Mehellä menoja

  • Viestiketjun aloittaja Yksin
  • Ensimmäinen viesti
KESKUSTELKAA! Ei mies osaa ajatuksia lukea, kuten ei me naisetkaan. Meilläkin alussa piti vähän keskustella isommalla äänellä, että mies tosiaan tajusi mitä vauva kaikessa konkretiassaan vaatii.

Nyt on hyvä balanssi: kumpikin pääsee 2x/vko omaan harrastukseen kodin ulkopuolelle. Se on ihan järjestelykysymys, jos kyse on ns. perusvauvasta (rajataan tämän ulkopuolelle koliikit ja muut vaativammat tilanteet). Minä lypsän maitoa pulloon ja mies syöttelee tarvittaessa kun olen käymässä pois kotoa. Jumppa kestää yleensä noin tunnin, salilta selviää kahden tunnin sisällä kun on tehokas. Ja kaupassa voi käydä kumpi vaan. Kauppaan pääsee myös vauvan kanssa. Asioista voi tehdä vaikeitakin. Ja kyllä: täysimetän, vauva on 5 vkoa vanha eikä mikään pelkästään tuhisija. Käyn myös kaupungilla itsekseni (siis vauvan kanssa vaunuillen). Imetän jos tarvii, vaihdan vaipat tarvittaessa jne. Kampaajallekin olen jo päässyt.

Me äiditkin voidaan nähdä vähän vaivaa sen oman ajan saamiseksi. Ja miehet ymmärtää suoraa puhetta paremmin kuin sitä tuhahtelua ja silmien muljauttelua.
 
Annette-79 harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 10:59 vhbjn kirjoitti:
Miksi turhaan nostaa päätänsä poterosta...

Tyypillinen naisen asenne: Jos miehellä on jotain tunteita jostain asiasta, ne ovat vääriä.
olisit vain kirjoittanut samlla nimimerkillä kuin aiemminkin ;)

huvittavaa itseironiaa aiheesta jonka kokonaiskuva on ilmeisesti aika hämärän peitossa.
[/quote]

[/quote]

Minä en ole tuominnut kenenkään TUNTEITA vääriksi. Jollain on kenties vaikeuksia sisäistää lukemansa?
 

Yhteistyössä