Meidät huijattiin ostamaan homotalo - voimmeko purkaa kaupan?

  • Viestiketjun aloittaja "teija"
  • Ensimmäinen viesti
Omoh
Kannattaa tapetoida talo yltäpäältä Päivi Räsäsen kuvilla. Kyllä siinä homous kaikkoaa. Tosin en tiedä onko heterouskaan kovin ihannoitavaa - aikamoista vyölaukku- ja makkarakansaa näyttäävät olevan.
 
Hra_Skeptinen
Pelkäätkös että talo viettelee joku kaunis päivä puolisosi? ;)

Oikeasti hei, eikö tuollainen poru ole vähän lapsellista? Eletään vuotta 2011, eli eikö olisi aika modernisoida asenteensa?

Ja jos et ole valmis kehittymään, niin soita asiasta seiskaan jotta koko kansakunta saa nauraa sinulle. Eikun ootas, se tapahtuu jo nyt: tämä linkki on kiertänyt netissä jo tuntien ajan.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
-----
[QUOTE="huh huh";24297911]

Toivon totisesti että ketjun aloittaja on trolli..[/QUOTE]

No ei oo. Ihan tosissaan varmasti uskoo, että homous tarttuu taloon ja että se pitäisi ja sen voisi saada karistettua siitä pois.
 
Jussi Pussi
Olen yli 40 vuotta asunut rivitalohuoneistossa. Nyt vasta ymmärsin kuinka arvokas asuntoni on. Olen piakkoin myymässä täät ja hintaan täytyy ehdottomasti lisätä ainakin 10 % homolisä. Onhan asunto 40 vuoden ajan ollut satunnaisen rakkauden kultturellinen pesä. Miehiä on tullut ja mennyt - niin paljon on rakkautta annettu ja jaettu. Täällä suorastaan tihkuu homorakkautta seinistä, katosta ja lattiasta - sen tuntee jo sisään taloon astuttaessa. Raccautta, raccautta vaan.
 
"Vierailija"
Pakko tän on olla vitsi :D

Ja mikäli ei ole:

Suosittelen talon pohjamutiin asti poroksi polttamista vaan. Muista ensin varmistaa että telkeät ovet ja ikkunat kiinni niin, että olet itse vielä sisällä ja sitten ei kun bensalla ja tulitikuilla leikkimään. :)
 
Rukouksen voima
Kurja lukea että toiset pilailee näinkin vakavalla asialla. Ei homotalossa asuminen ole leikin asia. Ystävättäreni asui homotalossa ja aina siellä vieraillessa minua alkoi ikään kuin ahdistamaan keuhkojen seudulta, sydän alkoi hakata ja teki mieli avata paidan kaula-aukkoa avarammaksi. Olen vältellyt sinne menemistä jotten sairastuisi itsekin pysyvästi.
 
"lepakko"
Kurja lukea että toiset pilailee näinkin vakavalla asialla. Ei homotalossa asuminen ole leikin asia. Ystävättäreni asui homotalossa ja aina siellä vieraillessa minua alkoi ikään kuin ahdistamaan keuhkojen seudulta, sydän alkoi hakata ja teki mieli avata paidan kaula-aukkoa avarammaksi. Olen vältellyt sinne menemistä jotten sairastuisi itsekin pysyvästi.
:LOL:
Mahtava juttu.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
"xxx"
Kääntyisin välittömästi sisäministeri Päivi Räsäsen puoleen. Päivi tekee tuota pikaa lakialoitteen, jotta asuntomyynti-ilmoitukseen laitetaan rasti ruutuu A) Heterotalo B) Homotalo.

Ellei Päivi pysty auttamaan, pystynee lähin lääkäri määräämään sinut pakkohoitoon. Uskomatonta, että Suomessa asuu vielä ihmisiä joiden maailmankuva on keskiajalta.
 
