ME PIISKAAJAT!

unissakävelijä ja ihaa81: mukavaa että tekin löysitte tien takasin tänne piiskaajiin!! :D
mä tässä mietin että jos rupeais käymään uimassa jotta tulis siinäkin sitä liikuntaa.. harmi vaan että se on aika kallista lystiä jos ihan harrastamaan alkais :whistle:
tammikuu on jo puolivälissä ja laihtuminen ei oo tosiaankaan vielä hyvässä vauhdissa :/
Toivottavasti tänne eksyy vielä lisää porukkaa :wave:
 
Liityin tonne alotus 2.1.2008, ku jouluna tuli lipsuttua pahoin :ashamed: ja pari kiloa tuli lisää.

Nyt uudella innolla ja ilman hyväskää pitäis tämä kuu mennä. Hyvin oon vielä pysynyt, mutta nyt tekee jo joka ilta tosi kovaa mieli. Liikuntaa tulee hyvin harrastettua, mutta ei se näköjään riitä. Tuo ruoka kun maistuu liikaa.

Käyn kyllä lukemassa täällä vielä ja kirjoittelenkin jos ehdin, mutta tsemppiä kaikille! =)
 
Tämä viikon tulos oli 79,1kg. Alkaa näköjään tämä tippuminen hidastumaan. En enää täysimetä vaan poika on alkanut syömään soseita ni luultavasti sekin vaikuttaa. Mää oon laskenu noita pv:n pisteitä ja nyt ku lopetin täysimetyksen ni se pistemäärä tippu ihan mukavasti. Vähän totuttelua että osaa syödä niin ettei jää nälkä. Salaattia ja hedelmiä pitäis lisätä runsaasti ja jättää herkut ihan minimiin. Nyt on tullu tuota karkkiaki syötyä, tosin pisteiden rajoissa mut vois nekin käyttää vähän järkevämmin :whistle:

Kuntosalilla käyn edelleen n. 3 kertaa viikossa, vähän riippuu miten yöt menee.. Lenkille ei oo nyt päässy ku ulkona tulee vettä ja on pikkasen liukasta..

Me ollaan ruvettu suunnittelemaan että lähtäs jonnekki rantalomalle kesällä eli motiivi bikinikuntoon pääsystä on ihan kohillaan :D Voi että mää toivon että mää tällä kertaa onnistuisin!!
 
anouk: mukava ettet sinäkään unohtanu tätä porukkaa :wave: :D
perlos: sulla ainakin on hyvä motivaation lähde! Tieto tulevasta rantalomasta saa vamasti motivaation kohdalleen :D
mä unohdin tänään käydä vaakalla :headwall:
mä en meinaa saada juotua tarpeeksi vettä.. monesti huomaan ettei oo tullu juotua mitään tuntikausiin.. välillä on ainoana nesteenä kahvi joka ei tosiaan ole paras mahollinen janon sammuttaja..
 
Miksi ihmeessä sitä on niin huono itsekuri?? :kieh: :kieh: :kieh:
Piti sitten tänään vetää karkkia ja jäätelöö sen sijaan että ois lähteny kuntosalille. :ashamed: On se vaan kumma että tuolleen itteensä kiduttaa ku tietää että tulee hirvee morkkis. Ja jos ois käyny salilla ni ois tullu hyvä olo ja ois ollu ylpee itestään. Miksi sitä ei sitten tee niin???

Terv. epätoivoinen joka ei varmaan koskaan opi :'(
 
Täällä tuska ilman hyväskää vaan lisääntyy. Tosi vaikeaa oli olla ilman koko viikonlopun. No onneksi olin.

Liikuntaa tuli harrastettua 7h, pääasiassa salibandya ja syötyä kyllä järkevästi, joten jos ei oo painosta lähtenyt tiistaina vähintään puoli kiloa, masennun täysin!

