Meidän 4-v oli tänään lukittu päiväkodissa kaappiin rangaistukseksi

  • Viestiketjun aloittaja vilkas mielikuvitus
  • Ensimmäinen viesti
vilkas mielikuvitus
"Sitten xx sanoi, että tämä on viimeinen kerta jne" ja sen jälkeen hoitaja oli lukinnut lapseni kaappiin jäähylle. Tämä on neljä veen versio asiasta :D On ennenkin sepittänyt näitä juttujaan päiväkodista. Yleensä niissä on joku totuusperä, mutta sitten vilkas mielikuvitus tulee mukaan ja tarina saa vähän lisäväriä. Ajattelin huomenna kysellä missä lapseni on ihan oikeasti ollut jäähyllä. Tuskin kuitenkaan siellä kaapissa. :D
 
alexis
Meillä 4-veen kertomukset päiväkodista ovat myös sangen lennokkaita. Milloin on ruokakärry viety kokonaan pois, kun lapset eivät ole hiljaa ja näin ovat jääneet ruuatta. Milloin lapsia heitelty pitkin päiväkotia jne.
 
noutarhaformaikids
lasten suusta ne totuudet tulee, ei noi jutut oo ihan tuulesta temmattuja, muistelkaa taannoista pakkosyöttämisketjua ja miettikää sitä mitä ne hoitajat sie oikeesti tekee, ei ne kaikki jaksa eikä viitti oikeesti välittää.
 
Oo
No mun poika kertoi kerran, että hoitaja oli käskenyt ruokapöydässä häntä pitämään kädet sylissä ja olemaan hiljaa, koska poika oli metelöinyt. Poika oli tehnyt niin ja kohta otti epähuomiossa kädet pois sylistänsä, niin hoitaja oli läpisnyt häntä käsille. Ja tuo oli totta loppujen lopuksi. :/
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
:LOL:
Moni vanhempi olis voinut jo tehä alotuksen "lapsi oli kaapissa jäähyllä, huomenna saa päiväkoti kuulla kunniansa! :D :D
Viime syksynä lapsemo oli 3-v ja selitti mulle ihan tosissaan, että tämä samainen hoitaja, joka tänään muka laittoi hänet kaappiin, oli silloin vuosi sitten laittanut yhden 2-vuotiaan jäähylle kuivauskaappiin siksi aikaa, kun muut lähti ulkoilemaan ja tämä pieni oli siellä kovin itkenyt. Vähän liian hurjalta kuulosti tarina ja mun oli pakko kysyä hoitajalta miten homma oikeasti meni. NO, totuus oli, että eräs 2-v poika oli oikeasti ollut siellä kuivauskaapissa ja itkenyt lujaa, mutta oli mennyt sinne itse kesken ulkovaatteiden pukemisen ja hoitajat olivat ottaneet hänet välittömästi pois, kun olivat huomanneet. Kaappi ei ollut ollut päällä, eikä lapsella oikeasti mitään hätää. :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja noutarhaformaikids:
lasten suusta ne totuudet tulee, ei noi jutut oo ihan tuulesta temmattuja, muistelkaa taannoista pakkosyöttämisketjua ja miettikää sitä mitä ne hoitajat sie oikeesti tekee, ei ne kaikki jaksa eikä viitti oikeesti välittää.
No mä en todellakaan usko tästä herttaisesta vanhemmasta tädistä, että laittaisi ketään kaappiin lukkojen taaksi. Muutamasta muusta hoitajasta voisin sen uskoa, mutta en tästä.
 
:D No toivotaan, ettei siellä kaapissa ole jäähyään viettänyt. Ainahan toki kannattaa tarkistaa asian oikea laita, mutta tosiaan meteliä ei kannata nostaa ennen ku on ne FAKTAT tiedossa.

Päiväkodissa työskenneelleenäkin, olen kuullut mitä mielenkiintoisempia juttuja siitä, mitä vanhemmat ovat tehneet tai sanoneet ja ymmärrettävästi lapsen suusta jutut suurimmaksi osaksi tulleet väritettyinä tai muunnelluina.
 
vieras
tunnustan vieneeni ruokakärryt pois ryhmän tiloista muutaman kerran, kun eivät tajunneet hjiljentyä edes sen vertaa et kukaan olis kuullut mitä on ruuaksi. Tosin jäin kärrien kanssa oven toiselle puolelle kuulosteleen josko sinne koska vois palata. Hiljaisuus olin käsin kosketeltavaa, kun kärryt meni pois ovesta. Hilajaisuudessa jatkui sitten ruuan jako, kun palasin.
 
vieras
Meidän poika oli viikonlopulla auttanut isää remonttihommissa ja mm. naulojen hakkaaminen oli jännää. Maanantaina oli kertonut hoitopaikassa, miten hän on pelännyt viikonlopulla, kun isä hakkaa.

Hoitajat kyselivät tietysti huolestuneena, että oliko isä kovasti humalassa, oliko juonut olutta tai jotain? Joo, joi se kaljaa! (eli ykkösolutta, kuten aina remonttihommissa. Ehkä jopa saunakaljan lauantaina ). No, mitäs äiti teki? Se vaan lähti muualle. (joo, kauppaan koska lapsi oli isän kanssa hommissa ) Ja jätti sut isän kanssa kahden? Joo. Ja koko ajan isä hakkasi ja piti kovaa ääntä.

Mies haki pojan hoidosta kyseisenä maanantaina ja tuli naama punaisena pois oltuaan huolestuneiden hoitajien tentissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän poika oli viikonlopulla auttanut isää remonttihommissa ja mm. naulojen hakkaaminen oli jännää. Maanantaina oli kertonut hoitopaikassa, miten hän on pelännyt viikonlopulla, kun isä hakkaa.

Hoitajat kyselivät tietysti huolestuneena, että oliko isä kovasti humalassa, oliko juonut olutta tai jotain? Joo, joi se kaljaa! (eli ykkösolutta, kuten aina remonttihommissa. Ehkä jopa saunakaljan lauantaina ). No, mitäs äiti teki? Se vaan lähti muualle. (joo, kauppaan koska lapsi oli isän kanssa hommissa ) Ja jätti sut isän kanssa kahden? Joo. Ja koko ajan isä hakkasi ja piti kovaa ääntä.

Mies haki pojan hoidosta kyseisenä maanantaina ja tuli naama punaisena pois oltuaan huolestuneiden hoitajien tentissä.


:LOL: :LOL: Nää on kyllä hauskoja! =)
 

Yhteistyössä