Masuasukin nimi

esikoinen oli pikku-nunnu ja toine tyttö oli masuasukki mutt akun syntyi sai lemppari nimen kaalimaankakara kun on sen verran kasvoiltaan muistutti kyseistä nukke;)) nyt on jalmari;) masussa tytöt kutsuu vauvaksi :heart:
 
en tiiä oonko jo kertaalleen tänne kirjottanut mutta meillä nuorimmaisen "työnimi" oli API, näytti yhes ultrakuvas ihan apinalta ja keskimmäinen ei osannu sanoa apina vaan lausui sen api ja siitä se jäi.

Ei tullu apinaa vaan ihana tytöntyllerö! :LOL: :heart:
 
Nimiä on ollut monia. Maha-asukki on tainnut olla ykkösenä. Muita: masu-asukki, tyyppi, ekoilla viikoilla leikkisästi merihevonen (hetkellisen muotonsa vuoksi) ja nyt nimi on muuttunut mönkijäksi koska tunnen liikkeet niin hyvin. =)
 
meillä sukupuoli tiedossa, nimeä ei vaan osata päättää.. noh, onneks tässä on vielä aikaa pähkäillä.. nyt raskausviikkoja 34 ja kutsutaa pientä vili-pertiksi, ei kyllä tuu jäämään edes osittain nimeks, mutta on se semmonen temuaja, kun koko maha pomppii ees taas.. :p
 
puppana
oli mursu, mulle tehtiin ultra kun olin viikolla 6, sen takia että tarkistettiin sen olevan oikessa paikassa eli kohdussa, niin se näytti ihan mursulta ja niin se oli sit koko raskauden ajan mursu. Mutta nyt se on rakas Venla
 
Santeriksi sanon kun olen niin varma että on poika. En silti tiedä tuleeko tästä Santeri jos on poika voi olla. Mies ei sano miksikään päivittelee vaan mun mahan kokoa vaikka nyt on vasta 20 viikko menossa et ei se tähän jää :LOL:
 

Yhteistyössä