Marraskuun murut

Minä myös voisin liittyä fb ryhmään mukaan kun saadaan lisää viikkoja kasaan :)
Tänään oli eka aamu kun oli huono olo, aikasempina päivinä huono olo ajoittunut iltaan. Vastaavasti nyt iltapäivästä eteenpäin kohdun kohtaa on poltellut ja kipristellyt. Toivottavasti pikkutyyppi tekee itselleen parempaa pesäpaikkaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: hiekkalaatikko1
Mä varasin jo neuvola-ajan. Ihan siks, kun oma aikataulu kiristyy tässä kevään myötä niin helpompi aikaste se varata sinne. Jos menee kesken niim sitte vaan peruu sen. Olikohan se tosta toisesta kun varasin kans ajoissa, niin se neuvolatäti vähän naureskeli et, kuules se voi mennä vielä hyvinkin kesken et mitä sä varailet tätä aikaa vielä! Pidin pintani, että haluan sen ajan nyt varata.. No, ei ole enää mun neuvolatäti kun vaihdoin kesken raskauden, oli muutenki kyl sellainen ettei menny kenenkään kanssa kemiat yhteen sen kanssa... Mut iik, se aika meni huhtikuun alkuun! Eihä sinne ole kuin kuukausi!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: hiekkalaatikko1
Hei! Minäkin varovasti liittyisin mukaan ketjuun. Toista odotetaan ja laskettu aika menisi marraskuun 2. päivälle. Vielä ei pahemmin ole oireita ja sekös huolestuttaa. Vuosia sitten sain keskeytyneen keskenmenon ja siinä oireet kanssa katos yht'äkkiä. Nyt on pieni pelko persuksissa, että onko jo jotain sattunut. Varasin yksityisen ultran parin viikon päähän. Sen jälkeen uskaltaudun ehkä jo liittyvään vaikka facebook-ryhmäänkin.

Tsemppiä meille kaikille!
 
Tervetuloa mukaan kaikki uudet odottajat!
Dandy90 olet kyllä saanut neukkuajan tosi aikaisin. Itse sain tosiaan sinne huhtikuun kolmannelle päivälle, jos ei sitten työterveyslääkäri tahdo aikaistaa sitä. Koittanut nyt saada työterveydestä oma hoitajaa kiinni mutta mahtaakohan olla hiihtolomalla kun ei ole vastannut soittopyyntöön (n) Eli asian hoitaminen jatkuu ensi viikolla :D.
 
  • Tykkää
Reactions: hiekkalaatikko1
Mä koitin soitella neuvolaan, tosin kuopuksen unohtuneen neuvola-ajan takia, ja siellä ainakin automaatti vastasi että ollaan hiihtolomalla, palaa maanantaina asiaan :D Hyvä kun on lasten kanssa kotona niin ei todellakaan tajua mitään hiihtoloma-asioita muistaa. Varmaan sanon sitten kuopuksen neuvlassa että vois alkaa äitiyskorttiakin täyttelemään :p

Ihan jäätävää vihlomista alavatsalla. Vähän pistää epäilyttämään, että onko kaikki hyvin, koska eihän semmonen sintti VOI aiheuttaa tämmöstä, mutta ei se auta kun olla luottavaisin mielin että kyllä se voi ja aika kultaa muistot :LOL:
 
ou
Plaah.. Mulla on nyt jotenkin todella epäilevä olo koko raskautta kohtaan! Olo ihan normaali. Satunnaisesti välillä vähän mahaa jomottelee, mutta esimerkiksi plussa testin aikaan tuntuneet kunnon vihlaisut ovat kokonaan hävinneet.. Ei enää oikein palelekkaan. Tissit ehkä aavistuksen oudon tuntuiset tai sitten vaan kuvittelen. Mulla on tyttöraskauksissa (3kpl) alkanut pahoinvointi ehkä joskus 6+ viikolla joten onhan tässä vielä aikaa.. poika raskaus oli täysin oireeton. Pitäisi nyt vaan unohtaa koko raskaus 3 viikoksi ja sittenhän sen ultrassa näkee. Tuntuu vaan, että ei kaikki voi kunnossa olla kun olo täysin normaali..
 
  • Tykkää
Reactions: hiekkalaatikko1
ou
Pakko purkaa tänne tätä älytöntä vitutuksen määrää! Päätin vielä tehdä digi testin, että näkisin raskaushormonin olevan nousussa. Tulos oli vieläkin 2-3vk :cry: kyllä kaiken järjen mukaan olisi pitänyt tulla jo 3+
Mulla siis viime viikon perjantaina digi näytti 1-2vk ja heti viime maanantaina 2-3vk ja nyt edelleen tuon 2-3vk.
Miten tässä nyt viitsii odottaa kolme viikkoa alku ultraa ja tuomiota kun olen jo ihan varma että tämä on tuulimunaraskaus. Edellisessä onnistuneessa raskaudessa mulla pomppasi digissä nopeasti viikot 1-2 suoraan 3+
Kaikki oireetkin hävinneet niin eiköhän tämä ollut tässä.. viime kierrossa kemiallinenraskaus ja nyt näin.. tiedän, että turhaan ruikutan onhan minulla jo lapsia, mutta nyt harmitus on vaan niin suuren suuri
 
@ou ei tietenkään ole turhaan ruikuttamista vaikka olis neljäkymmentä olemassaolevaa lasta! Voimia epätietoisuuteen <3 Älä kuitenkaan vielä luovuta. Joskus raskaushormoni vaan nousee hitaammin, ne ei ole edes saman naisen eri raskauksissa vertailukelpoisia. Mulla ei esikoisen odotuksessa ollut mitään oireita, ja plussankin sain testiin vasta rv 6+, vaikka testailin siis aikaisemminkin ja raskausviikot todettiin ihan oikeiksi myöhemmin. Hcg vain nousi hitaammin. Kuopuksesta taas hormoni nousi paljon nopeammin, raskaus oli testattavissa 9pv ovulaatiosta eli rv 3+2 ja oireetkin oli aivan jäätävät tissikipuineen ja pahoinvointeineen.

