahti. Ikäänkin mulla on jo 40v. Mutta kiitollinen ja onnellinen olen ja toivon että pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti.
 
Heips!
Täälläkin odotellaan marraskuista. La 8.11. Meillä on ennestään kuusi lasta, eli seiska tulossa. Ei ollut suunnitelmissa enää vauvaa, mutta luonto päätti toisin ja tässä sitä taas ollaan. Kaikella todennäköisyydellä mun pitäisi olla vaikeasti raskautuvaa tyyppiä mutta niin vaan kerrasta napsahti. Ikäänkin mulla on jo 40v. Mutta kiitollinen ja onnellinen olen ja toivon että pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti.
Vau siulla on jo monta lasta :love:

Mistäpäin täällä porukka on? Itse oon mks/kys alueella, esikoinen syntyi mks joten varmaan sinne taas mentäisiin. Mukavan pieni paikka ni sinne haluaa tilastoja kasvattaa :giggle:
 
Täällä pk-seutu

Onko teillä ollu menkkakipuja? Ite oon nyt heränny kahtena yönä ihan hirveisiin menkkakipuihin, jotka kestää n.2x 10 min. Eilen sattui niin paljon et meinas laatta lentää ja heti kun loppu niin nukahdin
 
Täällä pk-seutu

Onko teillä ollu menkkakipuja? Ite oon nyt heränny kahtena yönä ihan hirveisiin menkkakipuihin, jotka kestää n.2x 10 min. Eilen sattui niin paljon et meinas laatta lentää ja heti kun loppu niin nukahdin
Itselläni tuli aavistus plussasta kun ne normaalisti ihan jäätävät menkkakivut ei ilmoitelleet tulostaan paria päivää ennen menkkoja niin kuin normisti. Nyt on todella vähäistä menkkamaista jomotusta, mutta tissit turvonneet jo varmaan yhden kuppikoon ja todella kipeät.

Ja PK-seudulta olen.
 
Viimeksi muokattu:
Miulla ei normaalisti menkkojen aikaan oo kipuja, mut semmosta kevyttä nippailua ja sitä on nytkin ajoittain! Miulla oli jo ennen plussaa etomista ja hirvee kylmyys iltaisin. Tällä hetkellä huomattavimmat oireet on edelleen kylmyys ja huimaa o_O
 
Mäki jotenki kuvittelin, että menkkakivut alkuraskaudessa olisi lieviä, mutta mulla näköjään ei :censored:

Iltaa kohden yleensä lisöäntyy ja illalla onkin sellaista suht kevyttä, mutta yöllä on tehnyt kyllä todella kipeää:cautious:
 
vierailija
Mäkin soittelen neuvolaan ehkä ensi viikon lopulla. Varhaisultrassa haluisin käydä myös ekaa kertaa ikinä
Minkä ikäisiä lapsia teillä on? Musta tää on aivan ihanaa nyt nää kolme on jo näinkin isoja ja pääsevät osallistumaan kaikkeen.
Mulla on ollut kamalat pahoinvoinnit myös, että sitä vähän kauhulla odottaen. Uudessa työssäkin alottanut vuosi sitten että en haluis että tämä paljastuu ennen ekaa ultraa mutta jos samaa kaavaa menee ku edelliset ni kyllä se paljastuu.
Onnea kaikille plussanneille!
Meillä alkoi yöllä oksennustauti toisella kaksosista ja mietin tässä et Ai kauhee jos vauva olis jo tässä..
tarrasukkia kaikille
Meillä on -09, -11, -15 ja -17 syntyneet. Jännittää aika paljon ihmisten reaktiot sitten kun aletaan kertomaan uutisesta. Ekojen kohdalla kaikki oli iloisia, mutta monikaan ei ymmärrä, että miksi halutaan näin iso perhe. Mutta ei pidä antaa liikaa painoarvoa muiden sanomisille.
 
Meillä on -09, -11, -15 ja -17 syntyneet. Jännittää aika paljon ihmisten reaktiot sitten kun aletaan kertomaan uutisesta. Ekojen kohdalla kaikki oli iloisia, mutta monikaan ei ymmärrä, että miksi halutaan näin iso perhe. Mutta ei pidä antaa liikaa painoarvoa muiden sanomisille.
Mikähän siinä on, että ihmiset ihmettelee isoa perhettä. Mä en koe että neljä lasta olisi iso perhe mutta koko mun lähipiiri miettii että jo kolme lasta on. sitkun meillä on vielä kolme koiraa ni sitä ihmetellään. Musta siinä ei ole mitään outoa. Ottaisin lisääkin helposti. ❤ Kai mä sit vaan oon outo.
 
Mä voisin tulla varovasti tänne kurkkimaan. Eilen ja toissapäivänä tein rfsu:n testit iltapissasta ja sain selkeät haamut. Ja tänään aamulla jo selvä plussa ❤

Laskettu aika on 11.11. laskurin mukaan ja viikkoja nyt 4+0.
Taustaa sen verran että olen 22v ja yritys aloitettu 8/2018. Yksi varhainen km takana 9/2019. Ei ole aiempia lapsia.

Olis kiva jos etusivulla olisi lista lasketun ajan mukaan, esim LA/nimimerkki/monesko lapsi :)
 
Voi pee. Tänään noussut lämpö, panadolin otin ja siitä n. 30min päästä mittasin 37.2 lämmön. Nyt sitten tietysti googlettelin aikani kuluksi, ja kuume voi kuulemma lisätä keskenmenon riskiä ja riskiä epämuodostumille ja toki heti mietin kohdunulkoisen mahdollisuutta, kun ei ole muita flunssan oireita. Mutta kai maha pitäis olla todella kipeä kohdunulkoisessa :unsure:
 
Voi pee. Tänään noussut lämpö, panadolin otin ja siitä n. 30min päästä mittasin 37.2 lämmön. Nyt sitten tietysti googlettelin aikani kuluksi, ja kuume voi kuulemma lisätä keskenmenon riskiä ja riskiä epämuodostumille ja toki heti mietin kohdunulkoisen mahdollisuutta, kun ei ole muita flunssan oireita. Mutta kai maha pitäis olla todella kipeä kohdunulkoisessa
Ku:ssa kipu tuskin jäis huomaamatta :unsure: :giggle:
 
Mä voisin tulla varovasti tänne kurkkimaan. Eilen ja toissapäivänä tein rfsu:n testit iltapissasta ja sain selkeät haamut. Ja tänään aamulla jo selvä plussa

Laskettu aika on 11.11. laskurin mukaan ja viikkoja nyt 4+0.
Taustaa sen verran että olen 22v ja yritys aloitettu 8/2018. Yksi varhainen km takana 9/2019. Ei ole aiempia lapsia.

Olis kiva jos etusivulla olisi lista lasketun ajan mukaan, esim LA/nimimerkki/monesko lapsi
Mitenköhän sellasen listan saa etusivulle :unsure:
 

Yhteistyössä