Marraskuun murut

Minä myös ilmoittaudun mukaan! Ylläriplussa tuli lauantaina ja la olisi minulla 10.11. Todella epäuskoinen olo ja toki jännittää hurjasti, onhan tämä niin alussa. Nyt vko 4+4, toivon niin kovasti että kaikki menisi hyvin!

Onko teillä muilla vielä oireita? Mulla valitettavasti kamalat vatsavaivat ollut nyt muutaman päivän, vaikkei pahoinvointia (tai vatsatautia) olekaan. Toivon että tämä on ohimenevää, kamalaa kun pitää koko ajan miettiä missä on lähin vessa :LOL: lisäksi palelen koko ajan ja väsyttää hirveästi, tosin se johtuu kyllä osittain siitä että olen herännyt monena päivänä jo viideltä vaikkei kello ole soinut. Tissit vähän turvoksissa ja pissalla käyn koko ajan sekä alavatsakipuja on jonkin verran, mutta nämä jälkimmäiset oireet johtuvat melko varmasti munasarjakystasta joka oli tarkoitus leikata pois. Nyt leikkaus tietenkin peruuntuu ja jännittää, voiko kysta jotenkin lisätä keskenmenoriskiä.. ultrassa saadaan lisätietoa. Mulla on eka ultra kolmen viikon päästä, odottavan aika on kyllä mahdottoman pitkä o_O toivon kovasti että pieni olisi oikeassa paikassa ja pysyisi matkassa. Olen toistaiseksi joka aamu tehnyt testin ja aina se tuntuu yhtä mahtavalta nähdä ne kaksk viivaa. Perustelen testien tuhlaamista itselleni sillä että ne ovat halpa hinta mielenrauhasta :D

Tsemppiä ja hyviä vointeja kaikille! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: hiekkalaatikko1
Hei,

Taidanpa liittyä minäkin mukaan :) Haamuplussan tein jo 2 viikkoa siytten, joka sieltä vahvistuikin kunnon plussaksi. LA on 4.11.17 ja kolmas lapsi olisi tuloillaan. Uusperhekuvio on. Edellisestä raskaudesta on kulunut huimat 9v pian, joten ihan tuoreessa muistissa ei ole mikään eikä mitään :D

Olen myös kiinnostunut liittymään FB-ryhmään.
 
  • Tykkää
Reactions: hiekkalaatikko1
Liityn mukaanne iloiseen. Pikkukakkonen tulossa viikoilla 5+4, la osuis vissiin 3.11. Vuoden yrityksen tulos <3 Toivottavasti pysyy muru mukana.

Mitään suurempia oireita ei ole, miehen mielestä vain vähän äkäisempi olen ollut.
Vähän ehkä olen väsyneempi ja palelen herkästi. Ja nälkä olis jatkuvaa. Ja sushia tekis koko ajan mieli.

Minuakin fb ryhmä kiinnostaisi.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea uusille! On tämä ihmeellistä <3
Ryhmään pääsee tosiaan minulle viestiä laittamalla - joko nimi, niin lisään kaveriksi ja ryhmään tai sähköpostiosoite millä olette facessa, sillä saa myös lisättyä :)

Ja mikään hoppu ei tosiaan ole, odotellaan kyllä ultratkin, mutta @Puff☆ meillä taitaa olla esikoisenodottajista huutava pula :love::ROFLMAO:

Täällä ei vielä suurempia oireita ole Tänään ehkä pieni kuvotus alkanut, tosi "innolla" odotan millon kääntyy laattaamiseksi. Kylmä on myös, mutta nyt en tietty osaa sanoa että onko se tämä puulämmitteinen koti + laiska emäntä + kiristyvä pakkanen, vai se että isäntä on ollut vähemmän laiska ja eukko on paksuna :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: hiekkalaatikko1
Heippa, minäkin voisin varovaisesti ujuttautua matkaanne mukaan :)

Täällä odotellaan esikoista suurella jännityksellä, ilmeisesti rv 6 alkamassa ja LA 8.11, joka tietenkin varmentunee. Faceryhmään voisin minäkin tulla, kunhan ekat ultrat käyty ja selviää, että pieni pysyy kyydissä. Neuvola-aikaa varattuna parin viikon päähän :)

Oireina rintojen arkuutta, iltaa kohden turvotusta ja aamulla etovaa oloa, ja aamupalat ei mee alas. Väsyneisyyttä on, mutta toisaalta sitten heräilen herkästi yöllä. Jatkuva nälkä, olossa huomaa jos on joku ateria jääny väliin.
 