Jasiis jos digi on antanut maanantaina 2-3vk niin eihän sitä 3+ viikkoa tarvitse odotella ennen ensi maanantaita :)
 
  • Tykkää
Reactions: hiekkalaatikko1
Minäkin varovaisen innoissani ilmoittaudun mukaan! Tänään sain haalean plussan ja testailla aion kunnes viivat tasavahvoja ja menkat oikeasti kunnolla myöhässä. Nythän niiden olisi pitänyt alkaa huomenna/ylihuomenna, eli eivät ole myöhässä vielä edes. Oireita ei oikeastaan ole vielä, niitä odotellessa!
Esikoinen 5/11 ja enkelivauva 12/16 rv20+ (Turnerin syndrooma). Todennäköisemmältä tuntuu, että tämä menisi kesken/olisi kemiallinen/tuulimuna/mitä vaan muuta, kuin että kaikki oikeasti hyvin ja vauva syliin saataisiin marraskuussa.. Mutta kuukautisten mukaan laskettu olisi 13.11.

ou; Tsemppiä ja malttia!
 
Hei kaikille!
Eilen aamulla tein haalean haamuplussan ja tänä aamuna vahvemman haamuplussan, sitten vielä toisen merkkisen testin ja ovistestin ja selvät 2 viivaa... sitten hain vielä apteekista sen diginäyttöisen ja 2 muuta. RFSU ei näytä 2 viivaa mut muut kyllä parin tunnin pissasta! Ja digitestissä lukee 1-2 vkoa raskaana ja kai se on uskottava!

Mä olen 34v ja mulle tää on KUUDES lapsi. Edellisestä on tosin aikaa tämän laskettuna aikana 9v ja 5päivää. Vanhin on 16vuotias jo.

Me ollaan sateenkaariperhe, mutta mun lapsilla on kyllä isä. Noilla 5llä aiemmalle olen ainoa huoltaja mutta tapaavat isäänsä ja siellä on sisaruksia. Mutta tämän vauvan isän kanssa jaetaan huoltajuus ja vanhemmuus muutenkin mahd paljon.

Missä olisi se facebook ryhmä? Saisinko minäkin liittyä!

Onnea hirveästi muille plussanneille. Toivotaan tarrasukkia matkaan että pysyy mukana nää masuasukit kaikilla!
 
Heippa! Täällä kohta 34v, 4 lapsen äiti. Nuorimmaisen jälkeen ollut 3 keskenmenoa 06/15, 09/16 ja 11/16. Kaikki ovat olleet keskeytyneitä keskenmenoja ja hoidettu kaavinnalla.
Nyt ei voi muuta kun toivoa että tämä pikkuinen pysyy matkassa.
 
Täällä kans yks odottaja littyy ryhmään. :) Laskettu ehkä 1.11. Että voi olla että se muuttuu lokakuulle ultran jälkeen. Haluan kanssa fb ryhmään, mutta vasta ultran jälkeen, jotta siellä edes olisi joku. Tämä meille kolmas.
 
Mäkin liityn tänne ja varhaisultran jälkeen liittyisin myös fb-ryhmään :) Muutaman päivän ajan oon testejä tehny ja uskottava se on et plussa saatiin puolen vuoden yrittämisen jälkeen :love: Tää tuleva ois meille toinen, esikoinen on marraskuinen -15 :) ennen esikoista käytiin läpi 3 keskenmenoa joten taas pelottaa saadaanko tää pieni syliin asti. Varhaisultra mulla on 15.3. ja la ois 7.11.
 
ou
Tulihan se 3+ tänään digiin :LOL: nyt tää mamma yrittää rauhoittua ja lopettaa panikoinnin. Mutta kyllä se vaan niin on, että kun takana muutama pieleen mennyt raskaus niin kokoajan kauhuskenaariot mielessä pyörii! :confused:
 
Täältä tullaan varovasti mukaan. Tänä aamuna plussattu ja kolmatta odotetaan.. tässä välissä yksi tuulimuna ja yksi menkoiksi muuttunut plussa.. fb-ryhmä kiinnostaa myös, joten @saaruska86 laitan sulle viestiä.

Onpa jotenkin uskomaton olo. Huh. Kohta ehkä mentävä uittamaan tikkua, josko sinne viiva saataisiin muutaman tunnin pidätyksellä :whistle: ihan kun se nyt asiaa suuntaan tai toiseen muuttaisi vaikka kuinka monta kertaa päivässä tikkuun pissaisi :LOL:
 
Onnea @Minja83 , ihan saada toinen marraskuinen <3
Ja hyvä @ou , mähän sanoin että se vielä muuttuu!
Ja @1986/13 , kunnon tyyppi, sanoit että mua tulee ikävä kun plussasin ni oli sit pakko plussata perässä?! :ROFLMAO::love::love:

FB- ryhmään lisäilty halukkaita, ja myöhemmin lisäilen lisää ketkä haluaa odotella lisävarmistusta (y) Mä kans pohdin kuumeisesti varhaisultran varaamista. Tää on niin uskomatonta kyllä :love:
 

Yhteistyössä