Meidän häät varmaan peruuntuu...!

  • Viestiketjun aloittaja SuperSad
  • Ensimmäinen viesti
SuperSad
Meidän häät pitäis olla 26.7. mutta nyt pelkään ihan hirveästi, että niistä ei tule mitään!
Kaikki sai alkunsa siitä, kun joskus toukokuussa juteltiin miehen kanssa, että tehtäis 3.lapsi. Meillä nyt 2- ja 5- vuotiaat tytöt. Mies silloin sanoi, että olisihan se kolmaskin varmaaan ihan kiva juttu.
Mä tietty jätin pillerit pois heti menkkojen jälkeen ja nyt sitten pari viikkoa sitten miehelle sanoin, että eipä oo menkat tullu,jokohan olis vauveli tuloillaan.

Mies alkoi hirveenä huutamaan, että mitä helvettiä ei sitä lasta nyt vielä tehdä. Sitten lisäsi, että tuollasen kanssa en kyllä tee enää ikinä lasta ja muutan täältä pois heti, kun saan uuden kämpän. Kauheesti mua haukkui, uhkasi perua häät ja sen huutamisen jälkeen ei ole sanonut mulle sanaakaan. Nukkuu yöt sohvalla, käy ulkona syömässä, joskus jotain tiuskii lapsille.

Tänään ostin kaikesta huolimatta tytöille kengät häitä varten. Vanhempimeni niitä näyttämään isälleen niin se vaan kirjaimellisesti heitti kengät pitkin seiniä ja huusi että painu helvettiin niitten kenkies kanssa. Mitkään keskusteluyritykset ei auta, ei anna koskettaa, ei mitään.

Mitä mä teen? Häät on kyllä olleet alunperinkin mun projekti enemmän mutta pitääkö nyt laittaa viestit kutsutuille, että häät peruttu???

Sekä äitini että siskoni vaan sanovat, että mitäs menit hosumaan sen vauvajutun kanssa, siitäs sait. Tää on ihan hirveetä!!!!
 
lienukka
Voi kurjaa :(. Parasta tietysti olisi, jos pystyisitte keskustelee asiasta kuten aikuiset, mutta miehesi ei taida olla aikunen. Paljon voimia sinulle! Toivotaan, että lopputulos on häät! Oletko muuten tehnyt plussan?
 
pam
Jos isä kohtelee tytärtään noin ( heittää tytön innoissaan esittelemät kengät seinään ja huutaa painumaan helvettiin ), on häiden peruuntuminen varmaan ihan hyvä juttu. :(
 
vieras
siis mitä sä meet sitte jättämään ne pillerit pois, jos asiasta ei erikseen sovittu miehes kanssa?? Ei se tarkoita sitä että jos mies sanoo haluavansa joskus sen kolmannen, että sitten heti meet omin päin jättämään pillerit pois :eek: Ja nuo häät, jospa miestäs ressaa sekin että jos sinä vaan olet häitä siellä valmistellut, onko miehen mielipidettä asioihin kysytty? Puhu nyt sen kanssa ja selvitä mitä se oikein tahtoo.
 
jeo
Alkuperäinen kirjoittaja pam:
Jos isä kohtelee tytärtään noin ( heittää tytön innoissaan esittelemät kengät seinään ja huutaa painumaan helvettiin ), on häiden peruuntuminen varmaan ihan hyvä juttu. :(



juuri näin..sais ukkoas heitellä seinille.jonkun ehdotus oli hyvä,aloita peruminen miehen vanhemmista..ja onpa sun äiti ja siskokin outoja!!
 
Nuttu
Tilanteesi todellakin kuulostaa inhottavan kamalalta. Jos ukkosi on aikuinen, munallinen mies, hän kyllä voi vastata aikooko mennä kanssasi naimisiin vai ei?

