****Marraskuun leikki-ikäiset 2006****

  • Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti
syysterveiset täältäkin. Olin jo unohtanut koko käyttäjätunnuksen tänne, mutta onneksi sain uuden ja nyt pääsin taas kirjoittelemaan. Itse olen aloittanut opiskelija-elämän. Mimmi on kokopäivähoidossa tarhassa ja isosiskonsa jo 2-luokkalainen. Niin se kohta 4 vuotta on hurahtanut ohitse. Kiva kun muitakin eksynyt tänne palstalle, toivottavasti tulee vielä muitakin vanhoja kirjoittelijoita:)
 
Tervetuloa KaaosKuningatar mukaan! Mutta tämä meijän pino on mennyt hyvin, hyvin hiljaiseksi. Sitä mukaa ku lapset kasvanut niin pino hiljentynyt. Ja mua se kyllä harmittaa...Katotaan nyt, että innostuuko muut vielä kirjoittelemaan!:)
 
Heipä hei pitkästä aikaa! Tämä näyttää ihan oikeasti hiljenneen, mutta kirjoittelen kuitenkin kuulumisia.
Meille syntyi marraskuun 21. päivä pieni neiti isoveljen iloksi :) Täällä sitä kotosalla sitten pyöritään taasen vauva-arjen pauloissa. Meidän nuori herra käy hoidossa 10 pvä/kk, jotta saisi edes jonkin verran lapsikontaktia muista saman ikäisistä. Meillä täällä maalla, kun ei ole oikein naapureissa lapsia.
Niin se vaan tuo aika hurahtaa nopeasti, että kohta neitikin on 4 vee :)
 

Yhteistyössä