Meidän hamsteri vetelee viimesiään...

Laita pakastimeen oottamaan sulaa maata ja sitten hautaat. Tätäkin olen kuullut tehtävän, ei ehkä itsellä tulis ekana mieleen... Mutta jos miettisin toisenkin kerran (ja kolmannenkin) niin ehkä sitten voisin noita meidän gebbujakin pakastaa odottamaan kesäaikaa mikäli talvella kuukahtavat. Miks lemmikit muuten kuolee aina talvisaikaan?
 
Pikkasen nostan kun en googlella saanut vastausta.
Yksilötuhkaus maksaa, mutta maksaako yhteistuhkaus? En halua hamsterin tuhkaa meille kotiin, enkä kyllä tahtois raatoa pakastaa ja haudata kesällä, kun asutaan kerrostalossa eikä siis oo omaa tonttia jonne tuon sitten laittais.
 
Vieras
Mistä tiedät, että "vetelee viimeisiään?" Siis kituuko, vai onko niin vanha? Ajattelin vain, etten itse ehkä katselisi kuolevaa eläintä, vaan veisin tarpeen vaatiessa lopetettavaksi eläinlääkäriin (kuten marsuni toissa syksynä). Sinne voi sitten lemmikin jättää, ja huolehtivat asian eteenpäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mistä tiedät, että "vetelee viimeisiään?" Siis kituuko, vai onko niin vanha? Ajattelin vain, etten itse ehkä katselisi kuolevaa eläintä, vaan veisin tarpeen vaatiessa lopetettavaksi eläinlääkäriin (kuten marsuni toissa syksynä). Sinne voi sitten lemmikin jättää, ja huolehtivat asian eteenpäin.
No ihan iän puolesta, se on jo 2½vuotias. Mä vaan kyselen jo etukäteen, kun en sit viitti alkaa ottaa asioista selvää kun toinen on jo dead...
 
Me ollaan haudattu hamsterit mökille. Toinen kuoli talvella, ja saatiin aika kauan kaivaa ennen kun syntyi sopiva kuoppa. Toinen oli fiksu ja kuoli kesällä.
Jotkut viskaa vaan roskikseen mutta mun mielestä se on julmaa :'(
 

Yhteistyössä