  • Tykkää
Reactions: hiekkalaatikko1
Moikka! Täällä plussat tänään ja heti oli pakko tulla etsimään marraskuisten ryhmä. Meillä on ennestään lapset 1/13, 4/14 ja 7/16. Ja nyt neljännelläkin kerralla tää on vaan ihan yhtä jännittävää. Arvasin raskauden jo pari päivää sitten, kun alavatsalla tuntui vihlaisuja. Samat ensioireet ollut jokaisesta. Luottavaisin mielin oon, varmaan vähän liiankin. Mutta olen myös kiinnostunut facebook-ryhmään liittymisestä. Tykkään kirjoitella ennemmin siellä, kuin täällä nimettömänä.

Toivottavasti nämä pienet pysyy meidän kaikkien matkassa mukana ❤
 
  • Tykkää
Reactions: hiekkalaatikko1
Moikka! Täällä plussat tänään ja heti oli pakko tulla etsimään marraskuisten ryhmä. Meillä on ennestään lapset 1/13, 4/14 ja 7/16. Ja nyt neljännelläkin kerralla tää on vaan ihan yhtä jännittävää. Arvasin raskauden jo pari päivää sitten, kun alavatsalla tuntui vihlaisuja. Samat ensioireet ollut jokaisesta. Luottavaisin mielin oon, varmaan vähän liiankin. Mutta olen myös kiinnostunut facebook-ryhmään liittymisestä. Tykkään kirjoitella ennemmin siellä, kuin täällä nimettömänä.

Toivottavasti nämä pienet pysyy meidän kaikkien matkassa mukana ❤
Hei tiekkö mulle tuli nyt pieni kutina siitä että me tiietään toisemme. :whistle: Laitan sulle viestiä :)
 
  • Tykkää
Reactions: hiekkalaatikko1
Huh hah hei! Nyt on kevyt ellotus saavuttanut meikäläisenkin. Vielä ei sellaista kunnon pahaa oloa ole, mutta sellainen pienen pieni paha olo on päällänsä koko ajan. Mulla on vielä päällä pitkittynyt flunssa, joten en tiedä mitkä oireista ovat sen aiheuttamia. Väsymystä on kanssa aika lailla.

No se omasta navasta. Kiva saada muita odottajia listoille mukaan. En mitenkään hätiköi, mutta mitä aiotte tehdä äitiyspakkauksen kanssa? Me ollaan säästetty esikoiselta kaikki, mutta tuo uusi pakkaus oli kyllä tosi kivan näköinen. Pitäistkö se ottaa vai sitten se raha? Mitä te muut meinaatte tehdä?

Hyvää naistenpäivää!

Liidu viikoilla 5+6
 
  • Tykkää
Reactions: hiekkalaatikko1
Jospa minäkin varovaisesti ilmoittautuisin mukaan. Tänään digillä (vielä kertaalleen) varmistettu ja raskaana 1-2 teksti siinä hienosti komeilee ❤ Laskettu aika olisi 17.11.
Tämä olisi minulle 3 lapsonen ja meille toinen yhteinen. Lapset ennestään 10/06 ja 11/15.
Faceryhmä kiinnostaa kovasti, siellä mukavampi minustakin kirjoitella. Taidan liittymisen kanssa kuitenkin sen verran vielä arkailla että taidan varhaisultraan saakka odotella tällä puolen. (Toki voi käydä myös niin että odottavan aika käy siinäkin liian pitkäksi...)
 
Moikka

Minä voisin kans ihan tosi varovasti liittyä mukaan.... tein tänään päivällä ekan testin ja siihen tuli toinenkin haalea viiva :O pakko tehä huomenna aamulla uudestaan :) Tää olis 3. lapsi miulle ja meille 2. yhteinen :) aijemmat lapset on -08 ja -10 syntyneitä, joten ei ihan tuoreessa muistissa ole :D

Jos tää nyt on oikeesti totta niin la ois 19.11... en kyllä ihan 100% vielä usko.
 