"Mies"
Hei, ymmärrän tuskasi. Minäkin ostin vuosia sitten L-talon. Luulin sen tarkoittavan talon mallia, mutta reilun vuoden päästä ymmärsin, että kyseessä olikin lesbo-talo. Olin jo alkanut huomata vaimossani oireilua. Minusta tuntui, että vaimo alkoi katsella meillä vierailevia naisia.
Meillä kävi hyvä onni, sillä saimme osoitettua, että edellinen omistaja tiesi talon ongelmista - hänenkin vaimonsa oli oireillut ja lopulta muuttanut pois miehensä luota. Vaadimme kaupan purkua ja saimmekin sen, sillä saimme osoitettua, että edellinen omistaja oli tietoisesti ostanut talon lesbo-parilta ja salannut asian meiltä. Lisäkis saimme hänet tunnustamaan talossa esiintyneen kaappihomoutta.
 
"vieras"
Meillä olis myynnissä talo, johon liittyy myös kaunis tarina. Talossa asuivat ennen Hans ja Gretel. Ulkoapäin talo on nätti kuin piparkakku ja iso uunikin löytyy. Haluatteko vaihtaa?
 
"teija"
Aika paljon näköjään vitsaillaan vakavalla asialla. Ei meillä itsellämme ole mitään homoja vastaan, vaan kyse on ympäristön suhtautumisesta. Esim. kun käymme kaupassa vieraat lapset ilkkuvat ja osoittelevat sormella meitä homotalossa asuvia. Samoin lapsia kiusataan asian takia päiväkodissa ja koulussa.

Lisäksi jos myisimme talon, niin koska sillä on tällainen maine, saisimme siitä pienemmän hinnan kuin mitä itse maksoimme - jos siis kertoisimme ostajaehdokkaille totuuden, että talo on kuuluisa homotalo.
 
[QUOTE="teija";24298915]Aika paljon näköjään vitsaillaan vakavalla asialla. Ei meillä itsellämme ole mitään homoja vastaan, vaan kyse on ympäristön suhtautumisesta. Esim. kun käymme kaupassa vieraat lapset ilkkuvat ja osoittelevat sormella meitä homotalossa asuvia. Samoin lapsia kiusataan asian takia päiväkodissa ja koulussa.

Lisäksi jos myisimme talon, niin koska sillä on tällainen maine, saisimme siitä pienemmän hinnan kuin mitä itse maksoimme - jos siis kertoisimme ostajaehdokkaille totuuden, että talo on kuuluisa homotalo.[/QUOTE]

Oleilkaa miehenne kanssa mahdollisimman paljon pihatöissä, että julkisivussa näkyy uudet asukkaat. Kyllä se ajan myötä hälvenee.
 
"Vierailija"
[QUOTE="vieras";24298931]Kannattaa kertoa myös mahdollisille ostajaehdokkaille, että todella omituiseen ja ahdasmieliseen ympäristöön ovat muuttamassa.[/QUOTE]

Saati kuinka ahdasmieliseltä porukalta on sitä ostamassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kurmeli
Rexy
Olipa hauska juttu. Tosi tai ei, niin talossa asui ihmisiä jotka välittivät toisistaan. Umpimieliset keskityvät yleensä ainoastaan omanlaisiinsaansa...homoilevat siis hekin...
 
home allerginen
käyttääkää homekoira ,paikantaa heti missä kohti on ongelmia. meillä oli talossa kans ongelmia ja koira kävi ja ilmoitti ongelma kohdat ja saatiin remontti alkuun .
 
"teija"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24299677:
siinä talossa syntyvät lapset on kaikki homoja
Ei saa pelotella. Väännetäänpä vielä rautalangasta. Miltä teistä tuntuisi jos ostaisitte käytetyn auton ja myöhemmin ilmenisi, että se on entinen valtakunnanhomon auto ja sinulle naurettaisiin sen takia?
 
anomys
Mikä ihme on "valtakunnanhomo"? Onks se joku Jokaisen valtakunnan oma virallinen homo? Tekeekö se homous tarkakstuksia homoseksuaalien koteihin, että jotkin "valtakunnalliset, homostandardit" täyttyvät? Joo kuules nyt Mara, menetät nyt "homosertifikaattisi" ei nyt kukaan itseään kunnioittava homo aquaa kuuntele ja hyi, tuo matti ja servo juliste kyllä on niiiiin mauton, että sä et mikään oikeen kunnon homo ole... :D
 

Yhteistyössä