Masuasukin nimi

Laretzki
Meille tästä maha-asukkaasta on muodostumassa Spyro :D. Äärimmäisen sisäpiirinen nimi, mutta onpahan kuitenkin jotain ja ainakin erilaisempaa. On siis yksi peli, jota pelaamme yhdessä, ja miehen lempi hahmo on Spy ja mun Pyro, niin niistä tulee sitten Spyro (ja on muutenkin käytössä oti termi ko pelissä :D)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tääl on Pampula, joskus sanon vaan pikkulikaks, ja sit nauretaan et jos se onkin poika niin saa elinikäsiä traumoja mun likottelusta :D
Tosin kolmessa ultrassa katotu et ois tyttö, mutta mikään ei oo ikinä varmaa :)
 
Alkuun oli Predator kun olot oli niin karmeat ja kaveri keksi sillä nimellä kutsua, sittemmin masukista on tullut Tirppana ja sillä nimellä mennään nyt toistaiseksi. Jospa kuukauden päästä selviäis sukupuoli niin tietäs millä nimellä kutsua loppuaika :D
 
Meillä esikoinen on (rv39+0) Snö. Ensimmäisen ultran jälkeen mies kutsui Peukaloiseksi hetken aikaa, mutta sitten Snö vei voiton.

Tuleva mummo kutsuu vauvaa Valo-Suleviksi.. Olen tasaisesti muistutellut, että muistaa sitten kertoa esimekiksi työpaikallaan Valo-Sulevista puhuessaan, että kyse on lempinimestä eikä lapsesta suinkaan ole oikeasti tulossa tuon nimistä :D
 
Esikoista kutsuttiin masussa ollessa Vilpertiksi ja Vilpertinaksi.Emme siis tienneet kumpi sieltä oli tulossa niin isä kutsui Vilpertinaksi ja mä Vilpertiksi.Tämä toinen sai jo heti plussatuloksen jälkeen nimityksen Kultahippunen,niin kauan tätä toivottiin ja yritettiin kunnes viimein hormonilääkityksen avulla saatiin masuun kasvamaan:) Nyt vaan toivotaan että pysyy pikkuinen matkassa mukana ihan sinne loppuun asti,nyt kun vasta rv 8+1.
 
peruna :D tulee siitä et mul ultrattiin rv 8 ku eivät osanneet muuten sanoa laskettua aikaa ja vauva oli tosiaan sillon viel niin pieni siinä kuvassa että mulle tuli mieleen peruna ja kotona näytin kuvan miehelle ja sanoin että tässä meidän peruna :D
 
Tyttöähän me mieheni kanssa innolla ootellaan ja nimeks ollaan ajateltu Janicaa. Kun täällä ruotsissakin kuitenki asutaan ni olisi hyvä että nimi sopii tänne sekä sinne suomeen. onneksi monet nimet ovat käytössä molemmissa maissa niin ei ole sillain mitään ongelmaa. joten aikaa miettiä on vielä :) edellisten lasten nimet ollan päätetty vasta lapsien syntymän jälkeen mutta nyt on hyvä olla ajoissa tämän asian kanssa.
 

Yhteistyössä