Viimeksi muokattu:
Huh hah hei! Nyt on kevyt ellotus saavuttanut meikäläisenkin. Vielä ei sellaista kunnon pahaa oloa ole, mutta sellainen pienen pieni paha olo on päällänsä koko ajan. Mulla on vielä päällä pitkittynyt flunssa, joten en tiedä mitkä oireista ovat sen aiheuttamia. Väsymystä on kanssa aika lailla.

No se omasta navasta. Kiva saada muita odottajia listoille mukaan. En mitenkään hätiköi, mutta mitä aiotte tehdä äitiyspakkauksen kanssa? Me ollaan säästetty esikoiselta kaikki, mutta tuo uusi pakkaus oli kyllä tosi kivan näköinen. Pitäistkö se ottaa vai sitten se raha? Mitä te muut meinaatte tehdä?

Hyvää naistenpäivää!

Liidu viikoilla 5+6
Äitiyspakkaus piti heti eilen kurkata tun tuli julki. Jos tyttölupaus tulisi niin pakkauksen haluan mutta jos poikaa lupaillaan niin taidan ottaa rahana. Nuorimman (pojan) jäljiltä kaikki tallessa niin pojalle ei tarvitsisi mitään hankkia. Toki varmasti tulisi pieniä vaatteita hankittua mutta ei tarvitse :whistle:
 
Moi!
Mie ootan kans täälä esikoista. Tein ylläripylläri plussatestin reissussa viime viikolla. Nyt rv 5+4. Jipii!
Viime joulukuussa tuli keskenmeno rv 6, nyt toivon varovaisin mielin parempaa lopputulosta.
Eka ultra parin viikon päästä. Sitten voisi liittya face-ryhmään !
Onko muita mammoja jotka matkustelee paljon tai suunnittelee kaukoreissuja raskauden aikana? Kokemusperäinen tieto reissuraskaudesta olis hienoa!
 
Ylläreistä yllärein kyllä tuli!

Tuossa lauantaina tuli tehtyä testi joka näytti plussaa.
Lapsia ei oltu enempää suunniteltu,mutta mahdollisesti nyt toisin käy. Neljä on jo lapsia siunaantunut (-04, -08, -11 ja -13) Ikäki rupeaa olemaan 38v joten jännittää ihan senkin puolesta.
Väsymystä on alkuviikosta ollut ihan riirrävästi, samaan aikaan vaan nuorimman kanssa nukkumaan niin pärjää :D

Laskettu aika on suurinpiirtein 7.11.2017

Tsemppejä raskauksiin!

Katsu
 
Esikoiselle otettiin aikanaan äitiyspakkaus, kohtuunkuolleelle toukokuiselle ei oltaisi otettu vuoden 2016 pakkausta, mutta jos tämä pieni pysyy matkassa niin aiotaan pakkaus todennäköisesti ottaa! :)

Mä soittelin tällä viikolla neuvolaan ja sain ekan ajan jo parin viikkon päähän, varhaisultra neuvolassa myöskin 30.3. Hetki pitäisi vielä malttaa odotella!

Onnea kaikille plussanneille! <3
 
Kyl vaan taas aamulla tuli 2 viivaa rfsu testiin Ehkä se on uskottava et tää ois totta :)

Me taidetaan ottaa pakkaus. Mie oon edellisenkerran ottanut esikoiselle pakkauksen ja sain sillon -07 pakkauksen. Toiselle en ottanut kun tuli nii pieni ikäero :) nyt ikäeroa tuleeki enempi esikkoon 9 vuotta ja pienempäänki 7 vuotta
 
  • Tykkää
Reactions: hiekkalaatikko1
N23
Täällä juuri plussattu ja la 20.11. :) Esikoinen täyttää 2vuotta joulukuussa. Ihanaa tätä on niin odotettu! <3
Onkohan marraskuisille perustettu vielä facebook-ryhmää? Esikoista odottaessa perustettiin pieni ryhmä jossa reilu kymmenen mammaa. Se on kyllä paras ryhmä ikinä! :) Niin paljon sai odotuaikana ja edelleen saa vertaistukea. Mukava puhua samassa tilanteessa olevien kanssa kun ei noi miehet aina kaikkea ymmärrä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: hiekkalaatikko1

Yhteistyössä