Puntariin en ole hypännyt sitten viime tiistain, joten täydellinen yllätys (toivottavasti hyvä sellainen) odottaa...
 
no täällä kans yks saamaton ..en kans käyny puntarilla olleskaa..mut jos nyt sit tän vkon pe kävis..nyt tarttis lähteä salille..jos sais ittee vaan niskasta kiinni..niin ja ilman karkkia on tosi vaikee olla..millähän siitä pääsis eroon? itsekurilla tiedän.. :LOL: no jospa toi tuleva kesä sais lisättyä sitä motivaatioita :p
 
Musta tuntuu että mun pitäis olla nimenomaan vähän ankarampi itselle ku annan noita sortumisia tapahtua :ashamed: No mutta, onneksi ei oo paino kuitenkaan noussu (käyn melkein joka aamu puntarilla tarkistamassa, heh)
Oon ruvennut syömään aamupuuron ihan raakana ja voin sanoa että on kuulkaas puuron makuista :LOL: Saa nähä millon alkaa tökkimään, on tämä niin tylsän makuista..
Nyt onneksi nuo ilmat vähän parani eikä sada enää vettä, mukava käydä kävelyllä niin mielikin virkistyy.. Meinaan että on hieman masentanut ja väsyttänyt tässä lähiaikoina. Yöt on nukuttu huonosti ku soseita poika maistelee niin liekkö sen takia levottomana nukkuu. Päivällä sit on niin tuhannen poikki että miehelle vaan kiukuttelee ja sitten kaikilla on paha mieli. Oi ja voi, jospa tämä tästä ku kevät tulee ja tuo pimeyskin helpottaa..

Mut periksi ei anneta!!! Kattelin tuossa elloksen kesäkuvastoo ja ku niitä bikini kuvia katteli ni motivaatio taas kasvoi :LOL: Kyllä minäkin vielä joku päivä... :whistle:
 
Sadetta pituus: 169, ap: 82,2, tp: 70, 67,3kg(-1kg):flower:
Niinnu pituus:172,5, ap:73,8, tp:n.60, 71kg
Unissakävelijä pituus:164cm, ap:79,6, tp:55-65, 71,9kg(-500g)
Ellu80 pituus:154cm, ap: 65, tp:51, 55kg(-400g)
Verenpisara pituus:157cm, ap:69,4, tp:60, 65kg
Äitiliini83 pituuus:167cm , ap:93, tp:70kg, 81kg+900g)
Perlos Pituus:168cm, ap:90, tp65, 77,3kg(+-0g)
Anouk Pituus:166cm, ap:81kg, tp:60kg, 74,5kg(-700g)


eli tässä on lista jossa on ensin pituus, alkupaino (ap), tavoitepaino(tp), *:llä on merkki jos tietoa ei ole ilmoitettu, tämänhetkinen paino on lihavoitu, suluissa on viikkopudotus. ps: ilmoittakaa mahdolliset virheet, niin korjaan tiedot =)


 
on kyllä viime aikoina tosissaan väsyttänyt.. lapset heräilee öisin lähes jatkuvasti.. huohh.. nyt oon aika hyvin pysynyt dieetissä enkä oo retkahtanu herkuttelemaan... mutta tästä nyt tuli tosi lyhyt viesti, pitää mennä nukkumaan ku on mahdollista..
 
no niin.. nyt on taas pirteampi olo hyvin nukutun yön jälkeen! ja kävin tänä aamuna puntarilla ja vaaka näytti 55,4kg eli -800g :D olen tyytyväinen.. merkkaan ton tuloksen nyt tonne listaan jos unohdan perjantaina käydä puntarilla =)
 
78kg tasan tänä aamuna :) Olen kyllä tyytyväinen..Hyvin oon pysynyt tavoitteessani, tätä tahtia jos tippuu niin painan kesällä sen 65kg joka on tavoitteena.. Mun on pakko pystyä siihen, onhan? Onhan??? =)

:wave: palataan taas!

Ellu80: Sulla ei oo enää paljoa tiputettavaa tavoitteeseen, jäänköhän mää tänne sitten ihan yksin :whistle:
 
Mulla ei paino ollut laskenut tällä viikolla yhtään :ashamed: , mutta tuolla listassa oli 400g liikaa painoa. Eli painoni oli tiistaina 75,2kg.

Liikuttua tulee paljon ja ilman hyväskää olen ollut 30 päivää. Joten luulisi tuon painon laskevan, vaan ei :( No josko nuo menkat turvottivat ja tiistaina tulee miinus merkkinen tulos. Toivotaan toivotaan...
 