Ehkä munkin mielestä aika yksin päätit ehkäisyn poisjättämisestä, en olisi ehkä itsekään ilahtunut mutta kyllä tuo reaktio on aika luja, kun kumminkin olisitte menossa naimisiin ja jo kaksi lasta jo on.

Käyttäytyy inhottvasti teidän lapsia kohtaa, on anteeksi pyynnön velkaa jälkikasvultaan.

Voimia ja toivottavasti tilanne ratkeaa parhain päin.
 
++
ootteko keskustellu esim.hääasiasta että haluuko mies edes naimisiin??ja ei ois kannattanu hosua vauva-asian kanssa häiden alla..ja tarkastaa aina kannattaa muutaman kerran ukolta et mitä se oikeen oikeesti haluu.
 
*
Melko aikuismaista käytöstä molemmilta. Ei niitä lapsia yritetä yksipuolisesti, eiköhän siihen molempien suostumus tarvita. Yrititkö siis tahallesi saada itsesi raskaaksi.
 
Sorry, mutta noilla eväillä ei kyllä kannata naimisiin mennä. Jos sinä ensin jätit tuosta vaan pikaisen keskustelun päätteeksi pillerit pois ja häitäkin järjestelet omana projektinasi ja sitten mies käyttäytyy noin lastakin kohtaan, niin eipä hyvältä pohjalta avioliitolle kuulosta!
 
piparminttu
Minä kyllä itse oisin kysynyt mieheltä miten on jätänkö nyt pillerit pois vai koska olisi sopiva ajankohta.Tai jotain tuonne päin oisin keskustellut miehen kanssa ennenkuin jätän pois ominpäin.Mutta :hug: ja koita saada asiasi kuntoon , häät pian jos on.Joten kysy mieheltäsi perutetaanko vai ei.Siitä teidän keskusteltava ja pystyttävä.Häät sen verran suuri asia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SuperSad:
Kaikki sai alkunsa siitä, kun joskus toukokuussa juteltiin miehen kanssa, että tehtäis 3.lapsi. Meillä nyt 2- ja 5- vuotiaat tytöt. Mies silloin sanoi, että olisihan se kolmaskin varmaaan ihan kiva juttu.
Mä tietty jätin pillerit pois heti menkkojen jälkeen ja nyt sitten pari viikkoa sitten miehelle sanoin, että eipä oo menkat tullu,jokohan olis vauveli tuloillaan.

Mies alkoi hirveenä huutamaan, että mitä helvettiä ei sitä lasta nyt vielä tehdä.
Tuota.. ette sopineet että jätätte ehkäisyn pois ja sinä menet jättämään pillerit pois kertomatta miehelle? Ja sitten yhtäkkiä miehesi saa kuulla että taitaa olla vauva tulossa?
Miksi ihmeessä jätit ehkäisyn pois jos ette sopineet sellaisesta!? Miehenäsi minä olisin myös erittäin suuttunut.

Nyt äkkiä tekemään raskaustestiä, ja toivo ettei se ole plussa.
 
*
Kyllä miehellä on oikeus ollakin vihainen. Kyllä se lapsi on siinä miehenkin projekti kuin sinunkin. Kyllä meillä siitä tulevasta puhuttiin niin ettei ollut yhtään epäselvää etteikö sitä yhdessä joka laakista yritettäisi.
 
pöh
no voi per.. siis tee se testi niin saatte kommunikoitua kenties kun on jotain todellista. Jos on miinusta niin varmasti tässä tilanteessa ihan ok, jos plussa niin sitten joko lusikat jakoon tai koitatte päästä siitä vaan yli.

Mä kyllä vetäsisin herneen nenuun kans jos olisin sun mies, mikäli olet pillerit jättänyt vain "olishan se kiva saada joskus"-periaatteella. Tosin en kyllä ihan noin kakaramaista meininkiä ymmärrä, onko se mies minkä ikäinen.. vaikuttaa lähinnä teinimäiseltä kiukuttelulta, vaikka aihetta onkin ollut vetää herneet nenään..
 

Yhteistyössä