Masennustesti - paljonko saat pisteitä?

Diagnosoitu.
1. Paljonko sait pisteitä?
2. Oletko hoidon piirissä?
3. Jos kyllä, minkälaista hoitoa saat?

1. 50
2. Olen.
3. Muistakin ongelmista johtuen pian alkaa intensiivinen terapia. Ennenkin olen ollut terapiassa. Mutta en kauhean aktiivisessa sellaisessa. Lääkkeitä eivät ole (vielä) antaneet osittain nuoresta iästä johtuen.
 
vierailija
36, en ole mutta minusta tuntuu että tarvitsisin jonkin näköistä hoito esim terapiaa tai lääkkeitä, en saa enää mitään aikaan ja mikään ei tunnu miltään, välillä vain tunnen negatiivisia tunteita.
 
23 pistettä olen 9v, (älkää tulko pliis valittaa) mun vanhemmat ei tunnu ymmärtävän että kaikki ei oo hyvin. Oon käyny juttelemassa kuraattorille se on auttanut vähän. En uskalla sanoa sitä kunnolla että oon masentunut. Iltaisin (niinkuin nytkin) lukitaan itseni meidän kylppäriin. En saa ikinä unta... help my pleas!

PS:Sori kun kirjoitan näin vanhaan keskusteluun.
 
vierailija
28 pistettä
Hoidon piirissä ? Siis puhumassa jonkun psyk sh kanssa, en todellakaan! Olin joskus läheisen tukena, ensin hän oli liian sairas saamaan terapiaa , sitten liian terve. Joku vitun onneton psykologi lässytti ku lapselle

Lääkityksen kyllä haen jos e-pillereiden poisjättö+ omega+ liikunta ei ala auttaa .

Mutta mulla ei oo kyse tunne-elämän ongelmista niinku monen masennuksen taustalla on. Osaan kyllä puhua tunnistaa ongelmat jne.

Masennus, on itseasiassa lähtöisin totaali uupumuksesta



BDI-kysely eli masennustesti:

BDI-kysely

1. Paljonko sait pisteitä?
2. Oletko hoidon piirissä?
3. Jos kyllä, minkälaista hoitoa saat?
4. Jos et, ajattelitko hakea apua?

Muuten sana vapaa.

Omat vastaukset:
1. 25
2. Olen
3. Kognitiivista psykoterapiaa, sekä syön lääkkeitä. Olen tosin ollut hoidon piirissä jo vuodesta 2008. Varsinaisessa psykoterapiassa nyt vuoden.
 

Yhteistyössä