Oi voi.. Menipä taas tuo viikonloppu vähän höpöksi.. Eilen tuli haettua pizzaa ja karkkia :ashamed: No nyt taas kova kuri!!

anouk: Mahtavaa että oot ollu 30 päivää ilman herkkuja, mää en pystyis siihen. Yritän nyt ees sen verran että viikko aina ilman ja viikonloppuna yhtenäpäivänä ois niinku karkkipäivä tms. Pisteitä ku lasken ni melkein joka päivä on pikkusen jotain hyvää.. Ihan turhaa, vois olla ilmankin..
Nyt päätin että pysyn tiukkana ja sitten ku painan 75kg ni saan yhden päivän viettää ilman pisteitä :D Sitä ennen en saa ylittää yhtään!!!
Katotaan miten onnistuu.. :whistle:
 
Perlos: sun painonpudotus tahti on kyllä tosi hyvä!! varmastikin pääset tavoitteeseesi! :D nii.. eihän mulla enää paljon ole pudotettavaa.. mutta tää laihdutus on mulla vaan niin kamalan hidasta!! :headwall: no, hitaasti, mutta varmasti.. =)
anouk: anteeksi sekoilusta ton listan kanssa, ku meni lukemat väärin :ashamed:
 
Ellu80, eipä tuo haittaa.

Paino oli 74,5kg tänään ja pudotusta on viikossa 700g. Voi, että kun on hidasta.. No jospa sitten olisi pysyvämpää..

Eilen sitten oli oikein tehopäivä. Tyttöjen kanssa tunnin pihalla laskettelemassa niin, että hiki tuli. Tunnin bodypump ja ½h spinningiä sekä 1½h salibandyä. Tänään sitten tuntuu joka lihaksessa...
 
huomenna on sitten taas punnituspäivä.. :whistle: ja myöskin helmikuun 1. päivä! :eek: musta tuntuu että tammiikuu meni ihan hujauksessa ja mä en oo laihtunu oikeestaan yhtään! :kieh: :headwall: no mä meen kohta ostaan uudet housut, sellaset jotka on aika tiukat että tulis vähän motivaatiota lisää :D
 
77,3kg, -700g tämän aamun tulos. Ei oo paljoa mut oon ihan tyytyväinen =) Tammikuun aikana oon laihtunu pikkusen päälle 5kg, eikö se nyt oo ihan hyvä saavutus?? Jos samaa tahtia jatkuis ni määhän oisin jo kahden kuukauden päästä tavoitteessa :LOL: joo tuskin ihan onnistuu, eiköhän tuo kohta hidastu. Varsinki sitten ku tuo imetys vähenee. Toivottavasti jatkuis nyt kuitenkin kesään asti. Ihan siis muutenki, ei laihdutuksen takia =)

Eilen kävin salilla, toissa päivänä lenkillä ja tänäänki ois tavoite käydä lenkillä. Matkakin on nyt etelän lämpöön varattu joten motivaatio on kohdillaan :D Kunhan nyt vain pysyis lujana...
 
Huomenta!
Te ootte kyl olleet sitkeita tos laihiksessa! =) :flower:
Itella vahan menny niin ja nain :/
Meita on piinanneet vatsataudit ja flunssat joten laihis on jaanyt!
Mutta silti paino pudonnut ja nyt paino 80,1 kg...jospa ensi viikolla paaisisn alle 80kg jos itsekuria loytyis! :D
 
Hyppään takas vihdoin ja viimein. Joululta tuli joku 3kg painoa lisää, mutta kun ne suklaat oli niiiin hyviä :p :ashamed:

Mun paino on nyt jotain 66-65kg ja perjantai on edelleen punnitus päivä. Ilmoittelen perjantaina sit sen virallisimman painon vaikka nyt yritänkin jo tän viikkoa saada karistetttua näitä kiloja.

Ois sit edelleenkin reilu 5kg tiputettavana.
 
Mulla on motivaatio ihan nollassa!! Vaikka kaikki on niin hyvin ku olla ja voi joten pitäs jaksaa ja olla innoissaan. Ei vaan voi vähempää kiinnostaa. Tympäsee tuo pisteitten laskuki, ois niin kiva ku sais syödä mitä haluaa millon haluaa. Enkä nyt siis tarkota mitään pizzaa tai karkkia vaan ihan tavallista kotiruokaa. Ärsyttää ku pitää koko ajan desimitan kans kävellä.. Tuli mieleen että pitäskö pitää vaikka pari päivää pisteettömiä päiviä ni ei loppuis into ihan totaalisesti... en tiiä.. Potkikaa mua persauksille!!! |O :D
 

Yhteistyössä