Megamyynti areena?

kävin keskiviikkona
ihan ok paikka. enempi sellasii juhlavaatteita alennuksella ja miesten pukuja sekä puvun takkeja. hieman oli kura/välikausihaalareita alkaen 25e ja sisustus hömppää ja sit sellasta euron krääsää.
 
"eija"
On tosi monipuolinen paikka, itse löysin paljon vaatteita lapsille. esim Travelle ja Zalekua. Viime talvena ostin myös KIvat kypärähuppuja. Hinnat ovat noin 70 % normaalikaupan hinnoista.
 
"tia"
Kävin lauantaina. Jengiä oli todelalla paljon. Ostin Joutsenen malli untuvatatakin, hinta oli 129 €, normaalisti 400 €. Lapsille myös leluja, näytää olevan todella suosittu paikka?
 
[QUOTE="una";22016081]mun mielestä se on ihan turha mesta. jotai mummojen vaatteita ja sit kamalasti kaikkee krääsää. ei mun juttu yhtään.[/QUOTE]

Tätä peesailen.

Jotain ikivanhoja, myymättömiä joulukortteja, meikkejä ym. Ja ne vaatteet :$
 
"äiti"
Kävin perheen kanssa, miehelle Turon puku ja pari paitaa. Näytti olevan todella paljon Lumenen meikkejä ja Fransan vaatteita. Valtava paikka. Ihana, että saadaan outlet kauppakeskuksia myös tänne Suomeen.
 
ks
[QUOTE="äiti";22031099]Kävin perheen kanssa, miehelle Turon puku ja pari paitaa. Näytti olevan todella paljon Lumenen meikkejä ja Fransan vaatteita. Valtava paikka. Ihana, että saadaan outlet kauppakeskuksia myös tänne Suomeen.[/QUOTE]


Samaa mieltä, en ole itse vielä ko. paikassa käynyt, mutta tätynee mennä.
 
"Kumikameli"
Käytiin tuolla keskiviikkona. Olihan siellä paljon vaatteita, ei ihan minun makuun, eikä mies pukua tarvinnut, mutta lapselle löysin Travellen vk-haalarin ja kaksiosaisenpuvun molemmat 25e/kpl, eli ne oli hyvä löytö. Muuten mukaan tarttui jotain sukkia, kumppareita yms pienempää.
 
"ade"
Kerran minäkin kerkisin käydä. Ei se mikään nuorisomuotipaikka ole, mutta jos kotimaista pukua tarvitsee mies tai rouva jotain pikkukivaa, niin sinne vain. Nyt on kaikenlaista joulutavaraa tarjolla.
 
"digeridoo"
Kävin juuri viime viikolla. Jos on tarvetta Finlaysonin, Fiskarsin, Hackmannin jne. tuotteille, siellä on paljon kaikkea. Samoin siellä oli paljon kesä-crockseja, Kivatin mekkoja, Lumenen tuotteita yms. eli itse ainakin löysin sieltä (liikaa) hyvin ostettavaa..:) Tosin tarvetta olikin lakanoille, keittiövälineille yms. kun ollaan juuri muuttamassa.
 

Yhteistyössä